abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101656143

Niet om angst te zaaien maar om awareness te scheppen wat mogelijk in petto voor ons is.

Aan de ene kant denk ik zomaar dat niet niet gaat gebeuren, maar er is toch best wat indicatie dat er geplant word hiervoor.

Om maar niet de CNN interviews te noemen en de national graphic/discovery documentaries die opeens laatste weken op tv verschijnen betreffende onderwerp.

Het ISS spacestation zou mogelijk ook verwant zijn met Elenin. Mogelijk willen ze ISS als reden voor internationale/galactische oorlog gebruiken. En de ISS ergens gericht laten neerstorten.
Lees de laatste berichten rond de ISS..

Nog een mooie bron:
http://alamongordo.com

[ Bericht 3% gewijzigd door KaleOssan op 06-09-2011 23:32:59 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:45:40 #2
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_101658125
:|W
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  woensdag 7 september 2011 @ 07:38:43 #3
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_101662860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef DumDaDum het volgende:
:|W
Je weet dat je in BNW post, je weet dus wat je kan verwachten, reacties zoals deze mag je wat mij betreft dan ook achter wege laten, hier schieten we niets mee op.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_101667518
Dat eerste filmpje! :o (check alle 3 de delen)

Of eigenlijk, die filmpjes van die gast! Check daarom zijn YouTube channel eens voor de gein!
Het is echt bizar wat deze man allemaal wel niet beweert. Sterker nog, heel veel zaken die hij beweert komen zo'n beetje één op één overeen met wat Bankfurt claimt, over 'hacking' van ons brein en dat ze dan ons via programma's willen herprogrammeren.

Als we deze man moeten geloven, dan krijgen we wellicht deze maand al te maken met een fake alien invasion. Volgens deze man heeft Werner von Braun een 5 tal (fake) dreigingen voorspeld waarvan er 4 inmiddels zijn uitgekomen. De 5e is dus de fake alien invasion.

De man lijkt op het eerste gezicht gewoon zwaar paranoïde, maar toch komt hij ook wel rationeel over, op de een of andere manier. Ik heb in ieder geval zwaar de indruk dat hij zelf gelooft wat hij beweert.

Wat is dit toch? Waarom zijn er zoveel mensen die helemaal mee gaan in deze absurde theorie? Zijn die mensen allemaal psychisch in de war en hebben ze een collectief gevormd of is dit een nieuw soort religie die zich aan het vormen is? Of is het allemaal de waarheid? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 12:14:08 ]
pi_101669540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat eerste filmpje! :o (check alle 3 de delen)

Of eigenlijk, die filmpjes van die gast! Check daarom zijn YouTube channel eens voor de gein!
Het is echt bizar wat deze man allemaal wel niet beweert. Sterker nog, heel veel zaken die hij beweert komen zo'n beetje één op één overeen met wat Bankfurt claimt, over 'hacking' van ons brein en dat ze dan ons via programma's willen herprogrammeren.

Als we deze man moeten geloven, dan krijgen we wellicht deze maand al te maken met een fake alien invasion. Volgens deze man heeft Werner von Braun een 5 tal (fake) dreigingen voorspeld waarvan er 4 inmiddels zijn uitgekomen. De 5e is dus de fake alien invasion.

De man lijkt op het eerste gezicht gewoon zwaar paranoïde, maar toch komt hij ook wel rationeel over, op de een of andere manier. Ik heb in ieder geval zwaar de indruk dat hij zelf gelooft wat hij beweert.

Wat is dit toch? Waarom zijn er zoveel mensen die helemaal mee gaan in deze absurde theorie? Zijn die mensen allemaal psychisch in de war en hebben ze een collectief gevormd of is dit een nieuw soort religie die zich aan het vormen is? Of is het allemaal de waarheid? :o
Heel goed.. jokkebrok.. je vraagt de juiste vragen.. Absurd maar toch misschien wel waarheid ;)
Kijk maar eens in de geschiedenis alsof er geen gekke dingen zijn gebeurd. (alhoewel geschiedenis compleet gemanipuleerd is lol)
pi_101669896
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:59 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Heel goed.. jokkebrok.. je vraagt de juiste vragen.. Absurd maar toch misschien wel waarheid ;)
Kijk maar eens in de geschiedenis alsof er geen gekke dingen zijn gebeurd. (alhoewel geschiedenis compleet gemanipuleerd is lol)
Natuurlijk, maar volgens deze man leven we in 2016 en hebben "ze" ons in de maling genomen door de tijd te fast forwarden o.i.d.

Kijk, ik sta best open voor het een en ander hoor, maar dit soort "ultra radicale" claims maakt het natuurlijk niet toegankelijk. Het lijkt er voor mij op dit moment meer op dat er een wereldwijde hoax gaande is, waar vele mensen intrappen en zichzelf soms ook compleet in verliezen.

Internet staat bol van die shit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 13:15:45 ]
pi_101670087
Kijk eens naar dit channel! http://www.youtube.com/user/TalessiansReality

Ik weet niet wat ik nu voor smiley moet gebruiken:

:D of :') of :'( of :o of misschien wel (8>

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 13:23:08 ]
pi_101671480
Ja idd Jokkebrok daar had ik ook grote vraagtekens bij... Maarja just because you don't understand, doesn't mean it's not possibly true.

Ik geloof wel in tijdreizen en tijdlijnen dusja, en ik zeg altijd maar alles is mogelijk. Maar ik snap niet hoe hij aan zijn 5 jaar tijd forwarding komt, bullshit misschien ?

Toegangelijk nee.. alleen voor de echte open mensen, en dat betekend niet gelijk dat je naief bent, maar je moet altijd goed je discernment blijven gebruiken.

Ik denk ook dat er veel misleiding/afleiding gepland is, maar hoe en wat weet ik niet, maar iedergeval heb je jezelf mogelijk bewust gemaakt van wat zou kunnen gebeuren. En ben je enigzins voorbereid.
pi_101673193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef KaleOssan het volgende:
Ja idd Jokkebrok daar had ik ook grote vraagtekens bij... Maarja just because you don't understand, doesn't mean it's not possibly true.
Ik denk het in grote lijnen juist wel aardig te begrijpen, maar het klinkt als een bizarre gedachtekronkel van een paranoïde schizofreen.

Bestaat er zoiets als collectieve krankzinnigheid, eigenlijk?

Maar tóch inderdaad.... gezien zoveel mensen het ongeveer over hetzelfde hebben en ik ook wel zie dat er de laatste tijd overeenkomstige gebeurtenissen plaatsvinden...

quote:
Ik geloof wel in tijdreizen en tijdlijnen dusja, en ik zeg altijd maar alles is mogelijk. Maar ik snap niet hoe hij aan zijn 5 jaar tijd forwarding komt, bullshit misschien ?
Mja... iedereen kan wel wat roepen inderdaad. Zoals je zelf al min of meer zegt: "Events often move faster than our ability to comprehend them."

quote:
Toegangelijk nee.. alleen voor de echte open mensen, en dat betekend niet gelijk dat je naief bent, maar je moet altijd goed je discernment blijven gebruiken.

Ik denk ook dat er veel misleiding/afleiding gepland is, maar hoe en wat weet ik niet, maar iedergeval heb je jezelf mogelijk bewust gemaakt van wat zou kunnen gebeuren. En ben je enigzins voorbereid.
Ik heb uit interesse en grote verbazing, alle 3 de delen van zijn "preek" bekeken. Hij waarschuwt dat het zo immens groot en bizar zal zijn, dat je mogelijk toch in de mega scam zult trappen. We zullen zien .... volgens hem gebeurt het nog vóór december .... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 15:04:28 ]
pi_101673605
Fake Alien Invasion Leugens

Afgekort F A I L
pi_101673784
haha Fail juist goeie ;)

Idd uiteindelijk met dit soort dingen kun je alleen maar afwachten en zien wat de tijd ons brengt.
pi_101673849
Ik zit eigenlijk te wachten op Bankfurt :)
pi_101673965
bankfurt sorry ben er niet bekend mee, korte uitleg?
pi_101674291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef KaleOssan het volgende:
bankfurt sorry ben er niet bekend mee, korte uitleg?
Nou... kijk eerst deze filmpjes eens.

Bankfurt beweert hier in BNW vaak soortgelijke zaken. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 15:33:44 ]
pi_101674615
Die had ik al gezien.

En dan? hoezo wachten op bankfurt?
pi_101674661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef KaleOssan het volgende:
Die had ik al gezien.

En dan? hoezo wachten op bankfurt?
Ben benieuwd wat hij hier verder over kwijt wil.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 15:44:47 ]
pi_101675333
Ah op die manier ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 16:07:31 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101675530
Hmm mooi vanavond eens op mn gemak bekijken.

Fake invasion.. het is inderdaad zo dat de UFO meldingen en docu's je tegenwoordig om het hoofd worden geslingerd. Even zoveel debunkers trouwens maar ik geef het meer te wijten aan de bekende 'komkommertijd"?
Vorig jaar aug-sep was het toch net zo? Althans dat is mijn indruk..
The truth was in here.
pi_101676780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:02 schreef KaleOssan het volgende:
Ah op die manier ;)
Denk dat jullie (jij en Bankfurt) het goed kunnen vinden. Jullie posten identiek.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101676955
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Denk dat jullie (jij en Bankfurt) het goed kunnen vinden. Jullie posten identiek.
Ik had vandaag ook even het idee met Bankfurt te maken te hebben..
pi_101677708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op Bankfurt :)
Geen idee op dit moment.
pi_101677894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen idee op dit moment.
Misschien eerder geen zin? ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 18:21:42 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101681167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien eerder geen zin? ;)
Hij is ook wat tam de laatste tijd of niet?
The truth was in here.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:16:43 #24
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_101683408
Is dit niet gewoon één grote PR stunt?

Het verzet begint deze vrijdag
pi_101695851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:16 schreef JediSimons het volgende:
Is dit niet gewoon één grote PR stunt?

Het verzet begint deze vrijdag
Nope!

Maar goed: Als het nog niet duidelijk is, dan nu misschien. Ik zoek dus eigenlijk een verklaring voor het feit dat er best aardig wat mensen zijn (op het internet) die ongeveer dit soort bizarre dingen roepen. Waar komt dit vandaan. Stuit ik nu ineens veel op dit soort verhalen, omdat het me op de een of andere manier interesseert en dus trekt? Is het altijd al zo geweest, maar valt het me nu pas op omdat ik er min of meer naar zoek? Of is het iets anders?

De verhalen zijn best consequent... in mijn ogen. Het komt erg vaak neer op die fake alien invasion en "the enslavement of the human race". Wat is dat toch?

Ik ben hier echt benieuwd naar! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 23:41:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')