Maar wij zijn er.toch?!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:32 schreef Probability het volgende:
Ik heb al een week geen telefoon (simkaart) ik vereenzaam helemaal!!!
Heb eergister met vriendinnetjes gegeten, heel erg leuk. Werd voor mij heel mooi gezongen door een vriendinnetje, dessert met sterretjes, mooie speech en een hele fijne avondquote:Op woensdag 7 september 2011 18:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar wij zijn er.toch?!
Hoe was je verjaardagsfeestje gister? En heb je het alweer bijgelegd met je vriendje?
Maar morgen is je Duutser er toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
van 9 tot 5 in een klaslokaal gezeten, daarna 45 minuten gevolleybald. Nu weer op kantoor en moet nog werken, en heb maar een magnetronmaaltijd gehaald..
Bah. Geen zin. Bah. Moe.
yes, gelukkig!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar morgen is je Duutser er toch?
Ik wil 200 euro!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een trekkingrugzak van 200 euro.
Waarom moet je burpen als ze in de prullenbak zitten?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Roze koeken liggen nu in de prullenbak. Burp.
Omdat ik er wel wat op had voordat ik ze in de prullenbak mieterde.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom moet je burpen als ze in de prullenbak zitten?
Ah zo. Hey ik krijg hier en daar de indruk van jou dat 't niet zo goed gaat, klopt dat? Komt dat door iets specifieks, of gewoon een bleuhhh periode?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat ik er wel wat op had voordat ik ze in de prullenbak mieterde.Heb nu geen zooi meer in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door _Calimero_ op 07-09-2011 20:21:18 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Nieuw haar. Leuk of niet zo leuk? Ik ben er geloof ik wel blij mee!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er nu ook een ander kleurtje in?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nieuw haar. Leuk of niet zo leuk? Ik ben er geloof ik wel blij mee!Zeker leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Het was geen feestje, ik ging bij mijn ouders eten. Voelde mij niet zo lekker dus geen energie om er tegen in te gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef Phaidra het volgende:
Prob, jammer dat je uitgerekend op je verjaardag ruzie met je vriendje had. En tv kijken op een feestje vind ik echt asociaal. Sterkte met telefoonloos zijn! In budapest mistte ik internet heel erg, sneu toch
(maar alleen omdat ik 's avonds in m'n uppie in t appartement zat, overdag niet hoor).
Nieuw haar. Leuk of niet zo leuk? Ik ben er geloof ik wel blij mee!Leuk! Heel erg glamour!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
haha, grapjas. Morgen om 9 uur weer in de collegebanken, en ben minstens tot 6 bezig. Daarna naar Stockholm om de Duutser op te halen!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij wordt niet vet XM, misschien voelt het zo maar geloof het niet.
Morgen wel vrij Jeager?
Heb mijn man uitgezwaaid voor nachtdienst.. morgenonchtend samen vakantie..
En nu heb ik zin om te bakken...
ga je die cantuccini bakken?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij wordt niet vet XM, misschien voelt het zo maar geloof het niet.
Morgen wel vrij Jeager?
Heb mijn man uitgezwaaid voor nachtdienst.. morgenonchtend samen vakantie..
En nu heb ik zin om te bakken...
Zaterdagochtend 6 uur..quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, grapjas. Morgen om 9 uur weer in de collegebanken, en ben minstens tot 6 bezig. Daarna naar Stockholm om de Duutser op te halen!
Vrijdag van 9 tot 5, geloof ik!
Vlieg je morgen naar de zon?
Wel zin in eigenlijk ja alleen heb ik geen amandelen terwijl dat wel noodzakeiljk is geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga je die cantuccini bakken?
Ik ook!!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Nu De tiende van Tijl aan het kijken. Wat een mooi programma.
Ja, dat was Jamai jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ook!!
Huh, is dat nou Jamai??
Haha over iemand die niet wil trouwen met iemand en waarvan ze de naam nooit raden? Heb alleen geluisterd maar kon het niet verstaanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat was Jamai ja. Hij zong over jou
.
Ja, Nessun Dorma. De prinses hoeft alleen niet met hem te trouwen als ze zijn naam raadt, anders welquote:Op woensdag 7 september 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha over iemand die niet wil trouwen met iemand en waarvan ze de naam nooit raden? Heb alleen geluisterd maar kon het niet verstaan
2 pepernoten! Wat een discipline! Ik blijf voorlopig ver weg van de pepernotenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje van vandaag
O: 2 boterhammen jam
T: appel en banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: trosje druiven, stuk komkommer, 2 pepernoten ()
D: zilvervliesrijst, sajoer boontjes, ajam paniki (kip), cassave kroepoek, glas limonade
T: bakje perzik roomyoghurt
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
He bah![]()
Vriendin stuurt me net een berichtje: zij en haar vriend zijn uit elkaar. Waren zo'n 8 jaar samen. Tijd terug hun droomhuisje gekocht, leken altijd supergelukkig. Dat zei ze zelf ook nog, dat zij dacht dat ze het samen heel fijn hadden. Maar blijkbaar zat hij niet meer goed in z'n vel en twijfelde hij aan alles.
Bah. Vind het echt zo ontzettend rot voor haar. Ze leken zo ontzettend goed bij elkaar te passen ook. Ga d'r maar even smsen (weet niet of ze wil bellen) om iets af te spreken ofzo.
O bah! Ja smsen en zeggen dat ze jou altijd mag bellenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
He bah![]()
Vriendin stuurt me net een berichtje: zij en haar vriend zijn uit elkaar. Waren zo'n 8 jaar samen. Tijd terug hun droomhuisje gekocht, leken altijd supergelukkig. Dat zei ze zelf ook nog, dat zij dacht dat ze het samen heel fijn hadden. Maar blijkbaar zat hij niet meer goed in z'n vel en twijfelde hij aan alles.
Bah. Vind het echt zo ontzettend rot voor haar. Ze leken zo ontzettend goed bij elkaar te passen ook. Ga d'r maar even smsen (weet niet of ze wil bellen) om iets af te spreken ofzo.
Het waren niet mijn eigen pepernoten, dat scheelt een hoop! En ik haal ze inderdaad ook nog lang niet in huis!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
2 pepernoten! Wat een discipline! Ik blijf voorlopig ver weg van de pepernoten
Dat is naar, zeg!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
He bah![]()
Heb ik haar ook gestuurd, dat ik wel wil bellen maar me kan voorstellen dat dat nu misschien even niet uitkomt. En dat ze me maar hoeft laten te weten als ze wil praten of juist afleiding of wat dan ook wil, dat ik dan alles aan de kant schuif en langskom.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat een narigheid. Je kan inderdaad beter smsen. Toen t bij mij net uit was kon ik ook echt niet bellen
Voor hem is het natuurlijk ook heel moeilijk. Was zo'n aardige gozer ook. Kan er nog altijd niet bij dat uitgerekend zij uit elkaar zijn. Waren zo ongeveer de laatste van de stelletjes van wie ik dat had verwacht.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lastig is dat toch. Moet je er nog aan werken, met het risico op doormodderen, of juist niet, met het risico op een gemiste kans op een fijn leven samen...
Ja. Zij dacht dat ze het samen gewoon heel fijn hadden, maar blijkbaar was dat dus niet zo.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is naar, zeg!Als ik het goed begrijp kwam het dus alleen van hem uit?
Of voorstellen om iets te doen en het er nog niet over te hebben, gewoon alleen afleiding, kan ook heel fijn zijn..quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb ik haar ook gestuurd, dat ik wel wil bellen maar me kan voorstellen dat dat nu misschien even niet uitkomt. En dat ze me maar hoeft laten te weten als ze wil praten of juist afleiding of wat dan ook wil, dat ik dan alles aan de kant schuif en langskom.
[..]
Voor hem is het natuurlijk ook heel moeilijk. Was zo'n aardige gozer ook. Kan er nog altijd niet bij dat uitgerekend zij uit elkaar zijn. Waren zo ongeveer de laatste van de stelletjes van wie ik dat had verwacht.
Ik kan me niet voorstellen hoe veel pijn dat moet doen. En dan ook nog die administratieve rompslomp die er bij komt kijken. Meh. Fijn dat ze iig een lieve vriendin zoals jij heeft!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja. Zij dacht dat ze het samen gewoon heel fijn hadden, maar blijkbaar was dat dus niet zo.
Aye, heb getypt "als ik lang moet komen, als je afleiding nodig hebt of wil praten of wat dan ook".quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Of voorstellen om iets te doen en het er nog niet over te hebben, gewoon alleen afleiding, kan ook heel fijn zijn..
Ik ook niet. Helemaal zij. Tijd terug nog een gesprek erover gehad dat ze na al die jaren nog steeds kriebels voelde en dat hij het gewoon helemaal voor haar was enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe veel pijn dat moet doen. En dan ook nog die administratieve rompslomp die er bij komt kijken. Meh. Fijn dat ze iig een lieve vriendin zoals jij heeft!
Wat ontzettend naar voor d'r!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja. Zij dacht dat ze het samen gewoon heel fijn hadden, maar blijkbaar was dat dus niet zo.
In haar geval weet ik zeker dat zij dat ook écht vond.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar voor d'r!![]()
Zei ze overigens dat ze het heel fijn hadden of vond ze ook dat ze het samen (wederzijds) heel fijn hadden? Ik praatte namelijk ook nooit over kleine 'problemen/twijfelpunten' in de relatie met mijn ex, waardoor het voor anderen wellicht leek dat het heel goed ging tussen ons en dat we het zo leuk hadden samen.
Fijn dat jij er voor d'r bent!
Valt mee. Zij was 22 of 23, en hij een jaar of 2, 3 ouder.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Wat moet het moeilijk zijn als het zo plots komt dan!Waren ze vrij jong toen ze bij elkaar kwamen?
Ik schaam me sowieso niet als ik gas produceer dat prima geschikt is voor biologische oorlogsvoering. Stiekem ben ik dan zelfs een beetje trotsquote:Op woensdag 7 september 2011 21:56 schreef Syrena het volgende:
Ben blij dat ik het mijne gewoon kan betalen in mijn eentje. En extra breed kan liggen in bed. En me niet hoef te schamen als ik gas produceer dat prima geschikt is voor biologische oorlogvoering. Zoals vandaag. De hele avond al![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt mee. Zij was 22 of 23, en hij een jaar of 2, 3 ouder.
[..]
Ik schaam me sowieso niet als ik gas produceer dat prima geschikt is voor biologische oorlogsvoering. Stiekem ben ik dan zelfs een beetje trots
Oké, niet de reden van z'n twijfel dan. Erg rot voor d'rquote:Op woensdag 7 september 2011 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt mee. Zij was 22 of 23, en hij een jaar of 2, 3 ouder.
quote:[..]
Ik schaam me sowieso niet als ik gas produceer dat prima geschikt is voor biologische oorlogsvoering. Stiekem ben ik dan zelfs een beetje trots
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het wel eens willen laten analyserenwhehehe ik zei anaal...
Maar goed, ik kan dus echt niet tegen paprika & ui. *tilt bil op*
Echt?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Rituals het volgende:
. Toevallig was het vriendje hier gisteren en ik had ontzettend veel last van m'n darmen, maar ik ben een vrouw die niet poept (
), dus dat was even lastig
.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou dat niet kunnen, farts inhouden met Martijn in de buurt. Ik kondig ze vaak zelfs aan![]()
"Hey, oh, stil eens, hoor je dat ??"
*stilte*
"pwčččp"
Ik heb dat alleen de eerste paar weken ofzo gedaan. Was vrij snel voorbij, die fase.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..].
We waren iets aan het kijken op de laptop. Ik probeerde het al op/in te houden (), maar dat is niet bevorderlijk voor darmklachten
, dus op een gegeven moment heb ik het op pauze gezet, moest hij de muziek maar even hard aanzetten zodat ik naar de wc kon
![]()
wat toen overigens nog niet lukte. Ik ben niet zo van de lichaamsgassen geloof ik
.
Een tijdje terug was ik lepeltje lepeltje (wat een achterlijke benaming eigenlijk, mgoed) in slaap gevallen. En ik lag met mijn voorkant tegen Martijn's achterkant aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef Syrena het volgende:
Ik vind scheten van anderen echt ongelofelijk goorMijn ex was lactose-intolerant (kwam ie tamelijk laat achter). Lagen we in bed, liet ie een scheet en ik maar roepen: Niet wapperen! NIET WAPPEREN! (met het dekbed dus. Mannenscheten blijven altijd veel langer 'hangen' dan die van vrouwen
).
En een andere dude vond het lollig om als hij moest uitstappen snel een scheet te laten en dan de deur van de auto dicht te doen. Zat ik daar(niet heel lang I might add. Ieuw)
Ik krijg wel vaker darmonderzoeken (camera). Dat gebeurt via een soort slang waarmee ze ook lucht in je darmen kunnen blazen. Daardoor laat je tijdens het onderzoek continu scheten. En na afloop ook. Je hoort altijd dat iedereen zich daar vreselijk voor schaamt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef Rituals het volgende:
!! Daar was ik vannacht ook nog bang voor, dat het dan in m'n slaap zou gebeuren
, maar volgens het vriendje is dat niet gebeurd
Perfect dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaker darmonderzoeken (camera). Dat gebeurt via een soort slang waarmee ze ook lucht in je darmen kunnen blazen. Daardoor laat je tijdens het onderzoek continu scheten. En na afloop ook. Je hoort altijd dat iedereen zich daar vreselijk voor schaamt.
Het leuke is, vind ik tenminste, dat ik altijd een roesje krijg. Reageer daar vrij heftig op dus ik ben behoorlijk weg. Kan me ook nooit iets herinneren. Opvallend genoeg zit er als ik wakker word NOOIT extra lucht in me
![]()
Met andere woorden, dankzij het roesje laat ik alle farts dus schaamteloos vliegen tijdens het onderzoek en tijdens het uitslapen na afloop (op een kamer met andere patiënten en bezoek).
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Perfect dus!We hebben vorig jaar tijdens college live-endoscopieën (ook coloscopieën) gezien en het schijnt ook ontzettend te stinken op de kamers waar die onderzoeken worden gedaan
.
Overigens zeiden die artsen dat niet zelf hoor! Niet met zoveel woorden in ieder gevalquote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Bahahaha, wat ben ik blij dat ik er niks van meekrijg dan. Anders zou ik me vast ook vet lullig voelen. Nu vind ik het altijd vooral erg grappig![]()
*poetst ondertussen haar tanden*
Oh, ik geloof best dat die wat gewend zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Overigens zeiden die artsen dat niet zelf hoor! Niet met zoveel woorden in ieder geval. Een medestudent heeft een tijdje op zo'n kamer gewerkt en hij vertelde dat
. Ik neem aan dat MDL-artsen wel wat gewend zijn
.
Welterusten alvast!
Morgen:quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef Xennia het volgende:
Het is me gelukt aan mijn geplande lijstje te houden vandaag.
Voor morgen:
O: kwark met honing
T: gekookt ei
L: sla met feta, rode ui en olijfolie en oregano, erbij tomatensoep
T: gekookt ei
T: 2 plakjes kookworst
D: kip cordon bleu, veel spinazie met pijnboompitten en feta
T: ijskoffie
T: handje ongezouten pecannoten en wijn
S: hardlopen als er geen stortbui is, maar het ging niet zo goed na weken luieren. Ik denk dat ik tot 3 km kwam met daarin ook nog een wandel- en stretchpauze van 3 minuten
S: 20 min fietsen, buikspieroefeningen, opdrukken, aan een klimrek optrekken.
Dat went bij mij altijd snel weer. Als B. en ik weer samen slapen, schikken onze lichamen zich altijd onbewust naar elkaar, slapendquote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat breed in bed liggen, ik moet er morgen vast echt weer aan wennen dat ik niet diagonaal meer in bed kan liggen!
dat soort dingen zijn niet tofquote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
He bah![]()
Ik LOL'de hardopquote:Op woensdag 7 september 2011 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een tijdje terug was ik lepeltje lepeltje (wat een achterlijke benaming eigenlijk, mgoed) in slaap gevallen. En ik lag met mijn voorkant tegen Martijn's achterkant aan.
Niks aan de hand. En ineens werd ik letterlijk kokhalzend wakkerHad hij in zijn slaap (!) een scheet gelaten die precies als door een tunneltje tussen ons in omhoog kwam gevlogen. Recht mijn neus in. En O M G. Dat was de mother of farts. Damnnnnn.
ik nu ookquote:
Nieuw haar. Leuk of niet zo leuk? Ik ben er geloof ik wel blij mee!Nee, want ik kan dank zij een quote nog zien dat het geweldig zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Die heb ik tijdelijk stop gezet vanwege kansloze blessures en halve marathon plannen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe gaat het met je voetbalcarriere hpkw?
Yupquote:Op donderdag 8 september 2011 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali's haar is echt heel erg mooi
Issie single?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vrijdag naar de sportarts, want ik vind het allemaal veel.te leuk!
Oh ja, ook dat nog. Wel balen van die blessures, zeker als het ook echt leuk is.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die heb ik tijdelijk stop gezet vanwege kansloze blessures en halve marathon plannen.
Vrijdag naar de sportarts, want ik vind het allemaal veel.te leuk!
Spuit 11. Altijd moeilijk te zeggen wat een ander zou willen, maar zij stuurde je een berichtje, dan gok ik op gewoon terugbellen (behalve als het een *send to all friends* berichtje was).quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb geen idee! Hij straat niet op de site van het ziekenhuis en hij heet Groot. Is ook niet makkelijk te googlen!quote:
Mijn timing is niet zo gelukkig dit jaar!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oh ja, ook dat nog. Wel balen van die blessures, zeker als het ook echt leuk is.
Wie weet is die dr Groot wel de man van je leven dan is je timing beterquote:Op donderdag 8 september 2011 00:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn timing is niet zo gelukkig dit jaar!
Wie weet is Groot een nichterige sportarts die tegen z'n pensioen aan zit.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wie weet is die dr Groot wel de man van je leven dan is je timing beter
Dat zei ikquote:Op donderdag 8 september 2011 01:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie weet is Groot een nichterige sportarts die tegen z'n pensioen aan zit.
Hehe, we zullen het zien!quote:Op donderdag 8 september 2011 01:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wie weet is die dr Groot wel de man van je leven dan is je timing beter
quote:Op donderdag 8 september 2011 07:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, we zullen het zien!
Vooralsnog ga ik eerst proberen de kopie van de aardbeien stempel die gister op mijn linkerhand zat en nu op mijn rechterwang zit, te laten verdwijnen!
Goed poetsen onder de douche hielp.iets.
Je speekt in raadselen vrouwequote:Op donderdag 8 september 2011 07:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of je aan een kant met de blush gespeeld hebt Henk?
Ben echt ruim op tijd
Helaas kan zich dat niet vertalen in eerder weg.
de eerste 2 nachtne slaap ik altijd echt kut, omdat ik dan wakker word van elk geluid dat hij maakt. Daarna is het weer okay...quote:Op woensdag 7 september 2011 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat went bij mij altijd snel weer. Als B. en ik weer samen slapen, schikken onze lichamen zich altijd onbewust naar elkaar, slapend
Kloptquote:Op donderdag 8 september 2011 08:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volgens mij ben jij best wel veel veranderd in het jaar dat hč het huis uit bent
Op de ranzigheidsschaal van 1-10 waren die verhalen hoogstens een 4. Misschien een 5.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Gadver wat een ranzig verhaal van coco. Hopelijk raak ik dat snel weer kwijt
Netjesquote:Op donderdag 8 september 2011 08:46 schreef Muks het volgende:
WIHOEI !! de 75 is in beeld : 75.7 om precies te zijn !
Op naar afbouwweek 2, een herhaling van deze week. (3 producten en een maaltijd van 300-350 kcal)
awwww, dank je welquote:Op donderdag 8 september 2011 09:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cali, ik wil nog even zeggen dat je echt prachtig haar hebt op die foto. Van dat haar waar ik met afgunst naar kijk om dan tegen anderen te zeggen dat ik wel mooier haar heb gezienTerwijl ik weet dat het niet waar is en ik 's nachts uit frustratie en pure jaloezie in mijn bed lig te huilen
![]()
Disclaimer: Dat bitchen tegen anderen zou ik uiteraard niet doen. Maar ik zou er wel met een gezonde dosis afgunst naar kijken. Want ik vind het echt prachtig op die foto
Ik had 'm gisteren gezien, maar vergeten te reageren. Kan 'm nu niet meer zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn die foto'snu nog steeds te zien??
Soms krijg je er dat soort dingen er goed af met olie.quote:Op donderdag 8 september 2011 07:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, we zullen het zien!
Vooralsnog ga ik eerst proberen de kopie van de aardbeien stempel die gister op mijn linkerhand zat en nu op mijn rechterwang zit, te laten verdwijnen!
Goed poetsen onder de douche hielp.iets.
600 ml tranen is best veel ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ok huilen omdat je 62,9 weegt en vervolghens blij zijn als 62,3 weegt is niet goed
quote:
Je plast onder de douche dus?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja en ik slank ook af door te douchen
Beat that![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plast onder de douche dus?
Goed tegen zweetvoeten
En wratten naar het schijnt.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plast onder de douche dus?
Goed tegen zweetvoeten
Maaar waarom huil je om je nette gewicht? Dat is toch niet helemaal zoals het zou moeten zijn eigenlijk. Als je in een nacht 30 kg aankomt kan ik het me nog voorstellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee al is dat het overwegen waard voor een blijere dag.
Anyway ik heb de cm maar gepaktdie maakt me vast blijer en dat is ook zo.
zou nagelolie helpen? Dat heb ik toevallig voor mn neus staan namelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms krijg je er dat soort dingen er goed af met olie.
Ik heb vooral het gevoel dat ik nog wel een uurtje langer had kunnen slapen eigenlijk en een algeheel gevoel van brakheid.quote:Heb jij vandaag ook het iee dat je vocht vasthoudt? Puffy eyes en puffy fingers hier.
Ik heb dan ook nooit last van wrattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |