Awesome. Even mijn vuilniszakjas met bontkraag aantrekken hoor, koud hier.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof, ik ben trots op je. Goed gedaan.
Moeilijk. LG's uit het verleden waren stuk voor stuk dikke ellende. De "Choclate, shine, crystal en de "new chocolate". Maar met de optimus speed lijkt LG beter bezig te zijn. Maar blijft moeilijk. Toestel is te kort op de markt om er iets over te zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Zeg, meneer de telefoonverkoper, vertel eens wat over die nieuwe LG's.
En overal aanhouden hè, overal.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Awesome. Even mijn vuilniszakjas met bontkraag aantrekken hoor, koud hier.
Niet overpriced? Je betaald er meer voor dan menig ander telefoon. Het was een goed merk en is nu veranderd naar een sterk merk. Ik zie dit als iets negatiefs.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat voor klachten? Apple is niet overpriced, als dat zo was zag je iedereen er wel mee lopen. Het is een sterk merk dat ergens naartoe heeft gewerkt. Dat ze over-rated zijn is wel een feit.
Google willen ze niet aanklagen, Samsung wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik had verwacht van Apple dat zij iets nauwkeuriger waren met het aanklagen van en op welke gronden.
Dat zal hem leren, de schavuit!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
Maar ik heb nu ook wel een klein beetje een hekel aan Samsung omdat tegenwoordig al die Samsung gebruikers maar zitten te trollen.
Laatst ook op mijn werk, ik liet zien hoe ik een televisie kon bedienen met mijn iPhone en toen kwam er een klant naar mij toe:
"Jij hebt een iPhone? Kun jij dat betalen met zo'n baantje als je nu doet? Nou, ik zou wel beter weten en een Samsung kopen want dan betaal je tenminste niet teveel, heb je een telefoon die niet iedereen heeft en de Samsung is ook veel beter dan de iPhone."
Ik heb hem vriendelijk verzocht zich niet met het gesprek te bemoeien en ben met mijn rug naar hem toe gaan staan.
Ja, ik heb ooit in een ver verleden dus twee maanden die Chocolate gehad, waarna ik dat ding uiteindelijk uit het raam heb geflikkerd.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moeilijk. LG's uit het verleden waren stuk voor stuk dikke ellende. De "Choclate, shine, crystal en de "new chocolate". Maar met de optimus speed lijkt LG beter bezig te zijn. Maar blijft moeilijk. Toestel is te kort op de markt om er iets over te zeggen.
Je betaald voor een merk. Altijd al zo geweest. Vergelijk de Nissan GT-R maar eens met een Porsche GT-2. GT-R wint, kost ongeveer 1 ton en de Porsche ruim het dubbele. Is een merknaam waar je voor betaald. Ies koeltoer.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet overpriced? Je betaald er meer voor dan menig ander telefoon. Het was een goed merk en is nu veranderd naar een sterk merk. Ik zie dit als iets negatiefs.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik heb ooit in een ver verleden dus twee maanden die Chocolate gehad, waarna ik dat ding uiteindelijk uit het raam heb geflikkerd.
True story.
Aan het werk was een optie geweest.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, zijn telefoon op de grond gooien en mijn baan verliezen?
quote:
Aids op mijn scherm.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, nu ga ik echt slapen.
Welterusten allemaal!
slaap lekker appeltjequote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Welterusten allemaal!
Trustuh apple!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Welterusten allemaal!
ik zal haar ff roepenquote:Op woensdag 7 september 2011 01:21 schreef Oerbeer het volgende:
Is Kip er nog? Anders krijg ik weer slaag
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Welterusten allemaal!
Je betaalt inderdaad voor het merk. Dus overpriced. Dat het altijd al zo geweest is ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je betaald voor een merk. Altijd al zo geweest. Vergelijk de Nissan GT-R maar eens met een Porsche GT-2. GT-R wint, kost ongeveer 1 ton en de Porsche ruim het dubbele. Is een merknaam waar je voor betaald. Ies koeltoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |