Het schijnt zelfzaam nog wel verstrekt te worden maar dan nog zal de hypotheek minder zijn dan 50.000,- en zie daar maar iets voor te kopen in de Randstad.quote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Gunner het volgende:
Met zo'n inkomen kan je het wel vergeten vrees ik. De eisen zijn heel erg hoog geworden.
Buiten de randstad heb je er ook nog geen garagebox voor deze dagen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:22 schreef Staal het volgende:
Het schijnt zelfzaam nog wel verstrekt te worden maar dan nog zal de hypotheek minder zijn dan 50.000,- en zie daar maar iets voor te kopen in de Randstad.
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/0-50000/quote:Op maandag 5 september 2011 16:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Buiten de randstad heb je er ook nog geen garagebox voor deze dagen.
Recreatiewoning is wellicht nog een optie.quote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef Staal het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/0-50000/
Dat zijn wel bijna allemaal service flats ( in ieder geval de eerste 3 paginas die ik keek) , waarbij je ook nog eens 400 a 500 euro per maand service kosten mag aftikken.quote:
Hier sluit ik me bij aan, dit is nou eenmaal de realiteit. Banken willen tegenwoordig nagenoeg 100% zekerheid bij het afsluiten van een hypotheek, dus een uitkering is hierin absoluut 'not done'.quote:Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef Basp1 het volgende:
Vergeet het maar zolang je nog een wajong uitkering hebt dat er een bank gaat nadenken om jou een hypotheek te gaan verstrekken. Schrijf je in bij de WBV en wacht een paar jaar tot je genoeg wachttijd hebt om in de sociale sector iets te huren.
Zat er net ook naar te kijken want vond het eigenlijk zelf nogal bizar dat er werkelijk woningen zijn voor 39.500,-quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn wel bijna allemaal service flats ( in ieder geval de eerste 3 paginas die ik keek) , waarbij je ook nog eens 400 a 500 euro per maand service kosten mag aftikken.
Dan houdt TS weinig geld meer over in de maand.
Meestal gewoon inschrijven en wachten tot je aan de beurt bent.quote:Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Quisho het volgende:
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wacht op de RIBW maar dat duurt nog een tijd, dus ik ben ook van plan op mezelf te gaan wonen misschien, maar met 750 euro per maand is dat heel krap als je gas en licht ook moet betalen.
Hoe kom je in aanmerking voor een sociale huurwoning dan?
http://www.rijksoverheid.(...)r-in-aanmerking.htmlquote:Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Quisho het volgende:
Ik zit met hetzelfde probleem, ik wacht op de RIBW maar dat duurt nog een tijd, dus ik ben ook van plan op mezelf te gaan wonen misschien, maar met 750 euro per maand is dat heel krap als je gas en licht ook moet betalen.
Hoe kom je in aanmerking voor een sociale huurwoning dan?
Maar officieel mag je van onze regering nog steeds niet vast in recreatiewoningen verblijven. En daar moet je dan wel tegen kunnen als er weer eens procedures worden opgestart in het park waar die woning staat. Verder moet je bij veel recreatie woningen jezelf ook niet rijk rekenen want afhankelijk van de luxe van het park betaal je daar ook jaarlijkse service kosten.quote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef Staal het volgende:
Dan is zoals Douche-eendje een recreatiewoning misschien wel de beste optie. Al zitten die parken vol sociale problemen tegenwoordig.
Dat zijn allemaal serviceflats.quote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef Staal het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/0-50000/
Dat ook nog inderdaad. Sociale huurwoning lijkt dan toch ook het beste. En het zal per gemeente verschillen maar wrs. komt TS ook nog in aanmerking voor voorrang.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar officieel mag je van onze regering nog steeds niet vast in recreatiewoningen verblijven. En daar moet je dan wel tegen kunnen als er weer eens procedures worden opgestart in het park waar die woning staat. Verder moet je bij veel recreatie woningen jezelf ook niet rijk rekenen want afhankelijk van de luxe van het park betaal je daar ook jaarlijkse service kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |