Ahzo. Nouja babyboomergeneratie. Maar als je in een willekeurig topic de ziektes rond je oren geslingerd krijgt, iets wat je niet gewend bent, is dat wel vreemd denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanwege dat "blabla verderfelijk" etc.
Ah zo. Ja, het is een apart slag volk, die internethelden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahzo. Nouja babyboomergeneratie. Maar als je in een willekeurig topic de ziektes rond je oren geslingerd krijgt, iets wat je niet gewend bent, is dat wel vreemd denk ik
Jij bent echt zeker te weten een kloon van een FA. Je weet teveel, dingen die alleen FA's kunnen weten en je hebt een handje boven je hoofd.quote:
Dat ja. Daarom kom ik ook minder en minder in KLB enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, het is een apart slag volk, die internethelden.
Ex FA kan ook nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent echt zeker te weten een kloon van een FA. Je weet teveel, dingen die alleen FA's kunnen weten en je hebt een handje boven je hoofd.
Nu mag je alleen nog even verklappen van welke FA.
Nee joh. Je ziet dingen die er niet zijn helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent echt zeker te weten een kloon van een FA. Je weet teveel, dingen die alleen FA's kunnen weten en je hebt een handje boven je hoofd.
Nu mag je alleen nog even verklappen van welke FA.
Dat is al jaren off-limits, net als ONZ.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ja. Daarom kom ik ook minder en minder in KLB enzo.
Idd, zo verbaggerd met al die klieken die allemaal komen en gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is al jaren off-limits, net als ONZ.
Bullshitquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee joh. Je ziet dingen die er niet zijn helaas
zaterdag reed ik door roermond en er kwamen vier f16's erg laag over, deden ze in eens de missing man formatiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
Kleine Brogel is weer flink met F16's aan het spelen hier...
Dat kun jij toch allemaal checken en zulks?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Bullshit. Je bent overduidelijk en zeker te weten een kloon.
Eentje die een account heeft met een hoop rechten.
Nope. Dat kunnen (F)A's dus. Maar die laten natuurlijk niks los.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat kun jij toch allemaal checken en zulks?
Ok laatste maal. Ik ontken een kloon te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Dat kunnen (F)A's dus. Maar die laten natuurlijk niks los.
Ja dáág. Met die DM daarstraks heb je jezelf gewoon verraden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok laatste maal. Ik ontken een kloon te zijn.
IK BEN GEEN KLOON.
verdikkie.
Mods mogen DM's posten toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dáág. Met die DM daarstraks heb je jezelf gewoon verraden.
Hoe weet je dat anders? (mag je per DM uitleggen uiteraard).
Nee. En die ga ik sowieso niet postenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mods mogen DM's posten toch.
laat het maar uitkomen, dan weet ik welke (F)A ik niet meer serieus neemquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. En die ga ik sowieso niet posten. Dan weet iedereen het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |