Kippiequote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht bakker is geopend!
ditquote:Op woensdag 7 september 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DIT IS DE ECHTE WANT IK HAD LAPO
OH MIJN GOD WAT EN LELLEK DING.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Chloroform: HTC wildfire S misschien?
[ afbeelding ]
doos een optie?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
Klein appartement kopen met uitkering
De rebel.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Omdat iemand die niet de lapo had er ook een maakte.
In die wereld klaagt iedereen, iedereen aan. Alleen Samsung en Apple zijn veel in het nieuws omdat dit "de" telefoon strijd van 2011 is.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:09 schreef Flippiee het volgende:
Tevens wat wel krom was, was dat Apple Samsung aanklaagde voor het programma Android. Terwijl Android ontwikkelt is door Google. Dat had ik wel beter verwacht van Apple, vooral omdat ze zo nauwkeurig met hun patenten etc. zijn, vind ik dat een erg slordige fout.
Wat zijn je klachten jegens BB?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
Als je maar geen 'BB' neemt, Chloro.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
Als je maar geen 'BB' neemt, Chloro.
Precies, daarom ook mijn keuze voor een iPhone.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:13 schreef RingBewoner het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Als ik een Iphone of HTC vasthoud voelt het degelijker aan. Beter dan al dat plastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |