quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Sound of Music
Chicago
Coalminer's daughter
La Vie en Rose
Tenzij die ook een andere titel heeft niet. Zal t zo nog ff extra checken...quote:
Ik ga dan ook heel vaak die lijstjes af op zoek naar iets om te gaan kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sands kent gewoon al die ICheckmovies-lijstjes uit zijn hoofd
Trivia van welke filmquote:Tom Cruise was originally signed on to star in this film, but had to turn it down because he was still filming Eyes Wide Shut.
Michel +1quote:
Alweer? Kom nou, normaal staan heel die topics vol met Hollywoodvragen van de laatste 10 jaar, waar ik niks mee kan. En daarnaast heeft iedereen deze film natuurlijk gezienquote:
Jup, wat dacht je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef picodealion het volgende:
Welke volgorde? Chronologisch (dus verloop van de film)?
Het duurde even voor ik überhaupt doorhad dat alles uit dezelfde film kwamquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jup, wat dacht je dan?
Quote 3 plaatje 2 natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
1 - 5![]()
2 - 1/3![]()
3 - 2![]()
4 - 6![]()
5 - 7/8![]()
6 - 4![]()
Eindelijk een western die ik ook kenquote:
quote:
Zitten ook dubbele bij dus.quote:
Iets met een brug.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me de man op plaatje 4 eigenlijk helemaal niet herinneren
Het gaat niet om het moment van het plaatje, eigenlijk gaat het erom wie er op het plaatje staat. Misschien een beetje onduidlijkquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik kan me ook helemaal niet herinneren dat Lee een vna die quotes zegt op het moment van het plaatje
quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
En ik denk eigenlijk dat 6 dan ook nog een keer Clint is.
David Carradinequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:23 schreef Hulkio het volgende:
Vast Donald... achternaam zo geen idee.
ik moet denken aan een komedie, mooi diverse interpretatiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef DragonFodder het volgende:
iets zegt me dat die vent op het punt staat iets gruwelijks mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |