Je weet dat je in BNW post, je weet dus wat je kan verwachten, reacties zoals deze mag je wat mij betreft dan ook achter wege laten, hier schieten we niets mee op.quote:
Heel goed.. jokkebrok.. je vraagt de juiste vragen.. Absurd maar toch misschien wel waarheidquote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat eerste filmpje!(check alle 3 de delen)
Of eigenlijk, die filmpjes van die gast! Check daarom zijn YouTube channel eens voor de gein!
Het is echt bizar wat deze man allemaal wel niet beweert. Sterker nog, heel veel zaken die hij beweert komen zo'n beetje één op één overeen met wat Bankfurt claimt, over 'hacking' van ons brein en dat ze dan ons via programma's willen herprogrammeren.
Als we deze man moeten geloven, dan krijgen we wellicht deze maand al te maken met een fake alien invasion. Volgens deze man heeft Werner von Braun een 5 tal (fake) dreigingen voorspeld waarvan er 4 inmiddels zijn uitgekomen. De 5e is dus de fake alien invasion.
De man lijkt op het eerste gezicht gewoon zwaar paranoïde, maar toch komt hij ook wel rationeel over, op de een of andere manier. Ik heb in ieder geval zwaar de indruk dat hij zelf gelooft wat hij beweert.
Wat is dit toch? Waarom zijn er zoveel mensen die helemaal mee gaan in deze absurde theorie? Zijn die mensen allemaal psychisch in de war en hebben ze een collectief gevormd of is dit een nieuw soort religie die zich aan het vormen is? Of is het allemaal de waarheid?
Natuurlijk, maar volgens deze man leven we in 2016 en hebben "ze" ons in de maling genomen door de tijd te fast forwarden o.i.d.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:59 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Heel goed.. jokkebrok.. je vraagt de juiste vragen.. Absurd maar toch misschien wel waarheid
Kijk maar eens in de geschiedenis alsof er geen gekke dingen zijn gebeurd. (alhoewel geschiedenis compleet gemanipuleerd is lol)
Ik denk het in grote lijnen juist wel aardig te begrijpen, maar het klinkt als een bizarre gedachtekronkel van een paranoïde schizofreen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef KaleOssan het volgende:
Ja idd Jokkebrok daar had ik ook grote vraagtekens bij... Maarja just because you don't understand, doesn't mean it's not possibly true.
Mja... iedereen kan wel wat roepen inderdaad. Zoals je zelf al min of meer zegt: "Events often move faster than our ability to comprehend them."quote:Ik geloof wel in tijdreizen en tijdlijnen dusja, en ik zeg altijd maar alles is mogelijk. Maar ik snap niet hoe hij aan zijn 5 jaar tijd forwarding komt, bullshit misschien ?
Ik heb uit interesse en grote verbazing, alle 3 de delen van zijn "preek" bekeken. Hij waarschuwt dat het zo immens groot en bizar zal zijn, dat je mogelijk toch in de mega scam zult trappen. We zullen zien .... volgens hem gebeurt het nog vóór december ....quote:Toegangelijk nee.. alleen voor de echte open mensen, en dat betekend niet gelijk dat je naief bent, maar je moet altijd goed je discernment blijven gebruiken.
Ik denk ook dat er veel misleiding/afleiding gepland is, maar hoe en wat weet ik niet, maar iedergeval heb je jezelf mogelijk bewust gemaakt van wat zou kunnen gebeuren. En ben je enigzins voorbereid.
Nou... kijk eerst deze filmpjes eens.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef KaleOssan het volgende:
bankfurt sorry ben er niet bekend mee, korte uitleg?
Ben benieuwd wat hij hier verder over kwijt wil.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef KaleOssan het volgende:
Die had ik al gezien.
En dan? hoezo wachten op bankfurt?
Denk dat jullie (jij en Bankfurt) het goed kunnen vinden. Jullie posten identiek.quote:
Ik had vandaag ook even het idee met Bankfurt te maken te hebben..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Denk dat jullie (jij en Bankfurt) het goed kunnen vinden. Jullie posten identiek.
Geen idee op dit moment.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op Bankfurt
Nope!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:16 schreef JediSimons het volgende:
Is dit niet gewoon één grote PR stunt?
Het verzet begint deze vrijdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |