Heb je al gekeken naar de mogelijkheid een achterwand te maken zoals ze dat in de aquariumwereld ook doen? Dat kun je dan helemaal naar de eigen smaak modelleren.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:57 schreef tinoz het volgende:
[..]
maar dan kan het ook met maziek voegsel ?
De achterwand is al gedaan , kijk maar eens verder terug in dit topic !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar de mogelijkheid een achterwand te maken zoals ze dat in de aquariumwereld ook doen? Dat kun je dan helemaal naar de eigen smaak modelleren.
Ik had niet verder gelezen dan pagina 1, oepsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef tinoz het volgende:
[..]
De achterwand is al gedaan , kijk maar eens verder terug in dit topic !
Beetje epoxy erover en het staat voor eeuwigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef Dottey het volgende:
zo.... ik heb eens lekker bijgelezen![]()
riet knabbelen ze wel zo op.....
Ja hoor,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:14 schreef tinoz het volgende:
Heb je een foto van die Flat ?
Ik ga zo ie zo voor hamsters, en alles is ook op dat formaat gemaakt
Wat is voor materiaal? Ziet eruit alsof dat binnen een minuut compleet kapot wordt geknaagd *en beland binnen in de hamster zijn maag*quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:25 schreef tinoz het volgende:
De bonsai staat ff op een bijspoor... Ik heb een beginnetje gemaakt aan de toren , kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leek mij overigens leuk om een rieten dakje bovenop de toren te zetten, met een soort van plateautje eronder zodat de hamster een mooi uitzicht heeft . Ik had bij een dierenzaak zoiets gezien alleen was dat net te groot ; de toren wordt niet meer dan 13 Cm doorsnee, en het huisje met rietendak is toch echt groter. Misschien is het mogelijk om het rieten dak los te maken , en dat op de toren te zetten ?
Ik kon zo snel geen instructie filmpje of website vinden waar ik kan zien hoe zo een rieten dakje gemaakt kan worden ...
lees anders eens terug , ik bewerk alles met "plamuur spray"quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is voor materiaal? Ziet eruit alsof dat binnen een minuut compleet kapot wordt geknaagd *en beland binnen in de hamster zijn maag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |