Jawel. Dat was in Polenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bestaan er dus serieus nachtbakkers?
Idd, zat daar lekker een stuk van mijn kies op te kauwen tot ik merkte dat ik iets miste.quote:
Neen, brood.quote:
Ohquote:Op woensdag 7 september 2011 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel. Dat was in Polen
[..]
Idd, zat daar lekker een stuk van mijn kies op te kauwen tot ik merkte dat ik iets miste.
[..]
Neen, brood.
Tuurlijk, maar niets zo lekker als echt brood vers gebakken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel iets in je vriezert liggen, toch?
Dat is een feit!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niets zo lekker als echt brood vers gebakken.
Nu de vraag welke van de twee het nu echt is.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus dat en 'wel leuk'.
Zin om samen een keertje te gaanquote:
Pas op straks krijg je een Ban vanwege een terechte doodsverwensingquote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is die BBQ-Sausage een rotjong zeg, internetheld, als ik zo'n figuur in het echt tegenkom is het de eerste die ik in m'n leven knock out sla.![]()
Geen serieuze bedreiging richting dat eeuwige stuk verdriet btw.
O? Dacht dat het wel een goede jongen was?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is die BBQ-Sausage een rotjong zeg, internetheld, als ik zo'n figuur in het echt tegenkom is het de eerste die ik in m'n leven knock out sla.![]()
Geen serieuze bedreiging richting dat eeuwige stuk verdriet btw.
Ik wist voordat ik het postte dat jij verantwoordelijk was voor mijn UI. Toch weerhield het mij er niet van om toch de reactie te plaatsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu de vraag welke van de twee het nu echt is.
Als je "Vloeibare aids" meent, mag je die UI die je nu hebt weer inleveren.
Naar Parijs wil ik met iedereen welquote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zin om samen een keertje te gaan?
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar Parijs wil ik met iedereen wel
Hij is alleen druk met posts en topics opzoeken wat hem niet aanstaat, dat posten in FB, en hopen op een ban voor desbetreffende users. Heb je aan mij een kwade.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O? Dacht dat het wel een goede jongen was?
Hij heeft jouw proberen te nakkenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hij is alleen druk met posts en topics opzoeken wat hem niet aanstaat, dat posten in FB, en hopen op een ban voor desbetreffende users. Heb je aan mij een kwade.
Als ik een ban door zo'n figuur krijg, kom ik hier van m'n lang zal z'n leven nog niet weer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Pas op straks krijg je een Ban vanwege een terechte doodsverwensing
Kijk maar in FB.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als ik een ban door zo'n figuur krijg, kom ik hier van m'n lang zal z'n leven nog niet weer.
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik het postte dat jij verantwoordelijk was voor mijn UI. Toch weerhield het mij er niet van om toch de reactie te plaatsen.
Vind ik ook wel alleen die gedachtte dat je het ook met die andere FOK!kers wiltquote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat jij bent onbekend voor mij, vind het een eer
[..]
omdat je fan van mij bent
Jij Quote altijd je eigen teksten?quote:
Sorry, zat er eentje te laag.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij Quote altijd je eigen teksten?
Als ze het vragen he, dan pas wil ik, en je bent nu de tweede pas, de eerste was mijn homo-vriendjequote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel alleen die gedachtte dat je het ook met die andere FOK!kers wilt
Je Quote was op mij bedoeld neem ik aan?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sorry, zat er eentje te laag.
Ok dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het vragen he, en je bent nu de tweede pas, de eerste was mijn homo-vriendje
Dat maakt mij niet uittquote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ok dan.
Maar 1 ding, stel we gaan met zijn 3'en...
ikke NO homo
Is het omdat ik hier nu post? Dan ga ik wel weer weg.quote:
Wat heeft iedereen toch ineens met nieuwe UI ditdat zuszo?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoi zusje.![]()
Wat vind jij van mijn nieuwe UI?
We kunnen in de winter gaan met kerst is het daar superquote:
Nee. Ga snel je oude huisje weer in.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb ff een serieuze vraag.
Ik heb mijn huur laatst opgezegd in Hilversum omdat ik naar Nieuwegein ging verhuizen.
Helaas had ik 2 maanden opzeg termijn en moet ik huur betalen tot eind september.
Maar nu heb ik van mijn oude buurvrouw gehoord dat er al sinds 1 september nieuwe huurders zijn.
Mag dat zomaar?
Wgr. Ik betwijfel het, je contract loopt nog?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb mijn huur laatst opgezegd in Hilversum omdat ik naar Nieuwegein ging verhuizen.
Helaas had ik 2 maanden opzeg termijn en moet ik huur betalen tot eind september.
Maar nu heb ik van mijn oude buurvrouw gehoord dat er al sinds 1 september nieuwe huurders zijn.
Mag dat zomaar?
Nee, woning moet voor zover ik weet leegblijven tot jou opzegtermijn is afgelopen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Mag dat zomaar?
Nou, ik heb die maan erbij getekend.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je zijn icon ook getekend of google, knip plak?
in principe loopt mijn contract nog wel tot 1 oktober.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wgr. Ik betwijfel het, je contract loopt nog?
Ah kay.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, ik heb die maan erbij getekend.
De rest kreeg ik kado van zijn vorige UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |