Wel jammer dat je d'r hebt aangestoken metquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, topper, die vriendin van mij
naja, ik ben er eigenlijk wel trots op stiekemquote:Op maandag 12 september 2011 10:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel jammer dat je d'r hebt aangestoken metDragonball Z
.
's Nachts heb ik meestal niks te doenquote:Op maandag 12 september 2011 10:58 schreef hornage het volgende:
Volgende keer (binnen een half jaar) gaan we een filmnacht erachteraan plakken
Ik wel, maar ik maak dan wel een uitzonderingquote:Op maandag 12 september 2011 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
's Nachts heb ik meestal niks te doen![]()
Hond 4 ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:47 schreef Patch het volgende:
geen grapje: ben even de hond uitlaten, half 3 weer terug ongeveer
het is geen Fok TV-serie Trivia...quote:Op maandag 12 september 2011 13:47 schreef dekatophetspek het volgende:
Is hond 4 niet commisaris Rex ?
ik denk echt dat t k9 is, of heb je m afgekeurd omdat de titel niet volledig is?quote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef Patch het volgende:
[..]
het is geen Fok TV-serie Trivia...
Wel met Balto hoop ik?quote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg ik heb dit weekend dezelfde vraag voorbereid met plaatjes van honden![]()
![]()
Maar geen 1 hond hetzelfde als Patch
en Rintintinquote:
quote:
die zit diep bij sommigenquote:
Had je het zaterdag over Robbie Coltrane, zie ik hem zondag in een andere film dan HP. Ik zag hem in Krull samen met Liam Neesonquote:
We hadden het er zaterdag nog overquote:
Krull krabt de katten van de trap.quote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Had je het zaterdag over Robbie Coltrane, zie ik hem zondag in een andere film dan HP. Ik zag hem in Krull samen met Liam Neeson
Nope.quote:
Hadden we het op de meet nog over, blijft een leuke inside jokequote:
Ik zal even helpen,quote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken er precies 2, alleen nu nog een andere naam bij een van de twee verzinnen
Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hintsquote:Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik post alleen frustraties geen hints
Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hints
als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...quote:Op maandag 12 september 2011 15:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is.
Idem hierquote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...
Best wel een grappige film, heb hem laatst ook gezienquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben net begonnen aan attack the block. Aliens - gangsta's 0-1
Toevallig gisteren gezienquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben net begonnen aan attack the block. Aliens - gangsta's 0-1
quote:Sam: We should call the police.
Pest: You'd be better off calling the Ghostbusters love
quote:Ron: You discovered a species hitherto unknown to science, possibly extra-terrestrial in nature, and you kicked its head in.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Patch het volgende:
Ik zal geen PM verzenden over het posten van hints in dit topic.ok?
Maar laat het aub niet weer gebeuren. foei.
En hoe doe je dat met beelden van een film?quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef picodealion het volgende:
Een schema is inderdaad weer heel wat anders. Ik ben opzettelijk begonnen met een simpel rijtje, maar waarvan ik dacht dat die net te lang zijn om haalbaar te zijn. Jaartallen heb ik trouwens bewaard voor een volgende poging.
Ik ben zelf ook erg benieuwd, maar ik heb wel het idee dat het best goed in mijn hoofd zit.
Het idee is dus dat je in een omgeving die je bekend is (in dit geval heb ik mijn ouderlijk huis gekozen) een route loopt en op plaatsen langs die route geheugensteuntjes neerzet.quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met beelden van een film?
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Alweer? Kom nou, normaal staan heel die topics vol met Hollywoodvragen van de laatste 10 jaar, waar ik niks mee kan.
Dat is natuurlijk niet waar. Ik heb op Unforgiven na geen andere Westerns gezien. Heb er alleen niks van onthouden, dus ik durf niet eens te zeggen of dit 'm is.quote:En daarnaast heeft iedereen deze film natuurlijk gezien
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef picodealion het volgende:
Nee wacht, The Good, The Bad natuurlijk.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugen
Precies, het rammelt nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugen
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.
Andersom zou ik het ook graag willen weten als men vindt dat ik te eenzijdige vragen stel.
Nee, valt reuze mee idd. Maar áls ze gesteld worden zijn ze van jou of Michelangelo2.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ik
Ik ben denk ik ook een van de weinige die alle genres kijktquote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee idd. Maar áls ze gesteld worden zijn ze van jou of Michelangelo2.
Michelangelo2 nog steeds meer dan jij, maar wat pico zegt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ik
Hoeveel gialli heb je gezien?quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook een van de weinige die alle genres kijkt
Zelfs True Grit niet?quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.
Andersom zou ik het ook graag willen weten als men vindt dat ik te eenzijdige vragen stel.
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ik heb op Unforgiven na geen andere Westerns gezien. Heb er alleen niks van onthouden, dus ik durf niet eens te zeggen of dit 'm is.
Hoe vond jij hem? Ik vond hem wel ok...quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef picodealion het volgende:
Oja, de nieuwe True Grit heb ik ook gezien. En als Sukiyaki Western Django meetelt heb ik er zowaar 4 gezien.
Wel ok, inderdaad. Ik vond Hailey Steinfeld nog het beste van de hele film.quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe vond jij hem? Ik vond hem wel ok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |