Kandidaten week 1:quote:Het programma waar de computer de perfecte love-matches voorspelt.
Uit honderden inschrijvingen worden per aflevering 4 meiden en 4 jongens uitgekozen om er achter te komen of de matches kloppen. Om de deelnemers in de stemming te krijgen, vliegen we hen naar Spanje waar ze in een luxe villa verblijven.
Match
Om niets te missen hebben we overal camera's opgehangen. De kandidaten weten dat ze gematched zijn, maar hebben geen idee met wie. Dat zullen ze pas op de laatste dag te horen krijgen.
dus dat, love it!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ordinair TV avondje op RTL5, ik heb dr zin an!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
with ^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Maar dan met een leuker gezicht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
Marcello lijkt een beetje op Edgar Davids
honey, I've seen better, and bigger.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nou al 3 keer die besneden lul in beeld gezien
Die jongen is er duidelijk trots op
Dat dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef PhalanX het volgende:
[..]
honey, I've seen better, and bigger.
Haha wat een heldquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
Ohmijn schoonbroer is ook zo.
(bodybuilder)
Dus hij heeft altijd een bak met kwark bij zich, of twee. En als het zijn eettijd is, staat hij op, waar hij dan ook is, om zn kwark te eten, of iets anders vetarms.
Toppunt was dat we in de kerk zaten bij een bruiloft, en dat hij ineens een dubbele boterham uit zn binnenzak trekt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan met een leuker gezicht.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef PhalanX het volgende:
ik moet zeggen dat ik aan de binnenkant een beetje moet huilen bij het zien van deze eigengeilers die gezamelijk het iq van een emmer stront delen.
ik moet zeggen dat ik aan de binnenkant een beetje moet huilen bij het zien van deze eigengeilers die gezamelijk het iq van een emmer stront delen.
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef PhalanX het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef amaranta het volgende:
Javid is gaaf, hij lijkt op Thomas Berge.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef amaranta het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkie!nCqhrl6VzFSNY/
"Ja, er is een jongen die ‘s nachts een meisje in haar gezicht swaffelt terwijl ze ligt te slapen. Dat werd natuurlijk een heel ding bij die meiden."quote:Bij De Villa vliegen de geslachtsdelen je om de oren.
Ja ik zat het net te lezen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
[..]
"Ja, er is een jongen die ‘s nachts een meisje in haar gezicht swaffelt terwijl ze ligt te slapen. Dat werd natuurlijk een heel ding bij die meiden."
SPOILER: Bij De Villa vliegen de geslachtsdelen je om de oren?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is erger dan Oh Oh Cherso![]()
Ik veroordeel je niet, maar ze zouden je moeder met een roeispaan moeten slaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef amaranta het volgende:
Javid is gaaf, hij lijkt op Thomas Berge.
Hij kan toch een nummer uitbrengen...quote:
Gelukkig weet ik wel beter...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet, maar ze zouden je moeder met een roeispaan moeten slaan.
Snoezehartje, je maakt het er niet veel beter op...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel beter...
Ik vind alleen zn ThomasBerge kapsel gaaf hoor.
Gelukkig maar dat leedvermaak over de rug van anderen mijn eerste doel is vananvond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Snoezehartje, je maakt het er niet veel beter op...
Is er al Holland in da hood #1 - Vanaf 8 sep. op RTL5quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Montelly het volgende:
Jongens vergeten jullie niet "holland in da hood"topique te maken!
Zuipen ze NOG meer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de Engelse versie altijd al redelijk stijlloos... het is gewoon knap dat ze dat in NL kunnen overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |