En hoe doe je dat met beelden van een film?quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef picodealion het volgende:
Een schema is inderdaad weer heel wat anders. Ik ben opzettelijk begonnen met een simpel rijtje, maar waarvan ik dacht dat die net te lang zijn om haalbaar te zijn. Jaartallen heb ik trouwens bewaard voor een volgende poging.
Ik ben zelf ook erg benieuwd, maar ik heb wel het idee dat het best goed in mijn hoofd zit.
Het idee is dus dat je in een omgeving die je bekend is (in dit geval heb ik mijn ouderlijk huis gekozen) een route loopt en op plaatsen langs die route geheugensteuntjes neerzet.quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met beelden van een film?
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Alweer? Kom nou, normaal staan heel die topics vol met Hollywoodvragen van de laatste 10 jaar, waar ik niks mee kan.
Dat is natuurlijk niet waar. Ik heb op Unforgiven na geen andere Westerns gezien. Heb er alleen niks van onthouden, dus ik durf niet eens te zeggen of dit 'm is.quote:En daarnaast heeft iedereen deze film natuurlijk gezien
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugenquote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef picodealion het volgende:
Nee wacht, The Good, The Bad natuurlijk.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugen
Precies, het rammelt nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
Ik wilde al zeggen...daar gaat je geheugen
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.
Andersom zou ik het ook graag willen weten als men vindt dat ik te eenzijdige vragen stel.
Nee, valt reuze mee idd. Maar áls ze gesteld worden zijn ze van jou of Michelangelo2.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ik
Ik ben denk ik ook een van de weinige die alle genres kijktquote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee idd. Maar áls ze gesteld worden zijn ze van jou of Michelangelo2.
Michelangelo2 nog steeds meer dan jij, maar wat pico zegt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
Zoveel Western vragen stel ik niet...denk ik
Hoeveel gialli heb je gezien?quote:Op maandag 12 september 2011 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook een van de weinige die alle genres kijkt
Zelfs True Grit niet?quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een ieder zo zijn voorkeuren, daarom zul je mij dan ook geen Westernvraag zien posten. Maar er wordt door de meesten wel meer gevarieerd. Als er een Westernvraag staat, is het 90% kans dat het van jou of Sands komt.
Andersom zou ik het ook graag willen weten als men vindt dat ik te eenzijdige vragen stel.
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Ik heb op Unforgiven na geen andere Westerns gezien. Heb er alleen niks van onthouden, dus ik durf niet eens te zeggen of dit 'm is.
Hoe vond jij hem? Ik vond hem wel ok...quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef picodealion het volgende:
Oja, de nieuwe True Grit heb ik ook gezien. En als Sukiyaki Western Django meetelt heb ik er zowaar 4 gezien.
Wel ok, inderdaad. Ik vond Hailey Steinfeld nog het beste van de hele film.quote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe vond jij hem? Ik vond hem wel ok...
Ook niet. Wil die best wel eens zien, maar er zijn heel veel meer andere films die me leuker lijken.quote:
Uh geen ideequote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoeveel gialli heb je gezien?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel ok, inderdaad. Ik vond Hailey Steinfeld nog het beste van de hele film.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef wyccie het volgende:
Moet het ook niet overdreven veel neppe gore bevatten?
Zal ik dan maar eens een keertje gaan kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die Italiaanse thriller/whodunnit mysteries zoals Deep red en The Girl Who Knew Too Much
Ik wacht al met smart op je 1e vraag eroverquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens een keertje gaan kijken
het ergste is nog dat ik m bijne herken ook, die gast komt me zo erg bekend voor... en nee niet van alles in dat filmpjequote:
Als je zelf wilt zoeken: ik heb alle vragen uit mei / juni / juli gehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
Natuurlijk!
Nog steeds benieuwd naar die ene uit mijn vraag..
Ik zit juli al door te spitten, maar wat een boel topics zegquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Als je zelf wilt zoeken: ik heb alle vragen uit mei / juni / juli gehaald
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:40 schreef picodealion het volgende:
Was het dus toch De Niro en niet Liotta.
Chuck Norris died 20 years ago, Death just hasn't built up the courage to tell him yet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:02 schreef DragonFodder het volgende:
Chuck Norris is the only one getting a good night's sleep on Elm Street!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Chuck Norris died 20 years ago, Death just hasn't built up the courage to tell him yet.
Dat zou bevestigen dat je geen leven hebtquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in je vrije tijd zou Fokken!
*slik*quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat zou bevestigen dat je geen leven hebt
Je heb me doorquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:06 schreef hornage het volgende:
Ah, juh, nou niet zo ouwehoeren alsof je hapt he
Vrouwen zijn sowieso knapper dan mannenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Niks te vertellen, ze is gewoon een mooie vrouw
Behalve Justin Bieber.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso knapper dan mannen
Die is lelijker dan alle mannen en vrouwen bij elkaar?quote:
Tja, ik ook niet. Toch lopen er hele volksstammen mee weg, gek genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is echt een hype (qua aanbidding) die ik niet begrijp. Bij die Twilight-figuren kan ik me er nog iets bij voorstellen, net zoals bij die Disney-figuren zoals Efron.
Maar Bieber? Zo'n kutkop, zo'n kutkapsel, ziet er 10 uit en dat irritante piepstemmetje. Zelfs bij hitsige pubermeisjes kan ik me niet voorstellen wat ze daar nu zo interessant aan vinden.
Ik denk dat geen enkele man (op stichting Martijn na) daar iets van snapt. Ook zijn liedjes zijn stuk voor stuk ruk.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Bieber? Zo'n kutkop, zo'n kutkapsel, ziet er 10 uit en dat irritante piepstemmetje. Zelfs bij hitsige pubermeisjes kan ik me niet voorstellen wat ze daar nu zo interessant aan vinden.
Dat vond ik ook helemaal niets, maar daarbij kon ik nog begrijpen dat er een massa dertienjarigen hitsig van werden. Bieber krijgt nog geen wekker opgewonden en toch staan ze allemaal te gillen als ze 'm zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:26 schreef picodealion het volgende:
Then again, ik vraag me wel eens af hoe de wat oudere generatie 15 jaar geleden naar de Backstreet Boys en N'Sync keek. Was ik toen ook geen fan van maar dat was ook immens populair, volgens mij is dat in retrospect ook echt enorm gay.
Lijkt mij ook, daarnaast zijn er ook mensen die hysterisch worden bij het zien van Frans Bauer of Dries Roelvink en dat zijn niet alleen pubersquote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Doff het volgende:
Is toch gewoon een goed gelukte marketing? Heeft weinig met dat joch te maken, lijkt me.
quote:
WHAHAHAHAHAquote:
Wordt ze zoet vanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een hoop suikerklontjes bij de koffie, dat is toch niet gezond.
Done, sorry ben wat afwezig deze maand.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Wordt ze zoet van
Ik krijg trouwens nog een punt van je!
[FOK! MOVIE TRIVIA] September 2011 Deel XII
Vandaag ook al.....quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef RanTheMan het volgende:
is er wel iemand in FMT? t is zo stil
Tsja, nadelen van een meet hequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef hornage het volgende:
Er is een meet geweest johDan vallen er opeens mensen af omdat ze nu weten wie er achter de avatar zit
Het lijkt traditie te worden inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef hornage het volgende:
Er is een meet geweest johDan vallen er opeens mensen af omdat ze nu weten wie er achter de avatar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |