SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Ik rock New Era caps
Waarom zo boos kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, ik protesteer tegen haat.
Hebben vreemde mensen ooit iets voor je gedaan? Zou je hun ook geen leven gunnen? Wees eens niet zo onredelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef HappyBob het volgende:
Pinguïns hebben nooit iets voor mij gedaan. Waarom zou ik ze ook maar iets van dit leven gunnen?
Jij hebt je duidelijk nog nooit verdiept in deze nare wezens die deze hele aarde verzieken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben vreemde mensen ooit iets voor je gedaan? Zou je hun ook geen leven gunnen? Wees eens niet zo onredelijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt je duidelijk nog nooit verdiept in deze nare wezens die deze hele aarde verzieken.
Alsof alle vreemden naar zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt je duidelijk nog nooit verdiept in deze nare wezens die deze hele aarde verzieken.
Ga de natuur in en ontdek alles over deze demonen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Vertel dan. Onwetendheid alles.
Optimistenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsof alle vreemden naar zijner zijn ook heus heel veel lieve mensen
/optimist.
Bloedbadquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
Klinker Jan en een pinguin en harry in de blender.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga de natuur in en ontdek alles over deze demonen.
[..]
Optimisten
Realisten [ afbeelding ]
Noord-Holland zal overleven. Alle andere provincies zullen verdrinken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus. N-H overstroomt nog als het zo doorgaat.
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik ga m'n bikini vast aandoen denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mafkees doe normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
Klinker Jan en een pinguin en harry in de blender.
Yes, want jongens uit Rotterdamquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noord-Holland zal overleven. Alle andere provincies zullen verdrinken.
OK Zuid-Holland mag blijven.
Zwemmen naar school, maar ik was vergeten dat school ook onder NAP lag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik ga m'n bikini vast aandoen denk ik.
Loopt gewoon terug naar de zee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan ten onder mijn mooie Amsterdam en haar grachten en het half geaccepteerde ufo achtige Ajax.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Loopt gewoon terug naar de zee.
Rotterdam mag wel zinken omdat Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes, want jongens uit Rotterdam
[..]
Zwemmen naar school, maar ik was vergeten dat school ook onder NAP lag.
Jammer, RIP.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan ten onder mijn mooie Amsterdam en haar grachten en het half geaccepteerde ufo achtige Ajax.
quote:
Pics.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn RKC Waalwijk sjaal?
ALS DAT KON MAN ALS DAT KON. Ging ik vrijwillig met zusjelief mee richting Leiden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rotterdam mag wel zinken omdat Feyenoord.
Sowieso zet die actie naar die jongen dan ipv te forumen
Dit zal de aller aller aller eerste keer in mijn leven worden dat ik bewust naar the beatles luisterquote:
Niet buiten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hoewel, als het zo stort, maakt het ook niet uit waar ik ben.
Mooier dan die van Ajax.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn RKC Waalwijk sjaal?
Ga de film Across the Universe kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALS DAT KON MAN ALS DAT KON. Ging ik vrijwillig met zusjelief mee richting Leiden.
[..]
Dit zal de aller aller aller eerste keer in mijn leven worden dat ik bewust naar the beatles luister
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hoewel, als het zo stort, maakt het ook niet uit waar ik ben.
Hipster. Jij vindt ze goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga de film Across the Universe kijkenOMG FLIPPIE GA LUISTEREN NAAR ZEEE ZE ZIJN GOEEHOEEED.
[..]
Ja, nee, oke, maar ik werk binnenquote:
Lekker rustig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nee, oke, maar ik werk binnenal die arme bewoners willen ook niet naar buiten morgen
Kusjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh TC met die andere SC
Ben slapen toedels!
Ik bedoelde jan van op de hoek witte welquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wie noemt.mij GODVERREDOMMEEE een klootzak ?!!!!
Freezepop
Oké
Klinkie bedankt voor de hulp tochh
Happybob ik hou nog altijd van je ondanks mn.afwezigheid hier en blankeharry je raakte me recht in het hartttt als een Tampon in het vuur
wat is deze nou weer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Ik bedoelde jan van op de hoek witte wel
Reservetroepen zijn opgetrommeldquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wie noemt.mij GODVERREDOMMEEE een klootzak ?!!!!
Freezepop
Oké
Klinkie bedankt voor de hulp tochh
Happybob ik hou nog altijd van je ondanks mn.afwezigheid hier en blankeharry je raakte me recht in het hartttt als een Tampon in het vuur
Spannend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Reservetroepen zijn opgetrommeld
Jaaaa jantje van halst hoop ik maar de pijnnn ik heb in mn broek geplast in de bus hier van verdrietquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Ik bedoelde jan van op de hoek witte wel
pis gebeurtquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa jantje van halst hoop ik maar de pijnnn ik heb in mn broek geplast in de bus hier van verdriet
Deze vrouw, zelfs te lui om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lachen gieren brullen
ik neem mijn woorden terug, straks slapen nu toch niet moe
Jeeetje je moeder heeft wel wat beters te doen toch kerel laat haar erbuitenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Reservetroepen zijn opgetrommeld
Ja, klopt! Thanks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Appeltjeeewat zag ik nou je gaat weer naar school alles ? Goed bezig
Wat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeeetje je moeder heeft wel wat beters te doen toch kerel laat haar erbuiten
Jakkie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja morgen weer wc's poetsen op centraal tochh dikke remsporen laat ik achter voor die papzak
Heyquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze vrouw, zelfs te lui om te gaan slapen.
FLICKYquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRANNEH MIJN GEWELDIGE SHOARMASHOER.
He Patjequote:
Ja alles goed, druk en nee niet op msn anders blijf ik te lang hangen.. morgen vroeg op enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goed? Ben je op msn? Praat makkelijker en dan doe ik de mijne ook an
Jaaaaa goeddquote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef Franneh het volgende:
Hoi Appel![]()
[..]
Ja alles goed, druk en nee niet op msn anders blijf ik te lang hangen.. morgen vroeg op enzo.Nog ff spelletje spelen en dan pitten.
![]()
Hoe gaat het met jou dan?
Jou pesten toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HD rijmt wel een beetje op KB ja. Wat doet u hier?
Altijd leuk hequote:Op woensdag 7 september 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa goeddalleen al 2 weken lang last van een allergische reactie die maar niet overgaat ondanks pilletjes
Geen idee en ik kan pas maandag naar de dokter omdat ik of een hele dag verplichte lessen heb of mijn dokter is er nietquote:
Typisch iets voor jou om weer te hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee en ik kan pas maandag naar de dokter omdat ik of een hele dag verplichte lessen heb of mijn dokter is er niet_!
slaapze pattertquote:
Nogmaals trustenquote:
Ja toch, net zoals verstuikte enkel op vakantie, ik roll van het een in het anderquote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Typisch iets voor jou om weer te hebben.
Beterschap! Snel overEn iets medisch is toch wel te on-verplichten?
![]()
Spreken snel weer ff hoor, dan hoor ik alles nu MOET ik richting bed.![]()
![]()
![]()
[..]
slaapze pattert
Ik zou persoonlijk gaan voor de combimagnetron.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi![]()
Ik heb een dilemma.
16 September kan ik 2 dingen doen, stagemanager zijn bij de popronde in Rotterdam of naar een feestje van Kink FM omdat die ermee gaan stoppen.
- Popronde had ik eerder toegezegd, lijkt me een leuke ervaring, maar is wel verder weg.
- Kink FM is met GEM, Kensington, Go Back To The Zoo en Rimer London, is dichterbij en ik zou dan met een vriendin gaan, maar dit kwam dus wel als 2e binnen.
Lijkt me beide leuk, maar kan niet beide doen, dus moet kiezen
Had een minuut ingepland voor deze post.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Om 7u op FOK! zitten. Verslaafd!
Ik haat jou zo erg dat ik zelfs geen postzegel aan je wil spenderenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom krijg ik nooit zulke kaarten Jan?
jeetje..quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik haat jou zo erg dat ik zelfs geen postzegel aan je wil spenderen
waar dan?quote:
Ik herken ditquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben te lui om iets aan school te doen
Eujquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Awww, klinkie tochquote:Op donderdag 8 september 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Na 4 dagen de hele tijd met Jan net afscheid genomen. Bohhquote:
lievquote:Op donderdag 8 september 2011 17:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Awww, klinkie toch [ afbeelding ]
Ohh ja dat snap ikquote:Op donderdag 8 september 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na 4 dagen de hele tijd met Jan net afscheid genomen. Bohh![]()
[..]
liev
Ahhh, oke, ik snap hetquote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe nee, 's avonds weer thuis natuurlijk. Zou eigenlijk activiteitenweek hebben, maar omdat ik het laatste halfjaar opnieuw ga doen hoefde ik er niet meer heen van de decaan, omdat dit voor tweede jaars was. Dus tja, ga niet een week thuis zitten als ik ook bij Jan kan zijn..![]()
En heel naar ja.
Liet het me niet twee keer zeggen wehehe.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhh, oke, ik snap hetSlimme jij
Neem een gezonde maaltijd voor m mee, ik hoor net dat die jongen leeft op patat. Dat kan niet natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eujjj Cosje morgen ga ik je een bezoekje brengen
jeetje wattttquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neem een gezonde maaltijd voor m mee, ik hoor net dat die jongen leeft op patat. Dat kan niet natuurlijk.
Dat zagen we, je moest er van lachen zelfs. Of was dat omdat we je aan het aanstaren waren?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nomnom ik genoooooot ervan bohhboh
We moeten nog dubbeldaten johquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk door het laatsteBinnenkort even opnieuw doen hihi
Oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk door het laatsteBinnenkort even opnieuw doen hihi
Ook nog ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We moeten nog dubbeldaten joh
Alsof jij komtquote:
tripledate danquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]neem jij ook een date mee dan.
Treurig wel. Ik heb een beetje het gevoel dat ze licht verstandelijk gehandicapt zijn.quote:
Doen we volgend seizoen ook mee aan 'Holland in da hood'? Gratis reisje naar L.A.quote:
Knap wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeeetje zat toch net te klooien met mn lens he, hij zat dubbelgevouwen onder mn ooglid echt wtf gewoon
mijn homie man meteen contract bij deathrow recordsquote:
verkeerde, je had the rat pack moeten kopen/quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freeze ik kocht cd van the pack rat
Belangrijke vraag: Welke burger?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Popje-popje het volgende:
Mmm... McDonalds burger en patatjes
Die nieuwe, 1955quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belangrijke vraag: Welke burger?
Hoi Kliboquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Bloempje Cosje wilde geen voedsel.
Hoiii Poppertje en Valhallennnn
Ik ga nu een hap nemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ik ben benieuwd hoe die smaakt!
Hai Klinkerbotsing.
vlees, sla, saus, bacon, gebakken uien, erg lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja?Mooizo! Hoe is het trouwens met koelkast? Lang niet gezien.
Binnenkort maar eens proberen dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:52 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
vlees, sla, saus, bacon, gebakken uien, erg lekker
gaat goed hoor
En met jou? zit je nog in het radio topic?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens proberen dus.
Goed te horen.
Onder andere ja, met een zooi nieuwe users erbij. Al zijn ze niet allemaal een aanwinstquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En met jou? zit je nog in het radio topic?
Fanta dat ie nog leeftquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onder andere ja, met een zooi nieuwe users erbij. Al zijn ze niet allemaal een aanwinstOh en Fanta zuipt zichzelf dood maar da's geen nieuws.
Nouja zeg! De vlegel! Heb je m een salade onder z'n neus gehouden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Bloempje Cosje wilde geen voedsel.
Hoiii Poppertje en Valhallennnn
Nee ik drong niet aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg! De vlegel! Heb je m een salade onder z'n neus gehouden?
Kuttreinen ook altijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef dralion13 het volgende:
Hallo
Treinreis wordt dramatisch laat ben ik bang, vertraging stoptrein ipv intercity niet op volle snelheid door andere trein
Jawel ze staan er altijd veel te snelquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen problemen met trein?
True! Nooit te laat ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel ze staan er altijd veel te snel
Ga jij toch lekker alleen hier chillen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, lekker in UDOWU SC'en en niet hier.
Hij kan dat zelf nietquote:Op zondag 11 september 2011 13:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Beach
Sorryquote:
Wauw! Wat knap! En nou hopen dat ie het dan stiekem leuk vindt en niet voorgoed genezen isquote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb jan overgehaald om te gaan shoppen met mijterwijl hij het vreselijk vindt en zo
Ja ik voelde me wel stoer daarna toen hij Ja zeiquote:Op zondag 11 september 2011 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wauw! Wat knap! En nou hopen dat ie het dan stiekem leuk vindt en niet voorgoed genezen is
Neehoor, Klips vindt het best leukquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik voelde me wel stoer daarna toen hij Ja zeiEn hahaha, ervaring?
hhehehee awwwwwquote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, Klips vindt het best leukAls ik m niet teveel schoenen en makeupwinkels insleep. Hij heeft een gegronde haat voor de kruidvat nu, omdat ik perse 1 nagellak zocht, die overal op was steeds
Ja, ik doe gewoon alsof het nog lente/zomer is. Bloempjes in m'n kamer, overal kleurtjes alles. Ik wil geen herfst en winterquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhehehee awwwww
en leuke UI omglente-achtig
Valt reuze mee hoe gek ik ben hoor.quote:
Oh. Ik vind geen een getal nou echt mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |