Buienalarm op Androidquote:Op woensdag 7 september 2011 00:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier regent het ook al de hele dag maar geen idee hoeveel mm per uur.
Ik ook Androidquote:
Ik kom als ik tijd heb, niet vroeg op moet, of zo. Nu dusquote:Op woensdag 7 september 2011 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welles. Mevrouwtje die er al een hele tijd niet is geweest.
Je hebt vast nog wel iets in je vriezert liggen, toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hadden we hier maar een nachtbakker.
Bestaan er dus serieus nachtbakkers?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Nachtbakkers [ afbeelding ]
Ben één keer naar een nachtbakker geweest en van dat brood brak er een stuk van mijn kies af.
Dat is niet zo mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ben één keer naar een nachtbakker geweest en van dat brood brak er een stuk van mijn kies af.
Jaaaaaa uiteraard, en ik vond het nog best leukquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippieeee had je dat liedje nog (af)geluisterd?
Juist niet, deeg enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Leuk hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil je nog meer leuke laten luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa uiteraard, en ik vond het nog best leuk
Vloeibaar aids.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Hij is verbeterd, mooiere achtergrond zoquote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |