Graag gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:59 schreef tinoz het volgende:
de tape is op .... en alle winkels dicht , ik ga maar iets anders doen vanavond,
Valentijn101 , bedankt voor de link !
quote:STYROFOAM™ isolatieoplossingen zijn gebaseerd op blauw geëxtrudeerd polystyreen hardschuim. Deze stijve isolatieplaten hebben een hoge thermische weerstand en de juiste druksterkte om duurzame prestaties te leveren.
De door Dow geproduceerde blauwe geëxtrudeerde polystyreen (XPS) isolatieplaten ROOFMATE™, FLOORMATE™, WALLMATE™, STYROFOAM IB™ in type -A en -X zijn geproduceerd ZONDER ozonaantastende stoffen.
STYROFOAM producten zijn voorzien van CE markering
STYROFOAM producten zijn voor bouwtoepassingen beoordeeld en voorzien van een KOMO attest
STYROFOAM producten zijn bruikbaar in combinatie met de meest gangbare bouwmaterialen - klik hier voor overzicht (30KB PDF)
Kom net terug van vakantie dus nog geen vorderingenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef valentijn101 het volgende:
Ben nieuwsgierig naar de vorderingen in de bouw? Is er al vooruitgang?
Denk je, dat ze dat ook doen als ze veel ruimte hebben ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef valentijn101 het volgende:
Mijn ervaring is dat hamsters aan Alles knagen. Ik denk dat een bonsai het niet gaat overleven.
De ficus is inderdaad giftig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:13 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij is een ficus giftig. Fruitbomen zijn geen probleem. Of een kruidenplantje misschien?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tillandsiaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef CesarMilan het volgende:
<knip>
Of.... wat je vroeger had. Van die plantjes die op stronken gelijmd zijn. M'n moeder had er verschillende. Vaak waren het vetplantjes die er letterlijk op gelijmd waren. En die eens in de zoveel tijd besproeid moesten worden met water, als je dat vergat gingen ze dood en ging m'n moeder weer richting de bloemist met de stronk om er nieuwe plantjes op te laten lijmen. Dat soort planten zou je met zo'n staande stronk denk ik wel buiten het bereik van een hamster kunnen houden en toch heb je dan echte planten in je bak. Hamster zijn in tegenstelling tot ratjes toch niet zo'n goede klimmers?
of zoiets?
http://www.zooplus.nl/sho(...)anten/verdere/162614
Jaaa! Ik zie er enkele soorten van bijstaan die wij vroeger ook hadden. Dan waren het toch geen vetplantjes...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tillandsia
daarvoor wil ik wel een apart zandbakje maken, maar het zou niet zo handig zijn als de hamster al dat gras om zou gaan woelenquote:
De habitat van een hamster bevat bepaalde planten waarvan zij "weten" welke ze niet moeten eten. Daar heeft de evolutie voor gezorgd. Ga je ineens wildvreemde planten toevoegen uit hele andere werelddelen, dan zullen ze er gewoon van vreten met alle gevolgen van dien. Bovendien is de kans dat een hamster een giftige plant tegenkomt in de natuur veel kleiner dan in gevangenschap. Tenminste, dat is hoe ik denk dat het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef tinoz het volgende:
Ik vind het nogal karig om alleen deze planten erin te zetten, ik snap niet dat het allemaal zo gevaarlijk is omdat een hamster toch ook gewoon in het wild van alles tegen kan komen....
quote:Lijst van veilige takken en bomen waar konijnen aan mogen knagen (in alfabetische volgorde)
appeltakken
bamboe
berken -vooral jong schot
beuken, zowel haagbeuk als beukenhaag
braam -doornloze struiken
eik
els
framboos
kersen
krul -en kronkelhazelaar -onbespoten takken
perentakken
wilg (krulwilg, knotwilg, treurwilg, enz)
Bij het geven van takken is het aan te raden ze eerst te wassen ivm vogelpoep.
Begin eerst met een klein takje!
Bron: www.konijnenforum.nl
Het blijven eigenwijze diertjes. ;-)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:32 schreef tinoz het volgende:
[..]
daarvoor wil ik wel een apart zandbakje maken, maar het zou niet zo handig zijn als de hamster al dat gras om zou gaan woelen
knaagdieren knagen aan allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef tinoz het volgende:
deze is nep , maar dat vind de hamster vast niet erg ?
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn er veel meer .... !
Toch wel apart dat sommige mensen enthousiast zijn over het idee achter de habitat en dat andere nogal defensief / assertief reagerenquote:Man man, bonsai is een hoby appart. Het gaat niet samen in een hamsterbak. Bespaar je het geld en de moeite. Is zoals een bonsai in een terrarium, bdie beesten snappen niet dat je die bomen niet kapot moogt doen. Gouden tip: spendeer je bonsai geld in iets leuks voor je hamster en koop met de overschot een plastieke bonsai voor in het kot.
volgens mij is het een Belgquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:49 schreef CesarMilan het volgende:
Hihi Nederlands schrijven is ook een vak apart voor sommigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |