abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102296605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:13 schreef yes_no_maybe het volgende:
Dit gebeurd er dus in 2012
Of 2013, niemand verwacht het.
pi_102307928
sneller reizen dan de snelheid van het licht? check
dingen vallen vanuit de atmosfeer en kunnen landen? bijna check

aliens?
pi_102354865
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
sneller reizen dan de snelheid van het licht? check
dingen vallen vanuit de atmosfeer en kunnen landen? bijna check

aliens?
Natuurkunde voor "gevorderden".
pi_102383044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
-knip-

Wat is dit toch? Waarom zijn er zoveel mensen die helemaal mee gaan in deze absurde theorie? Zijn die mensen allemaal psychisch in de war en hebben ze een collectief gevormd of is dit een nieuw soort religie die zich aan het vormen is? Of is het allemaal de waarheid? :o
Dit dus.
Hoe kreeg James Warren Jones meer dan 900 mensen zo ver om collectief zelfmoord te plegen?
Ik zie al vele jaren de meest bizarre en uiteenlopende ideeën gespuid worden op internet en ik heb er nog niet één uit zien komen.
Er zijn een hoop mensen die wanhopig zoeken naar leiders die ze een alternatief op de realiteit beloven.
Het internet is een podium voor mensen die in meer of mindere mate in de war zijn en de wereld attent willen maken van hun hersenspinsels en daar komen een hoop volgelingen op af.
Ik realiseer me dat mijn mening wel het laatste is wat veel mensen hier willen horen maar, I call them how I see them.
Er is een poepstorm op komst.
pi_102384911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef KaleOssan het volgende:

Het ISS spacestation zou mogelijk ook verwant zijn met Elenin. Mogelijk willen ze ISS als reden voor internationale/galactische oorlog gebruiken. En de ISS ergens gericht laten neerstorten.

Ik zou zeggen, pak een maiskorrel, ga op de 30e verdieping van een gebouw staan, probeer nu de maiskorrel in een theekopje te gooien wat 50 meter van het gebouw afstaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_103954652
edit
pi_104995904
het lijkt me heel onlogisch dat ze iets als een fake alien invasion gaan doen. waarom? omdat dat mensen juist wakker zou schudden en uit hun kleine werkelijkheidsbox zou halen
of het fake is of niet maakt niet uit.. het zal mensen heel veel stof tot nadenken geven..

alleen dat stuk waarin hij vertelt over de osama inprent van ongeveer 10 jaar kan ik me in vinden
verder vind ik het opvallend dat er weer het getal 40 in voorkomt, ben het nu al zoveel tegen gekomen weet nog niet waar het voor staat..

anyway ze hebben er meer baat bij om de mensen als blinde kippen achter allerlei zaken aan te laten rennen en een kleine groep wel wat info te laten hebben, omdat die dan toch voor gek worden verklaard
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_105028387
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, pak een maiskorrel, ga op de 30e verdieping van een gebouw staan, probeer nu de maiskorrel in een theekopje te gooien wat 50 meter van het gebouw afstaat.
Ik zou zeggen, met behulp van wiskunde kunnen wetenschappers van Nasa nu ook al op kometen landen, dus op een aarde die in 24 uur een rotatie maakt en een aantal invloeden zoals wind lijkt me dit zeer haalbaar.
pi_105039855
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Dit dus.
Hoe kreeg James Warren Jones meer dan 900 mensen zo ver om collectief zelfmoord te plegen?
Ik zie al vele jaren de meest bizarre en uiteenlopende ideeën gespuid worden op internet en ik heb er nog niet één uit zien komen.
Er zijn een hoop mensen die wanhopig zoeken naar leiders die ze een alternatief op de realiteit beloven.
Het internet is een podium voor mensen die in meer of mindere mate in de war zijn en de wereld attent willen maken van hun hersenspinsels en daar komen een hoop volgelingen op af.
Ik realiseer me dat mijn mening wel het laatste is wat veel mensen hier willen horen maar, I call them how I see them.
Tja... iets wat 1 enkel persoon heeft gezegd die dicht bij Von Braun stond, vind ik niet overtuigend genoeg. Daarnaast zal er vast wel een denktank zijn geweest die het idee van een alien invasion heeft geopperd. Wat is er "mooier" dan een bedreiging van buiten de aarde, om zo de neuzen van de gehele wereldbevolking de gelijke kant op te krijgen? Reagan heeft dit idee meermalen geopperd in het openbaar, zelfs tijdens een vergadering van de VN. Maar als je er bij na denkt, vraag ik me ook af hoe ze zoiets zouden willen naspelen.

Kijk trouwens ook eens de "Power of Nightmares" van de BBC en je zult zien dat het creeeren van een vijand voor politieke doeleinden gewoon realiteit is. Als je bovenaan de pikorde staat, wil je dat het systeem onder je stabiel blijft. Je moet dan mensen beinvloeden en de meest effectieve manier, omdat we allemaal zo onbewust leven, is angst. Kijk ook eens de zeer goede docu's "Human Resources" en "Psywar" om een beeld te krijgen van hoe social engineering eruit ziet en hoe het in het verleden al is geimplementeerd.

Deze twee docu's zijn hier te zien, maar de site is geupdate en er zit een irritante error op waardoor hij nu niet lijkt te werken :(

http://metanoia-films.org/films/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_105052058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 05:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tja... iets wat 1 enkel persoon heeft gezegd die dicht bij Von Braun stond, vind ik niet overtuigend genoeg. Daarnaast zal er vast wel een denktank zijn geweest die het idee van een alien invasion heeft geopperd. Wat is er "mooier" dan een bedreiging van buiten de aarde, om zo de neuzen van de gehele wereldbevolking de gelijke kant op te krijgen? Reagan heeft dit idee meermalen geopperd in het openbaar, zelfs tijdens een vergadering van de VN. Maar als je er bij na denkt, vraag ik me ook af hoe ze zoiets zouden willen naspelen.

Kijk trouwens ook eens de "Power of Nightmares" van de BBC en je zult zien dat het creeeren van een vijand voor politieke doeleinden gewoon realiteit is. Als je bovenaan de pikorde staat, wil je dat het systeem onder je stabiel blijft. Je moet dan mensen beinvloeden en de meest effectieve manier, omdat we allemaal zo onbewust leven, is angst. Kijk ook eens de zeer goede docu's "Human Resources" en "Psywar" om een beeld te krijgen van hoe social engineering eruit ziet en hoe het in het verleden al is geimplementeerd.

Deze twee docu's zijn hier te zien, maar de site is geupdate en er zit een irritante error op waardoor hij nu niet lijkt te werken :(

http://metanoia-films.org/films/
P_o_P.. hoe denk jij over 9/11? Zou het binnen jouw straatje passen dat 9/11 eigenlijk 1 grote psychologische operatie kan zijn geweest? Een PSYOP dus en niet echt gebeurd in die zin dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt om de torens neer te halen en ze de kapers én victims hebben verzonnen? Fictieve identiteiten dus, met een enkeling die mogelijk werkelijk slachtoffer is geworden of in het complot zit en doorleeft onder een nieuwe identiteit. Dit alles om de publieke opinie te sturen richting een goedkeuring voor een "War on Terror".

America had een nieuwe Pearl Harbor nodig (uitspraak van een hoge PNAC official) en die hebben ze gekregen. Teveel dingen rond 9/11 kloppen gewoonweg niet. Als je die dingen met elkaar verbind, dan wordt zo'n corporate media PSYOP ineens een stuk aannemelijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 14:25:37 ]
pi_105059259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

P_o_P.. hoe denk jij over 9/11? Zou het binnen jouw straatje passen dat 9/11 eigenlijk 1 grote psychologische operatie kan zijn geweest? Een PSYOP dus en niet echt gebeurd in die zin dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt om de torens neer te halen en ze de kapers én victims hebben verzonnen? Fictieve identiteiten dus, met een enkeling die mogelijk werkelijk slachtoffer is geworden of in het complot zit en doorleeft onder een nieuwe identiteit. Dit alles om de publieke opinie te sturen richting een goedkeuring voor een "War on Terror".

America had een nieuwe Pearl Harbor nodig (uitspraak van een hoge PNAC official) en die hebben ze gekregen. Teveel dingen rond 9/11 kloppen gewoonweg niet. Als je die dingen met elkaar verbind, dan wordt zo'n corporate media PSYOP ineens een stuk aannemelijker.
Ik denk dat 9/11 een inside job kan zijn geweest tot op zekere hoogte. Het zou kunnen dat iemand binnen de CIA bijv. Al Qaida heeft benaderd of iets dergelijks. Als ik verder kijk naar Architects en Engineers for Truth dan denk ik bij mezelf, waarom zou ik 1000 experts in hun vakgebied tegenspreken? En waarom maakt de Amerikaanse overheid zich zo verdacht? Waarom willen ze de gehele simulatie rondom hun eigen theorie van het instorten van gebouw 7 niet vrijgeven? Waar slaat dat op? Ze zeggen dat het is om de informatie te bewaken omdat anders terroristen de informatie kunnen misbruiken.. Dan vraag ik me af hoe terroristen in godsnaam in de toekomst een enorm stuk metaal op een ander gebouw willen laten vallen om het zo te verzwakken?

Gebouw 7 was (samen met de Twin towers) een van de eerste stalen constructies die in elkaar stortte en juist om de veiligheid van mensen te waarborgen zou de overheid hun simulatie moeten vrijgeven om zo in de toekomst veiligere gebouwen te kunnen bouwen. Maar ze willen het dus niet vrijgeven..

Of 9/11 nou deels of volledig of helemaal niet een inside job was, de amerikaanse overheid (of delen daarvan) maken zichzelf ontzettend verdacht en vragen daarom ook om al die achterdocht rondom 9/11. De Republikeinen hebben idd in een manifest gesproken over een nieuwe Pearl Harbor en er is ook binnen de FBI een situatie geweest waarbij mensen het veld hebben moeten ruimen omdat ze serieus hadden nagedacht om eigen passagiersvliegtuigen op te blazen om dan vervolgens de Cubanen de schuld te geven om zo een oorlog te rechtvaardigen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_105642593
conservatieve Republikeinen bijv. Bush = Windsors
  zondag 18 december 2011 @ 18:06:06 #88
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_105733376
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_105734626
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Samenvatting?
De assistente van Von Braun kende de plannen om oorlog te beginnen in het Midden Oosten twintig jaar ervoor al, maar niemand geloofde haar.
De volgende fictieve vijand zijn kometen waartegen we ruimte-wapens moeten ontwikkelen.
Daarna komt de fake-alien invasie waarvoor we nog meer wapens moeten ontwikkelen.
Rode draad is dat het allemaal gelogen is door beleidsmakers en wapenindustrie.

Hoe geloofwaardig het is weet ik niet. Het zijn haar woorden, niks meer, niks minder.
pi_105734688
Ik heb wel eens wat gelezen over ""Project Blue Beam"" waarin dat behandeld word.....
Ik heb ook wel eens gelezen ergens dat die chemtrails een bijdrage kunnen leveren aan deze ""hologram"" inzake Project Blue Beam.
Maar het blijft wel een beetje ver van mijn bed show, enkel tegenwoordig is heel erg veel mogelijk en de overheid of elite is vele malen verder dan dat ons verteld word....
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  zondag 18 december 2011 @ 18:38:51 #92
pi_105734734
Hoe geloofwaardig het is?

Als je een beetje logica niet vreemd bent, dan kan je niet anders tot de conclusie komen dan dat niemand, op dit gebied, geloofwaardiger is als zij.(althans die mensen hebben zich nog niet gemeld)

Zij heeft zelf ontslag genomen van haar goedverdienende hoge functie in het militair-industrieel complex, heeft haar hele carrière opgegeven om deze statement te kunnen maken.

Ik denk dat dat voor zich spreekt, denk je ook niet?

Als je haar trackrecord bekijkt, dan hoef je ook niet aan haar kennis en ervaring te twijfelen, het enige wat je tegen het licht moet houden is haar integriteit, en ik denk dat die bij deze wel bewezen is.
  zondag 18 december 2011 @ 18:40:59 #93
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
  zondag 18 december 2011 @ 18:43:32 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105734934
quote:
Christ, zijn er echt mensen met een IQ boven hun schoenmaat die dat serieus nemen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 18 december 2011 @ 18:44:13 #95
pi_105734959
"Alhoewel sommige fysieke implantaten zijn gevonden en verwijderd door artsen(bron?) is de huidige staat van evolutie en technologie op Aarde niet toereikend om het gebruik van etherische implantaten door de Greys te detecteren, meten of stoppen."

Drie keer raden waarom ik altijd problemen heb met dit soort sites, ze gooien het weer op iets wat niet te detecteren of meten is.
Vraagje, hoe de fuck hebben die artsen dan iets weten te verwijderen wat ze niet kunnen detecteren?

Niburu heb ik nog nooit serieus genomen, wat een kwats zeg.
pi_105735100
quote:
Ik denk dat dat voor zich spreekt, denk je ook niet?
Ik weet het niet.
Ik ken die vrouw verder niet, en het lijkt me stug dat we binnenkort een invasie van niet bestaande buitenaardse wezens krijgen.
  zondag 18 december 2011 @ 18:52:38 #97
pi_105735315
Niburu lijkt mij echt een typisch voorbeeld van desinformatie.

Mensen die in NWO/Illuminati/Freemasonry geloven, gelijk stellen met malloten van niburu.
Zoveel desinformatie is er, dat het bijna niet meer uit elkaar te houden is voor de mensen die net binnen komen vallen in dit hele worldconspiracy verhaal.

En trouwens, alsof Illuminati en Freemasonry een kwestie is van geloven. Vrijmetselaars(loges) zijn er vandaag de dag in overvloed, Illuminati is al een tijdlang dood, er bestaan geen loges meer van die je zo op kunt zoeken, maar toch hebben ze bestaan, dat is een feit.

Als je die Illuminati verhalen gaat samenweven met reptielen/shapeshifter verhalen(zoals Bankfurt hier probeert te doen), komt dat de geloofwaardigheid van het hele verhaal niet ten goede.
Feiten en fictie moet je goed uit elkaar houden en diskwalificeer niet gelijk het hele verhaal als er een onwaarheid tussen zit.

Maar verhalen over reptillians, shapeshifters en aliens....als je dat leest op een site, snel weg klikken.
  zondag 18 december 2011 @ 18:56:42 #98
pi_105735493
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Ik ken die vrouw verder niet, en het lijkt me stug dat we binnenkort een invasie van niet bestaande buitenaardse wezens krijgen.
Dat zegt ze toch ook niet dat die gaat komen?
Ze zegt alleen dat de militaire lobby er mee bezig is zo'n false flag operatie op te zetten om van belastinggeld space based weapons neer te zetten(die uiteindelijk niet gebruikt gaan worden) en veel geld op te strijken.
Uiteraard moet je niet zomaar elk persoon geloven, maar als je weet wie ze is, dan geef ik haar zeer zeker het voordeel van de twijfel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_Rosin

Maar goed, stel DAT de overheid straks met een verhaaltje komt over alien invasion enzo, dan weet je wel wie je moet geloven denk ik.
Op National Geographic zijn ze ons al klaar aan het stomen, met programma's als;
When Aliens Attack en Alien Invasion.
Typisch propaganda van de wapenlobby, totaal op niets gebaseerd.
Zoals gewoonlijk op NGC, aan het einde nuanceren ze het hele verhaal wel nadat ze je het hele programma hebben proberen bang te maken met spectaculaire animatiebeelden van een invasie.
pi_105740687
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:37 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik heb wel eens wat gelezen over ""Project Blue Beam"" waarin dat behandeld word.....
Ik heb ook wel eens gelezen ergens dat die chemtrails een bijdrage kunnen leveren aan deze ""hologram"" inzake Project Blue Beam.
Dit is juist.

Chemtrails + Haarp + mind-control + rituelen --> Hologram-effecten en "fantomen"

quote:
Maar het blijft wel een beetje ver van mijn bed show, enkel tegenwoordig is heel erg veel mogelijk en de overheid of elite is vele malen verder dan dat ons verteld word....
Fake invasie of niet (ongetwijfeld dat de illluminati een fake invasie aan het voobereiden zijn.)

Een ECHTE invasie (die de Illuminati komen verjagen) zou best mogelijk zijn denk ik, of die is al aan de gang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')