Kunnen ook pantykousen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is in scene gezet, want wie draagt er nou een slipje over een panty heen.
Kan aan mij liggen, maar ik zie helemaal geen panty zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is in scene gezet, want wie draagt er nou een slipje over een panty heen.
Helaas werk ik in Zwolle en woon ik nabij het Cambuur stadion, Dan is het via die weg vaak toch het snelste. (andere route is langs het ziekenhuis en om)quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik rij er tot nu toe omheen, veel te veel idioten in de spits
Over een maandje oid zal het wel wat beter gaan...
Ze doet d'r rok best aardig hoog op een gegeven moment en dan had je allang het 'kant' gezien wat er 9 van de 10 keer aan de bovenkant aan zit. Zeker als je hold ups aan hebt. En als ze geen hold ups aan had, dan had ze d'r slipje helemaal niet uit kunnen doen, zonder d'r jarretel eerst even los te makenquote:
Aldus de ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze doet d'r rok best aardig hoog op een gegeven moment en dan had je allang het 'kant' gezien wat er 9 van de 10 keer aan de bovenkant aan zit. Zeker als je hold ups aan hebt. En als ze geen hold ups aan had, dan had ze d'r slipje helemaal niet uit kunnen doen, zonder d'r jarretel eerst even los te maken.
Als ze haar been 'buigt' zie je dat het kreukeltquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef cofi het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zie helemaal geen panty zitten
quote:
Ik verbaas me soms serieus over mijn klasgenoten van vroegah. Die hebben ook allemaal al (meerdere) kinders en/of zijn getrouwd (en we zijn allemaal pas 24 geworden dit jaar). De enige uitzonderingen lijken mijn 3 beste vriendinnetjes te zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef cofi het volgende:
Bah, bah, bah!!!!!![]()
Ik heb een aantal oud basisschool klasgenotes geaccepteerd op facebook. Op zich geen ramp, ware het niet dat dat thuis zittende moeders zijnElke 10 min een update over wat voor thee ze aan het drinken zijn, dat Pietje babyvoeding over z'n gezicht smeert, etc. Wordt een gevalletje de-frienden
Ja, echt verschrikkelijk. Zijn best heel veel vrouwen die op zo'n jonge leeftijd al zo "aan het moederen" zijn (continu met kinderen bezig zijn, op wat voor manier dan ook). Ik krijg echt de neiging om GEEN kinderen te nemenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms serieus over mijn klasgenoten van vroegah. Die hebben ook allemaal al (meerdere) kinders en/of zijn getrouwd (en we zijn allemaal pas 24 geworden dit jaar). De enige uitzonderingen lijken mijn 3 beste vriendinnetjes te zijn. GELUKKIG. Jammer genoeg hebben ze wel alledrie een beroep met kindertjes en willen ze alledrie (2 juffen en 1 kinderopvangbegeleidster-dinges) ook heel graag babies, ooit, helaas
![]()
.
Whehe, toevallig vroeg een collega daar vanmiddag ook al naar, maar nee. Ik pas nog steeds.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
Rammelen jouw eierstokken nog niet pAnne?
Daar durf ik wel om te weddenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:28 schreef Alfisti het volgende:
Wacht maar afover een jaar of 10 loop ook jij achter de kinderwagen, wedden?
een rondje in Balkonia's jeep als de roestkevers ons niet voor zijn geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar durf ik wel om te wedden. Waar wedden we om?
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
. Ik roep vanaf mijn 12e al dat ik geen kiddo's wil en dat hou ik dus al 12 jaar vol.
Wat mij betreft hoeven we die 10 jaar ook niet af te wachten heur.
Die zijn allang doodt.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een rondje in Balkonia's jeep als de roestkevers ons niet voor zijn geweest
Frot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |