Zeker....maar niet met dit nummer. Die dames blijven übercool!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef trabant het volgende:
a propos Ipanema, zijn de B-52's al langsgekomen?
Nee, in een kwis en in een oude sketch met Frans Halsema.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huh? Waarom? is Gerard Cox dood?
quote:
Cover met een behoorlijk psychedelische clip.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Kingstown het volgende:
Karina: One en Two
Eska: Two en Three
KT: Thousand!
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
ik verstond vroeger altijd: When I am 6 foot 4![]()
Lol....Pretenders altijd ok btw!quote:
Ik bied meer:quote:Op donderdag 8 september 2011 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....Pretenders altijd ok btw!![]()
Verdubbelen lukt me niet meer, maar ik kan je nog wel overbieden.![]()
Ja joh, dat krijg je toch wel. Het was meer dat ik moest denken aan 2 4 6 8 Motorway, vervolgens bedacht dat ik die al eens gepost had (dus ik dacht dan laat ik 'm nu aan een anderquote:Op donderdag 8 september 2011 13:56 schreef Kingstown het volgende:
Heb idd wel vaker dezelfde nummers vaker voorbij zien komen. Onvermijdelijk. Heb Jolene zelfs een keer of 3 gezien toen we met meidennamen bezig waren.![]()
Geen idee. Misschien dacht Piet dat hij zelf moest doornummeren, terwijl het tegenwoordig automatisch doornummert?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:08 schreef Kingstown het volgende:
Nu we het toch over nummers hebben. Hoe is het mogelijk dat we van #8 ineens in # 10 gekomen zijn? Wie heeft #9 gekaapt?
Mmm ik zie het ook nu. Ik maak er wel 9 van, geen idee of dat invloed heeft op de reeks eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:08 schreef Kingstown het volgende:
Nu we het toch over nummers hebben. Hoe is het mogelijk dat we van #8 ineens in # 10 gekomen zijn? Wie heeft #9 gekaapt?
Ik dacht toen: "dan ben ik 30. kei oud"quote:Op donderdag 8 september 2011 14:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Maf hè, toen dit een hit was moest het nog 1999 worden. Had iets geheimzinnigs, vond ik toen.
Mja, dat dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik dacht toen: "dan ben ik 30. kei oud"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |