Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie gaan zo snel nu dat ik het allemaal niet meer bij hou en ook niet echt zin heb om terug te lezen.. Dat krijg je blijkbaar als je fulltime aan het werk bent
maar wel liefquote:
Ze klinken al zoveel beter nuquote:
I lol'dquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hadden we deze nog gezien:
srt bestand!
!
!
Wololoo!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
Ik heb Age of Empires 2 geinstalleerdDaar gaat mijn le-,, daar gaat mijn.. euh.. YAY!
quote:
Dat ze dat beter communiceren in plaats van het op zijn website waar je nooit komt te zetten.quote:Er is nog geen officiële uitslag en deze komt pas in het studiejaar 2011-2012. Schrijf je in voor de Bachelorfase. Daarnaast maak je in http://www.studielink.nl/ een nieuw verzoek tot inschrijving aan voor de Master. Deze Master inschrijving wordt, nadat het Bachelorexamen officieel geregistreerd staat in het systeem, door de Centrale studentenadministratie namens jou goedgekeurd. Je hoeft als student bij een doorstroom Master geen actie meer te ondernemen. Is het geen doorstroom Master, dan kan het zijn dat je een verklaring van de examencommissie moet inleveren bij de Centrale Balie/CSA ( toelatingsverklaring).
Nee...ik heb net gehoord hoe laat de operatie is en ben acuut nerveusquote:Op woensdag 7 september 2011 10:10 schreef IrishBastard het volgende:
Al een beetje zin in (na) vrijdag?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hadden we deze nog gezien:
srt bestand!
!
!
Maar think positive, na vrijdag even afzien, maar dan ben je als het goed is klaar op wat afvullen naquote:Op woensdag 7 september 2011 10:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...ik heb net gehoord hoe laat de operatie is en ben acuut nerveus
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar think positive, na vrijdag even afzien, maar dan ben je als het goed is klaar op wat afvullen na![]()
Je zal er verdomme wonen.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een grafherrie maken die gasten die bij jullie de gevels schoonmaken
Ik denk dan vooral aan het 'ho ho hai!' als er een villager gemaakt is xDquote:Op woensdag 7 september 2011 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]!
En dat liedje, weet niet meer precies hoe dat gingKlonk een beetje als 'es-es-ai-die-es-trie'
Toppiequote:Op woensdag 7 september 2011 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan mijn scriptieverklaring ophalener staat in het mailtje dat ik aan alle eisen voldaan heb
Het mooie is dat het naar mijn ru mail gestuurd zou worden maar het gewoon naar mijn gmail gestuurd is
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 11:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik denk dan vooral aan het 'ho ho hai!' als er een villager gemaakt is xD
Skills.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Boh: http://www.brainblog.to/item/2011/08/glueck-gehabt-im-dreierpack
Affirmative, as in Red Alert Tiberian?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als we dan toch bezig zijn...
Affermative
Affirmative!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Affirmative, as in Red Alert Tiberian?
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag is een "Boohooo mijn website doet t niet op mijn iPhone"-gejank-dag![]()
Dadelijk diploma uitreiking van een vriendin van me, ze krijgt d'r master. Tof joh
Nou wil ik red Alert spelenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
De geluiden die Tanya maakte in RA waren ook geweldig, weet alleen niet meer wat ze waren
n00b.quote:
RAquote:Op woensdag 7 september 2011 12:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Say again.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je schreef het verkeerd, n00b.
Begint je keldertje te druppen?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, we hebben trouwens een lekkage, fijn
Heb je ook een tapijt in de badkamer? Dat vind ik zo'n maf gebruik daar op dat eiland.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, het plafond in de keuken, wat onder de douche zit
Klopt. p00bquote:Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je schreef het verkeerd, n00b.
Wat een baas.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Boh: http://www.brainblog.to/item/2011/08/glueck-gehabt-im-dreierpack
Niet alleen bij Tiberian Sun hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 12:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n titel die helemaal niet mooi klinkt. Master of Science wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
master of arts?
Goed plan! Ik heb die First Decade rip nog ergens staan, en aangezien ik de hele middag vrij ben...quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou wil ik red Alert spelen
NEE TESSA NEE, je gaat nu die opdrachten maken
Die vind ik niets. Ik vind de titel ir. dan wel weer alsof je weet hoe je twee bij twee kan optellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een baas.
[..]
Niet alleen bij Tiberian Sun hoor
[..]
Dat vind ik echt zo'n titel die helemaal niet mooi klinkt. Master of Science wel.
[..]
Goed plan! Ik heb die First Decade rip nog ergens staan, en aangezien ik de hele middag vrij ben...![]()
Maar dat was zeker wel de vetste RAquote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet alleen bij Tiberian Sun hoor
Ik zou 'm gaan spelen als ik jou wasquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dat was zeker wel de vetste RA
Niet doen niet doen niet doenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou 'm gaan spelen als ik jou was
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Niet doen niet doen niet doen
Edit; check mijn posttijd![]()
Ah joh, die opdracht ligt er vanavond ook nog wel!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Niet doen niet doen niet doen
Edit; check mijn posttijd![]()
Potdikkie het is bijna avond.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, die opdracht ligt er vanavond ook nog wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |