abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:32:43 #26
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101743012
ah stiemie, wat aandoenlijk die kleine esmee die haar grote zus mist. het is ook wel een heel verschil! het voordeel is dat ze nu wat meer exclusieve tijd met jou / d'r papa heeft. da's ook wel eens leuk!

mainedoll, fijn dat dat werkt!

cato heeft vanmiddag ook een verjaardagsfeestje, van een tweeling. er komen wel 12 meiden. ze gaan parfum maken geloof ik, ben benieuwd of ze dat wat vindt...
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:03:54 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101743827
12 meiden is ook wel erg veel. Maar parfum maken is dan wel weer leuk. Ik heb een keer voor Katja's feestje zeepjes gemaakt. Dat was ook wel erg geslaagd.

Ik hoop dat Cato het leuk gaat hebben. Ik zit nu al wel een aantal jaren in de feestjes, maar ik vind het nog steeds meer een hoop gedoe dan heel erg leuk. Maar ook wij zijn voor Katja in groep 1 begonnen met een feestje. Toen nog naar een boerderij. Achteraf één van de leukere feestjes.
Maar of de koe het ook een leuk feestje vond is nog maar de vraag.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 11:08:29 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101743947
Koe O+

Isa was in vakantie jarig, maar wilde toch graag een feestje. Dus gaan we morgen met twee vriendinnetjes en een vriendje naar de Smurfen film en daarna pannenkoeken eten. Een redelijk relaxt feestje voor ons dit keer, groots doen we volgende keer wel weer :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:17:09 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101744227
Natuurlijk wil je een feestje ook al ben je in de vakantie jarig! Veel plezier met de smurfen!

Boerderij-feestjes rulen! :) ^O^
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:26:14 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101744514
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef Sjeen het volgende:
Koe O+

Isa was in vakantie jarig, maar wilde toch graag een feestje. Dus gaan we morgen met twee vriendinnetjes en een vriendje naar de Smurfen film en daarna pannenkoeken eten. Een redelijk relaxt feestje voor ons dit keer, groots doen we volgende keer wel weer :P
aangezien er tussen de verjaardagen van mijn zoons precies 6 weken zit, en ze in Juli en Augustus jarig zijn is er altijd één in de vakantie jarig. dus vieren we het vantevoren bij de een, of achteraf bij de ander. maar wél altijd feest.

Nu moet ik alleen nog iets verzinnen om een stuk of zeven dertienjarigen te entertainen.
Voor middelste, die dus de eerste dag van de vakantie jarig was zo'n beetje, was het een heugelijk jaar. hij werd 10. En ooit heb ik in een ondoordachte bui gezegd dat dát belangrijke verjaardagen zijn. :') dus wilde en mocht hij een slaapfeestje. Doe. Het. Niet.!! leer van mijn fouten!! pfffff. Barbecue, fikkie steken, marshmellows roosteren, film kijken en toen (niet) slapen.

Jongste deed de film-Mac combi. Heerlijk!! nooit meer andere feestjes!! ik ben echt een oen dat ik alles steeds thuis deed!
Dus veel plezier bij de film! verstandige en leuke keuze!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:28:59 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101744601
Ik ben voor oudste nu aan het kijken voor een kinderfeest. En ook nog voor middelste, die had hij nog tegoed :@
Oudste wil graag een wipe-out feest :D Maar dat moet met 14 kinderen en dat vind ik toch wel een beetje een fors aantal..we moeten er ook nog mee naar Almere :X
Middelste weet het wel..die wil schaatsen. Daarna patat eten en thuis afleveren, lekker simpel :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101744725
Dat feestje ziet er erg leuk uit Livelink!

Sjeen, leuk! Al vind ik naar de bios ook nog vrij groots hoor. ;)

Vanmorgen naar de huisarts geweest voor de moeheid van Damian.
Het is inderdaad niet normaal, maar lichamelijk (voor zover te zien) is er niks te vinden.
De komende 4 weken even goed aankijken en letten op andere klachten, het gewicht in de gaten houden en verder een strak ritme aanhouden (maar dat doen we eigenlijk al). Als de moeheid dan niet weg is of er vallen ons nog andere dingen op, dan even bloed laten prikken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 11:33:51 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101744759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

aangezien er tussen de verjaardagen van mijn zoons precies 6 weken zit, en ze in Juli en Augustus jarig zijn is er altijd één in de vakantie jarig. dus vieren we het vantevoren bij de een, of achteraf bij de ander. maar wél altijd feest.

Nu moet ik alleen nog iets verzinnen om een stuk of zeven dertienjarigen te entertainen.
Voor middelste, die dus de eerste dag van de vakantie jarig was zo'n beetje, was het een heugelijk jaar. hij werd 10. En ooit heb ik in een ondoordachte bui gezegd dat dát belangrijke verjaardagen zijn. :') dus wilde en mocht hij een slaapfeestje. Doe. Het. Niet.!! leer van mijn fouten!! pfffff. Barbecue, fikkie steken, marshmellows roosteren, film kijken en toen (niet) slapen.

Jongste deed de film-Mac combi. Heerlijk!! nooit meer andere feestjes!! ik ben echt een oen dat ik alles steeds thuis deed!
Dus veel plezier bij de film! verstandige en leuke keuze!
Geen slaapfeestje... hmmm, bij meiden zal dat toch anders zijn, niet? Wat betreft die zeven dertienjarigen, is karten misschien iets? Of een survivalpad oid?

We gaan ook gewoon pannenkoeken eten bij Rob Geus, dat vind ik zo grappig... Wil liefst de keuken inlopen en een vinger over de rubbers van de koelkast halen :P Heb er zin in!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 11:39:31 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101744953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:32 schreef appelsap het volgende:
Dat feestje ziet er erg leuk uit Livelink!

Sjeen, leuk! Al vind ik naar de bios ook nog vrij groots hoor. ;)
Ik vind bios voor een feestje eigenlijk best een beetje te gek hoor, ik ben meer van het koekhappen en schat zoeken :@ Maar omdat Isa sowieso een beetje minder lekker in haar vel zit, wilde ik dit jaar toch iets anders dan anders. En met 3 genodigden is het financieel ook nog te doen ;)
quote:
Vanmorgen naar de huisarts geweest voor de moeheid van Damian.
Het is inderdaad niet normaal, maar lichamelijk (voor zover te zien) is er niks te vinden.
De komende 4 weken even goed aankijken en letten op andere klachten, het gewicht in de gaten houden en verder een strak ritme aanhouden (maar dat doen we eigenlijk al). Als de moeheid dan niet weg is of er vallen ons nog andere dingen op, dan even bloed laten prikken.
Vraagje, zijn jullie veel in bosrijk gebied geweest dit jaar? Controleer zijn lichaam eens op verdachte (kringvormige) rode plekjes, je weet maar nooit natuurlijk. een teek zie je volgens mij zo over het hoofd...
pi_101745324
Oei Sjeen hoe komt het dat ze niet zo lekker in haar vel zit? of is dat persoonlijk? Hopelijk geniet ze dan een beetje van die verwennerij.

Wat je zegt is wel een goede, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. We zijn wel regelmatig in de duinen en in het park te vinden, daar kunnen natuurlijk ook teken zitten. Ik vraag me alleen af of je die kringen/rode plekken nu nog zou kunnen zien als het bijvoorbeeld 2 maanden geleden gebeurd is? Ik ga het iig qua symptomen in de gaten houden en mocht het over een week of 4 niet over zijn dan zal ik dit ook zeker bespreken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 11:58:19 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101745553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:50 schreef appelsap het volgende:
Oei Sjeen hoe komt het dat ze niet zo lekker in haar vel zit? of is dat persoonlijk? Hopelijk geniet ze dan een beetje van die verwennerij.

Wat je zegt is wel een goede, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. We zijn wel regelmatig in de duinen en in het park te vinden, daar kunnen natuurlijk ook teken zitten. Ik vraag me alleen af of je die kringen/rode plekken nu nog zou kunnen zien als het bijvoorbeeld 2 maanden geleden gebeurd is? Ik ga het iig qua symptomen in de gaten houden en mocht het over een week of 4 niet over zijn dan zal ik dit ook zeker bespreken.
Als het Lyme zou zijn, dan blijft de rode ring rond de tekenbeet schijnbaar maanden zichtbaar... áls er een rode ring ontstaat, dat hoeft dus blijkbaar niet te gebeuren.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:43:23 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101746833
Kusje voor Isa :*
Hopelijk zit je snel beter in je vel. Het feestje klinkt in ieder geval al als een succes. Kan niet misgaan, lijkt me.

Appelsap, wat moeilijk dat de ha zo niks kon vinden. Hopelijk knapt Damian op. Het nog 4 weken aankijken klinkt als een best lange periode.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:45:20 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101746873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:50 schreef appelsap het volgende:

Mijn oudste had zo'n kring en heeft een zéér zware AB kuur gehad. zelfs nu (4 maanden later gok ik) is het nog zichtbaar :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101747499
Geen rode kring te zien, maar hou het zeker in mijn achterhoofd.
Loop ik vanmorgen nog te verkondigen dat hij nergens last van heeft verder, geen koorts enzo.
Nu dus wel, 38.5. :')

Heeft je oudste verder geen klachten debuurvrouw? En controleren ze dan ook zijn bloed nog ofzo?

Taartjesfee, zo'n wipe-out feestje klinkt wel ontzettend gaaf. Maar wat een onderneming dan ja. :o (en de prijs zal er ook wel naar zijn gok ik zo)
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:24:33 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101747919
Nee, verder geen controle want hij zal vanaf nu altijd positief testen sowieso. maar we waren er binnen 3 dagen achter ofzo, dus op tijd erbij. Twee weken kuur en verder geen centje pijn. buiten dat z'n huid nog verkleurd is. Maar zo'n verkleuring hoeft geen Lyme te betekenen, en géén kring hoeft niet te betekenen dat je het niet krijgt.

Ik keek trouwens even naar dat Wipeout feestje Taart, maar damn! 250 euro :o??
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:38:20 #41
144006 chacama
Ondernemend!
pi_101748362
Beterschap met Damian en Lyme *ril* F. heeft nu nog regelmatig momenten dat hij zegt: dat is nog een nawee ervan. Dus ik hoop van harte dat het bij Damian geen lyme is. Ik zou ivm de koorts bellen. Het zou toch kunnen wijzen op lyme en dan wil je er snel bij zijn.

Sjeen, leuke party. Bij Fleur was het of zwemmen of film. Uiteindelijk dus zwemmen geworden. Maar film had ik ook erg leuk gevonden. Ga naar de 3D?

Maud gaat bij een echte bakker koekjes bakken. Dus met 4 meiden van 5 jaar de bakkerij in. Maar dat duurt nog eventjes.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:02:33 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101749056
ik kende het hele begrip 'wipe out' nog niet maar heb het ook even opgezocht. maximaal 14 kinderen betekent natuurlijk niet dat je er ook per se 14 moet meenemen, toch?

koekjes bakken bij de bakker vind ik een heel leuk idee chacama!

appelsap, ik hoop dat 't geen Lyme is. maar wel een goed idee om 't toch even te laten checken.
in de haak.
pi_101749241
Wat zien die boerderijfeestjes er leuk uit!

@appelsap, beterschap voor je kleine man!

[ Bericht 28% gewijzigd door snoopy op 09-09-2011 23:56:10 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:12:01 #44
144006 chacama
Ondernemend!
pi_101749292
Vraagje: ik ben aan het zoeken naar de groeicurves voor de leeftijd 5-10 jaar en dan de gewichtscurve. De lengte heb ik gevonden bij kindengroei.nl.

@snoopy dat duurt het ook niet meer zo lang voordat hij weer jarig is. Maar wel een geslaagd buitenfeest zo te lezen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 14:15:57 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101749390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:12 schreef chacama het volgende:
Vraagje: ik ben aan het zoeken naar de groeicurves voor de leeftijd 5-10 jaar en dan de gewichtscurve. De lengte heb ik gevonden bij kindengroei.nl.

@snoopy dat duurt het ook niet meer zo lang voordat hij weer jarig is. Maar wel een geslaagd buitenfeest zo te lezen.
Wel belgisch... http://www.vub.ac.be/groeicurven/files/1-20050604-NP2-20F.pdf
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:18:42 #46
144006 chacama
Ondernemend!
pi_101749466
http://www.goedgevoel.be/(...)gezond-gewicht.dhtml

Ik vond deze ook bij onze zuiderburen. Toch fijn om te zien dat het wel te vinden in. ga ook ff die van jou in zien.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 september 2011 @ 14:19:16 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101749481
Isa zit exact op de middenlijn, zowel met gewicht als met lengte, zie ik :)
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:29:51 #48
144006 chacama
Ondernemend!
pi_101749735
Fleur durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen, maar die zal met het gewicht net iets boven het lijntje zitten (als ik d'r buikje zo af en toe zie) en met de lengte juist net iets eronder. Wachten dus op een spurt en is het allebei weer gemiddeld. Maud zit bij 5 jaar op de onderste lijn, tenzij ze het presteert om in de komende 2 maanden te doen wat ze in de afgelopen 2 jaar minimaal heeft gedaan: groeien. Ben benieuwd wat ze tegen die tijd bij de GGD gaan zeggen. Ik weet dat ze met 5 jaar opgeroepen wordt, dus ik wacht nog even met de KA. De curve buigt in elk geval licht af.

Moest gisteren een heel klein beetje lachen. Ze reed met iemand anders mee en die mocht dus de strijd met de kuipstoel aangaan. Persoon in kwestie keek me iets verbaasd aan en zei: dat is voor ons wel heel lang geleden zo'n vijfpuntsgordel.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:30:43 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101749761
Kloppen die dingen wel? :o of zijn Vlaamse kindertjes kleiner dan de Nederlandse? De allerbovenste groeilijn van de jongens komt niet eens boven de 1.97 :{

oudste en jongste zitten tussen bovenste en een na laatste lijn, middelste is zelfs buiten het grijze gedeelte boven de bovenlijn gegroeid. :?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:33:15 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_101749831
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Kloppen die dingen wel? :o of zijn Vlaamse kindertjes kleiner dan de Nederlandse? De allerbovenste groeilijn van de jongens komt niet eens boven de 1.97 :{

oudste en jongste zitten tussen bovenste en een na laatste lijn, middelste is zelfs buiten het grijze gedeelte boven de bovenlijn gegroeid. :?
het is een gedateerde curve. Maar de WHO heeft helaas nog geen curves voor na de leeftijd van 5 jaar. Zou wel heel fijn zijn......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')