Ja, die "plug" in z'n nek, dat bedoelt ie waarschijnlijkquote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!!![]()
[..]
is dat Willem?
[..]
Matrix?
Morgen!quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
Nackt, Gangsta shit, Jealousy en Pulling the trigger (ft. Thera) uit![]()
Of is 't een "pre-order"?
Joram zou ook nog kunnen jahquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of Bas (noisecontrollers) of Joram (Wildstylez)? Hebben allemaal zo`n hoofd
ow, de film Matrixquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, die "plug" in z'n nek, dat bedoelt ie waarschijnlijk
afgezien van enkele nummers (Nero - Me And You), heb ik er ook HE-LE-MAAL niks meequote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Werd gister trouwens echt schijtziek van die Dubstep de hele tijd
Ik weet niet veel van dubstep, maar Nero is geloof ik niet al te hard en nogal toegankelijk. Hoorde het laatst ook al op Slam FM. To-taal niet mijn stijl dat dubstep. Alleen in Utta Wanka vind ik het die 2 tellen wel aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van enkele nummers (Nero - Me And You), heb ik er ook HE-LE-MAAL niks mee
daarom vind ik dat nummer denk ik ook wel leukquote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van dubstep, maar Nero is geloof ik niet al te hard en nogal toegankelijk. Hoorde het laatst ook al op Slam FM. To-taal niet mijn stijl dat dubstep. Alleen in Utta Wanka vind ik het die 2 tellen wel aardig, maar niet meer dan dat.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef robuust89 het volgende:
Zo te horen zit dubstep nu in de duw-het-door-je-strot hypeen nu echt dus.
Zat er al een tijdje aan te komen. Maar heb het gisteren ook heel vaak gehoord.quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef robuust89 het volgende:
Zo te horen zit dubstep nu in de duw-het-door-je-strot hypeen nu echt dus.
Haha nee ik had de titelcontest gewonnen :pquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties lieve mensen (en het dansje van Menn0)
Is BaronPilsener op dezelfde dag als mij jarig?
Want dan nog gefeliciteerd Baron
![]()
Ik heb heerlijke verjaardag gehad op FYWFE en de party @ home!
Hoop dat iedereen het leuk heeft gehad op Q-Base?
Haha bij ons ook, ik zei et nog tegen de gast die naast me zat, hij rijd verkeerdquote:Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef eQuaL het volgende:
Was trouwens drama met Eventtravel vanaf Nijmegen. Buschauffeur reed fout op de heenweg (+10 minuten), rijdt de andere buschauffeur op de terugweg ook al fout
Overigens wel 5 mensen gezien met een Haakon petje, zo origineel was je niet
True dit keer was het niet zo'n hele goede editie, de nieuwe opzet vond ik erg tof op het feit na dat je nu geen rondje meer kon lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef NLS04 het volgende:
Q-base was weer vet. Niet de beste editie die ik heb meegemaakt maar wel weer enorm genoten van het geluid, de locatie, het weer etc. Daarnaast ook tof dat een aantal DJ´s oudere platen uit de jaren 2006-2009 draaidenOok iedereen van hier wederom weer bedankt voor de gezelligheid.
LOL ik vond juist et geluid veulste zacht staan, in de Tillt bunker ben ik bij Crhis One daarom gewoon weg gegaan, ik kon gewoon normaal praten. De enige areas waar het geluid goed was was de Hangar, Open Air en Footworxxquote:Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef T_Killer het volgende:
Pluspunt was het geluid, ik hoor tegenwoordig niet vaak meer van feesten dat het geluid te hard stond. Jammer dat het gisteren zó hard stond dat je helemaal vooraan niets dan bas en trillingen hoorde en de hoge tonen wegvielen.
Fokmeet was ook geslaagd!
Een vreemdeling, maar het was met mijn cameraquote:
Rechts is Menno, zonder shirt een maat van Jip&mij.quote:Op maandag 12 september 2011 06:06 schreef T-Force het volgende:
Vette fotoWie is de jongen rechts en de jongen zonder shirt
?
*Wenst sterkte terug*quote:Op maandag 12 september 2011 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Een (veels te vroege)goeie morgen, allemaal.
[..]
Rechts is Menno, zonder shirt een maat van Jip&mij.
Meer dan typ ik nu niet, maar wilde de FOK!kers en m'n clubjebedanken voor de gezelligheid. Dit jubileum-feestje heeft me wel wat doen realiseren ... ik denk dat ik de festivals/grote feesten aan me voorbij laat gaan.
Sterkte iedereen deze maandag. Geen sterkte nodig, dan wens 'm maar weer terug aan mij
Bij de Footworxx eigenlijk hele tijd achteraan gestaan of net buiten de bunker.quote:Op zondag 11 september 2011 23:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Haha bij ons ook, ik zei et nog tegen de gast die naast me zat, hij rijd verkeerdEn idd Haakon volgend ekeer een ander petje! Meerdere mensen aangespreoken 'eeh ben jij Haakon van Fok ?' en dan allemaal verbaase gezichte krijgen
[/qoute]
Er waren meer mensen zonder, dan met zo'n petje, dus best origineel toch?
En tijdens J&W kon menig FOK!ker me snel genoeg herkennen
[quote]
[..]
Helemaal verrot gegaan op Sandy Warez & Richie Gee in de Footworx bunker om daarna naar de Stunned Guys te gaan. Wat echt veel trager was :/ ( Wel veel oude plaatjes gehoord )
Waar was je trouwens Haakon ?
Ik voel je pijn, broer. Ik heb het ook een beetje gehad met de grote, massale en vooral dure evenementen.quote:Op maandag 12 september 2011 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Een (veels te vroege)goeie morgen, allemaal.
[..]
Dit jubileum-feestje heeft me wel wat doen realiseren ... ik denk dat ik de festivals/grote feesten aan me voorbij laat gaan.
qft.quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef 16meter het volgende:
Aan al het goede komt een keer een eind. (althans, een beetje) Doe mij dan maar zo nu en dan een leuke XXlerator, Loudness of Euphoria. Wil andere genres ook wat vaker een kans geven (techno en trance bijv.).
Qft!quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef 16meter het volgende:
Aan al het goede komt een keer een eind. (althans, een beetje) Doe mij dan maar zo nu en dan een leuke XXlerator, Loudness of Euphoria. Wil andere genres ook wat vaker een kans geven (techno en trance bijv.).
Leuk gezelschapquote:Op maandag 12 september 2011 10:02 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil terug naar Q-Baas
Dit! Binnenkort weer naar XXlerator Raw en Loudnessquote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, broer. Ik heb het ook een beetje gehad met de grote, massale en vooral dure evenementen.
[ afbeelding ]
E-Force! Voor het eerst gehoord en vond hem super! Zag op PF dat hij pas 13 optreden had gedaan maar hij draaide echt lekker. Ook leuke interactie met het publiek:)quote:Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef eQuaL het volgende:
Leuk feestje, Sasha F & E-Force![]()
Vaag dat Adaro opeens hardcore ging draaien de laatste 20 minuten, er is toch al een hardcore stage en Korsakoff is bezig op de Open Air? Ik kom daar toch voor A² Records en in dit geval voor Adaro? Als het nou half 7 was geweest had ik het nog begrepen![]()
Was trouwens drama met Eventtravel vanaf Nijmegen. Buschauffeur reed fout op de heenweg (+10 minuten), rijdt de andere buschauffeur op de terugweg ook al fout
Overigens wel 5 mensen gezien met een Haakon petje, zo origineel was je niet
Prophet bij de Scantraxx merchandise
Kwam trouwens ook nog die blonde van Da Tweekaz tegen
Maarrrrrgoed, slapen
QFTquote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Achja, ben nu bezig om alle ID&T troep te verwijderen en op de blacklist aan het zetten. Als zij geen gratis reclame willen moeten ze dat lekker zelf weten.quote:
Zo te horen heb ik nog net op tijd een domeinnaam kunnen registreren om met de hype mee te doen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef poiuytr het volgende:
Hoog niveau at the main, godverdomme zeg waar gaat dat heen met de hardstyle van tegenwoordig!
Alleen echt ID&T of ook Q?quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Achja, ben nu bezig om alle ID&T troep te verwijderen en op de blacklist aan het zetten. Als zij geen gratis reclame willen moeten ze dat lekker zelf weten.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo te horen heb ik nog net op tijd een domeinnaam kunnen registreren om met de hype mee te doen.
Pff lekker dan, ik snap niet dat die organisaties het doen, fans die die sets luisteren gaan echt wel naar de feesten en wanneer ze dat niet doen is het 9/10 omdat ze minderjarig zijn of er gewoon weg geen geld of reis mogenlijkheid voor hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Achja, ben nu bezig om alle ID&T troep te verwijderen en op de blacklist aan het zetten. Als zij geen gratis reclame willen moeten ze dat lekker zelf weten.
[..]
Zo te horen heb ik nog net op tijd een domeinnaam kunnen registreren om met de hype mee te doen.
Aangezien we gewoon met de Q-Base DYOA mee mochten doen neem ik aan dat Q er geen problemen mee heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alleen echt ID&T of ook Q?
Wel Marcel Woods - The bottle (Showtek remix), daar hou ik wel vanquote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef poiuytr het volgende:
Hoog niveau at the main, godverdomme zeg waar gaat dat heen met de hardstyle van tegenwoordig!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef Levitas het volgende:
Die foto van Q-Base.. Met dat petje is Haakon? Dan heb ik op Decibel echt hele tijd 2-3 meter naast je gestaan
quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Deze is wel heel apart eigenlijk. De vocals doen me een klein beetje denken aan de oude Dutch MasterIk denk dat ik 'm wel leuk vind eigenlijk
![]()
Damn die THER-060 platen zijn echt heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe Phrantic die me echt verbaast. Wat een fijne plaat!
Daaaaaaaaaaaamn, heel apart deze![]()
Ook fijn. IT'S SO FLUFFYYYYYYYY![]()
Ik kan me niet herrineren dat ik die ooit heb gezien, gelijk ff koekeloerenquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vanaf 24.35nee jongens zo worden ze niet meer gemaakt
Ik snap ook niet helemaal wat ze er mee willen bereiken, ze lopen er geen inkomsten door mis. Maar goed, er zijn er een stuk of 2000 verwijderd dus ik hoop dat ze nu blij zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Levitas het volgende:
Neemt niet weg dat ik het kansloos vind dat ID&T (in dit geval) het niet wil hebben. Is reclame voor hun evenementen, en daarnaast gooien ze toch jingles enzo door sets heen (wat deels bedoeld is om het kunnen draaien van de gedownloade sets moeilijker/onmogelijk te maken).
Aaahquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Godverdomme, dat moet me een mooi feest geweest zijnquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Held dat je bentquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het vrij logisch dat ze al hun livesets laten verwijderen opsichquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef mstx het volgende:
edit: Ik heb vernomen dat ze zelf livesets gaan aanbieden, tegen betaling.
JA, JA, JA godverdomme JAAAA!quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdomme, dat moet me een mooi feest geweest zijnDie treklijst (ja echt letterlijk)!!!
brrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Deze is wel heel apart eigenlijk. De vocals doen me een klein beetje denken aan de oude Dutch MasterIk denk dat ik 'm wel leuk vind eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
Correcte tracklist dan maar, speciaal voor poiuytr:fuaaarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
5 november.. Remember. 2 uur Technoboy. Nuff saidquote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik scroll ook zo ff door de setjes van Technoboy en The Prophet en tis zo'n raar gevoel dat zelfs die 2 DJ's die ik nu gewoon links laat liggen, ja zeg maar voor omloop, mij nu laten stuiteren in m'n stoel ... geef mij zo'n feest!! NU!!!
Het gaat juist om de jaren vanaf 2003-2004!quote:Dit early hardstyle concept staat in het teken van alle vette klassiekers uit de periode 1998 – 2004
Jah klopt, hoorde idd ook zoiets van 'een aantal klassiekers draaien' maar dat spoort mij nog niet aan om hem een volgende keer op te zoeken ... en door de teneur van mijn gedachtegang de laatste tijd doen de woorden "nieuwe stijl" mij ook vrij weinigquote:Op maandag 12 september 2011 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
tby draaide op defqon en decibel nog wel een aantal klassiekers toch? die heb ik nog niet afgeschreven... z'n nieuwe stijl mag ik ook nog wel.
Dattumquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef StM het volgende:
Het gaat juist om de jaren vanaf 2003-2004!
It's the NEWWWWWW STYYYYYYYYYYYYYYLEquote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Doe 's wat YT's TBY-new-style dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik doelde op het TNT album, die vind ik nog best oke voor hardstyle anno 2011quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Doe 's wat YT's TBY-new-style dan.
QFT!quote:
QFTquote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jah klopt, hoorde idd ook zoiets van 'een aantal klassiekers draaien' maar dat spoort mij nog niet aan om hem een volgende keer op te zoeken ...
Wou hem net posten, vind het niks. Track komt voor mijn gevoel niet "los" en vind het maar een matige kick.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind hem nog best aardig, al heb ik het idee dat deze zwaar overplayed gaat worden...
Heerlijk deuntjequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind hem nog best aardig, al heb ik het idee dat deze zwaar overplayed gaat worden...
jatog leven voor t weekend mattiejsquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:18 schreef Levitas het volgende:
Bohh.. Er gaat iets heel vets aankomen @ PartyReviews.nl (voor degene die m`n Tweet vorige week hebben gelezen: Dit zat nog niet eens in de planning)!
Vraag me af welke mafketel daarvoor gaat betalen??quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef mstx het volgende:
edit: Ik heb vernomen dat ze zelf livesets gaan aanbieden, tegen betaling.
en BH's invloeden... die vocalsquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:36 schreef T_Killer het volgende:
Wel een fijn plaatje, je kunt duidelijk WS z'n invloed horen.
ik vind scantraxx altijd zo op safe spelen met kicks... vind het beter als ze echt knallenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
en vind het maar een matige kick.
1 releasegroep die ze dan alsnog overal op internet gaat verspreidenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vraag me af welke mafketel daarvoor gaat betalen??![]()
Ik niet in ieder geval
Boutplaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
jatog leven voor t weekend mattiejs
shinen als een koning
We Bring Low Frequenced Bassquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
quote:
typisch BH vocals = bagger, jammer van de 'videoclip', melodie is tof en kicks zijn inderdaad niet heel superquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
die heb ik ooit nog op vinyl gehadquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef poiuytr het volgende:
Deze kwam ik net tegen toen ik door mijn collectie aan het bladeren was![]()
die stem van de vocals lijkt wel een beetje te slissenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Arkaine - Fear No More![]()
Ondanks de rondvliegende pitchkicks een nummertje om blij van te worden
Jawel.. Ik vind hem vet!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Voordat de vocals beginnen, eerste 30 sec, klinkt het nog best okequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
2003quote:
Geen idee wat de lineup is, maar die van Euphoria is sowieso beterquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Twijfel, twijfel, twijfel. Is Frequence z`n 30 euro waard? Vrienden van me hebben early bird kaarten gekocht. Eigenlijk ga ik liever naar Euphoria, maar dat gaat `m dus niet worden (alleen)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |