quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:34 schreef appelsap het volgende:
Die van de buren scheelt wel met die van ons hoor! Heb het even gecheckt. Damian moet (gemiddeld) volgens de Nederlandse standaard 1,10 zijn op deze leeftijd. Volgens de Belgse kleiner.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:29 schreef chacama het volgende:
Fleur durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen, maar die zal met het gewicht net iets boven het lijntje zitten (als ik d'r buikje zo af en toe zie) en met de lengte juist net iets eronder. Wachten dus op een spurt en is het allebei weer gemiddeld. Maud zit bij 5 jaar op de onderste lijn, tenzij ze het presteert om in de komende 2 maanden te doen wat ze in de afgelopen 2 jaar minimaal heeft gedaan: groeien. Ben benieuwd wat ze tegen die tijd bij de GGD gaan zeggen. Ik weet dat ze met 5 jaar opgeroepen wordt, dus ik wacht nog even met de KA. De curve buigt in elk geval licht af.
Moest gisteren een heel klein beetje lachen. Ze reed met iemand anders mee en die mocht dus de strijd met de kuipstoel aangaan. Persoon in kwestie keek me iets verbaasd aan en zei: dat is voor ons wel heel lang geleden zo'n vijfpuntsgordel.
Haha! Fijne tabel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:18 schreef chacama het volgende:
http://www.goedgevoel.be/(...)gezond-gewicht.dhtml
Ik vond deze ook bij onze zuiderburen. Toch fijn om te zien dat het wel te vinden in. ga ook ff die van jou in zien.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef mainedoll het volgende:
Het zijn toch de BMI-waarden in die tabel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |