Doorsturen mag je wel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. En die ga ik sowieso niet posten. Dan weet iedereen het!
Neenee, ik weet niet wie het is. Hij stuurde mij een DM met info die weinig mensen wetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef densmee het volgende:
[..]
laat het maar uitkomen, dan weet ik welke (F)A ik niet meer serieus neem
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Neenee, ik weet niet wie het is. Hij stuurde mij een DM met info die weinig mensen weten.
Snappie.
Ik ga hem vanaf nu doodzwijgen. Als straf. Totdat ie mij vertelt wie ie is.
haten is slecht voor je karma liefjequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef densmee het volgende:
[..]
laat het maar uitkomen, dan weet ik welke (F)A ik niet meer serieus neem
auch! alles maar niet dat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Neenee, ik weet niet wie het is. Hij stuurde mij een DM met info die weinig mensen weten.
Snappie.
Ik ga hem vanaf nu doodzwijgen. Als straf. Totdat ie mij vertelt wie ie is.
het zal best maar dat gezever van jou ben ik ook aardig beu andersquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haten is slecht voor je karma liefje
dat doe je jezelf aan. deal with it.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best maar dat gezever van jou ben ik ook aardig beu anders
Mwoahquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best maar dat gezever van jou ben ik ook aardig beu anders
Wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sjonge jonge wat een onzinAlsof FKTKWKISUGS12 nuttige informatie heeft.
ey zijn we weer in biatchmodus. jij kan niet eens een bruikbare post in feedback plaatsen, can you.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sjonge jonge wat een onzinAlsof FKTKWKISUGS12 nuttige informatie heeft.
een van deze http://frontpage.fok.nl/crew/allquote:
you wishquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef densmee het volgende:
[..]
een van deze http://frontpage.fok.nl/crew/all
Was een 2.0 16v en ik meende zelf een turbo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg jongen, doe die kap van die corsa A eens open.
* Doet kap open
Dat is geen 1.2 die ik daar zie, zoals het kentekenbewijs vermeldt!
Oeps
Goedkope losers die zoiets niet op het kenteken laten zettenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef blup het volgende:
[..]
Was een 2.0 16v en ik meende zelf een turbo te zien
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey zijn we weer in biatchmodus. jij kan niet eens een bruikbare post in feedback plaatsen, can you.
Ik heb mijn woord gedaan en het antwoord is iets waarmee ik iets kan als ik het nodig acht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef Anne het volgende:
ZmS heeft trouwens een PM gestuurd met voorbeelden.
ow. ok. nou dan neem ik het terug, maar het proces kan nog wel wat efficiënter worden ingericht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mijn woord gedaan en het antwoord is iets waarmee ik iets kan als ik het nodig acht.
ik vond het wel een mooi momentje. die gast, ow ik had niet gedacht dat jij dat kon zien, en dan die politieagent, met zo een trotst blikje verder lullen. goeie televisiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goedkope losers die zoiets niet op het kenteken laten zetten
no shitquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.nu.nl/tvgids/
genante lijven
Sluiten
Gênante lijven
22:30 - 23:30
amusement
Realityprogramma over het steeds grotere aantal Britten dat lijdt aan overgewicht of obesitas, wat op allerlei vlakken voor problemen zorgt.
Programma over vette mensen dus
Dit is dan ook heel triest.quote:Ben Porcelli's distraught parents, Mark and Karen Porcelli, said at the time that McRae had never asked permission to take their son on the flight.
Nare wind he. Sterkte! Smaakt de koffie?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Gofferdomme, het regent zo hard, dat we onder een viaduct tegen het dak aan, gewoon nat worden![]()
Koffie kan de hele dag, behalve 's avonds danquote:
Datquote:Op woensdag 7 september 2011 08:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Koffie kan de hele dag, behalve 's avonds dan
Ik drink er ook niet meer dan 3 per dag. Het moet wel leuk blijven. Daarbij ook nooit na het avondeten.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:59 schreef cofi het volgende:
Die tijden heb ik ook gehad, maar op een gegeven moment last van hartkloppingen
Koffiegebruik is overigens nooit een reden geweest om er mee te beginnen hoor, dat voorop, haha !quote:Op woensdag 7 september 2011 09:31 schreef cofi het volgende:
Die max heb ik nu ookIcm slaappillen is het idd handig om na het eten geen koffie te drinken
Probeer eens een Latte.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:10 schreef Anne het volgende:
Ik drink gewoon helemaal geen koffie. Bah. Ik kan dat echt niet lekker vinden.
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 10:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is met melk toch?
Ik pak wel gewoon thee, met veeeeeeeeeeeeeeeeel suiker.
Chrome?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:07 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Er is iets moois gebeurd: een fatsoenlijke browser op mijn werk!
Op het werk?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:25 schreef Anne het volgende:
Ik verveel me.
En ik weet dat ik het straks ineens heel druk ga krijgen omdat dan alles tegelijk komt.
Ik thuis ook.quote:
Eensch!quote:
Was je daar bang voor??quote:Op woensdag 7 september 2011 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik thuis ook.
En de auto is geloof ik door de APK zonder makke.
Eerste keer APK voor deze auto in ons bezit.quote:
quote:
Gelukkig deze keer nietquote:Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Duvel het volgende:
Sowieso altijd een beetje bang voor grote kosten, wel een paar keer gehad: gebroken veren, remmen ineens versleten, dat soort gedoe.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik ben zojuist ook nog even bestickerd.
Eerst op mijn haar, per ongeluk (auw), later op mijn oranje hesje.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:12 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Take a sisi.
@ cofi, ik moet af en toe (en af en toe uit verveling) het Warehouse in.
TL?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:07 schreef cofi het volgende:
[..]
Gelukkig deze keer nietIk probeer een keer in de maand altijd even een "check-up" te doen. Is niet sluitend, maar krijg dan wel een beetje een idee of er nog reparaties aankomen. Momenteel ziet het er naar uit dat m'n auto TL is
![]()
Misschien vanmiddag nog een kleintje.quote:
Bij mijn vorige werk wel. Cola en Sinas. Goor manquote:Op woensdag 7 september 2011 13:29 schreef Duvel het volgende:
Fris? Dat komt hier niet uit de automaat.
Hier komt ie ook uit de automaatquote:Op woensdag 7 september 2011 13:33 schreef Duvel het volgende:
Klinkt niet aantrekkelijk. Hier komt "soep" uit de automaat, de smaak is afhankelijk van de bui van de vuller. De overeenkomst is de overmaat aan kleurstoffen (geel, rood) en de gruwelijk chemische smaak van het brouwsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |