Geluk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:21 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een LG Viewty gehad, na twee jaar aan mijn zus gegeven.
Hij doet het, na 3 en half jaar, nog prima.
Nee opzoeken na je werk en in elkaar slaanquote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, zijn telefoon op de grond gooien en mijn baan verliezen?
Nee, de GT-2 is overrated. Net als Iphone.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je betaalt inderdaad voor het merk. Dus overpriced. Dat het altijd al zo geweest is ontken ik ook niet.
Sorryquote:
Was een optie geweest ja, alleen vind je zo iemand nooit meer terug.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee opzoeken na je werk en in elkaar slaan
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kippie komt zo en daarna zal ze wel weer online gaan denk ik.
Heeft uiteraard invloed. Maar meestal is het kwestie van geluk,quote:Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook wel voorzichtig met apparaten.
Welterusten.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, nu ga ik echt slapen.
Welterusten allemaal!
Ah. Vrouwen he.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben er maar half jeweetwel multitasking
Lapo's hunten ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben er maar half jeweetwel multitasking
dag kindjequote:Op woensdag 7 september 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, ik ga ook slapen. Doei kiddo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Trusten.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, ik ga ook slapen. Doei kiddo's.
En je betaalt er teveel voor..quote:Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, de GT-2 is overrated. Net als Iphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |