Het is tijd voor verandering.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch ineens met nieuwe UI ditdat zuszo?
Mja, wel tof hoor.
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, woning moet voor zover ik weet leegblijven tot jou opzegtermijn is afgelopen.
Volgens mij niet, aangezien jij officieel nog steeds in bezit van je woning bent, maar ik heb nooit rechtsleer gehad omtrent huurcontracten, wel arbeidscontractenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb ff een serieuze vraag.
Ik heb mijn huur laatst opgezegd in Hilversum omdat ik naar Nieuwegein ging verhuizen.
Helaas had ik 2 maanden opzeg termijn en moet ik huur betalen tot eind september.
Maar nu heb ik van mijn oude buurvrouw gehoord dat er al sinds 1 september nieuwe huurders zijn.
Mag dat zomaar?
Nog nooit met kerst in Parijs geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We kunnen in de winter gaan met kerst is het daar super
Dan klopt het niet dat er al mensen wonen. Bellen en geld terugeisen als je al betaald hebt. Leg bewijs vast dat ze er wonen als dat simpel kan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
in principe loopt mijn contract nog wel tot 1 oktober.
Heb gelukkig nog niet betaald voor de maand September...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan klopt het niet dat er al mensen wonen. Bellen en geld terugeisen als je al betaald hebt. Leg bewijs vast dat ze er wonen als dat simpel kan.
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...
heb zelf nog een sleutel dus ga anders wel ff kijken morgen.
Dankje lieve zus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Non-autistisch, ik ben trots op je.
Inderdaad er gewoon heengaan. Spullen die binnen staan kun je mooi op marktplaats zetten en alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...
heb zelf nog een sleutel dus ga anders wel ff kijken morgen.
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :squote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.
Wat zal die gozer raar staan te kijken als ik in 1x binnen sta bij hem en hij met zijn chick bezig isquote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad er gewoon heengaan. Spullen die binnen staan kun je mooi op marktplaats zetten en alles.
Klopt, maar er zitten andere mensen in. Pas er mee op, rechtsysteem in NL is zo krom als een hoepel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :s
Hij heeft een contract plus de sleutel en is niet op de hoogte gesteld door de verhuurder dat er nieuwe bewoners inzitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.
Nou, ga langs en kijk of de sleutel past. Neem cam mee, bel huisbaas op en zorg dat ie het ff netjes op papier zet.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :s
Ik weet wat je bedoeld en is inderdaad krom ...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten andere mensen in. Pas er mee op, rechtsysteem in NL is zo krom als een hoepel.
Koude onzin.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, ik heb mijn sloffen aan, wat is dit.
Als dat het geval is gewoon binnelopen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft een contract plus de sleutel en is niet op de hoogte gesteld van de verhuurder dat er nieuwe bewoners inzitten.
winter opkomstquote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, ik heb mijn sloffen aan, wat is dit.
Tenzij, zoals net gepost, jij niet op de hoogte bent van het feit dat er anderen inzitten. Dus geen brief ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld en is inderdaad krom ...
Maar dit is dan echt weer zo'n WTF moment, als je begrijpt wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |