En zijn erotische manier van hotdogs eten.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:11 schreef Tim86 het volgende:
Dolgo is geen ontregelaar. Hij staat om 4 dingen bekend: zijn mega aanvallende spel, zijn gefixte wedstrijden, zijn Mauresmo kapsel en zijn acne hoofd..
Ja, echt geweldig. Vannacht ga ik wel kijken. Ik ga maar proberen op te blijven, want ik vermoed dat ik niet de energie zal hebben om om 03.00 uur op te staan.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:51 schreef TheGeneral het volgende:
Vandaag wel een lekker tennisdagje! Veel partijen! En een latertje met Federer - Tsonga...
Dat is toch ontregelend? Volgens mij vinden we hetzelfde maar geven we er een andere naam aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef Norrage het volgende:
Dolgo is gewoon een rare speler. Hij hoeft daarvoor niet eens een ontregelaar te zijn. Zijn slagen zijn onvoorspelbaar (vooral die servicebewegibg) en hij doet alles door elkaar heen.
Die potten tegen murray en soderling op de AO zijn goede voorbeelden, hij maakte ze helemaal gek.
Mwoh, ontregelen is toch wel meer dat je iets aanpast om je tegenstander uit zijn goede spel te halen. Dolgo speelt gewoon altijd zo extreemquote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is toch ontregelend? Volgens mij vinden we hetzelfde maar geven we er een andere naam aan.
Dat vind ik niet. Je kunt een ontregelende speelstijl hebben. Mensen vinden ook vaak dat ik ontregelend speel, omdat ik veel varieer. Dat is gewoon mijn spel maar veel mensen ervaren dat als ontregelend. Wie niet dom is moet slim zijn denk ik dan altijd maar.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, ontregelen is toch wel meer dat je iets aanpast om je tegenstander uit zijn goede spel te halen. Dolgo speelt gewoon altijd zo extreem.
Ik ben het ook met je eens hoor, ik probeer alleen het meningsverschil van jou en tim te verklarenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is toch ontregelend? Volgens mij vinden we hetzelfde maar geven we er een andere naam aan.
Op Facebook is ook zo suf, dit is pas het echte medium!quote:
Inderdaad. Hier zitten mijn echte vrienden.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op Facebook is ook zo suf, dit is pas het echte medium!
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier zitten mijn echte vrienden.
Schijnbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Vanwaar de felicitatie trouwens? Ben je jarig?
quote:
Ja, ik heb mijn tennisafspraak verplaatst van de avond naar de middag, opdat ik alles kan zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:29 schreef Szura het volgende:
Mooie tennisavond en nacht vandaag!
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |