hidemyass.com. Geweldig, kun je een Nederlands IP-adres nemen. Volgens mij kun je het de eerste maand gratis uitproberen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nope, idd niet nee
En ik ben niet meer echt in staat om een pub op te zoeken nu waar ze het eventueel uitzenden
Heus? Ik zou bijna nu snel gaan douchen en gaan kijken! Maar in m'n eentje naar de pub vind ik ook weer zoietsquote:
Volgens mij zijn er meer mensen daar die voetbal kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus? Ik zou bijna nu snel gaan douchen en gaan kijken! Maar in m'n eentje naar de pub vind ik ook weer zoiets
oh, nee. Je moet ook voor de eerste maand betalen. Maar het is ideaal, want je kunt ook een US IP nemen, en dan series streamen op hulu.com, veel sneller dan al die andere streamsites..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hidemyass.com. Geweldig, kun je een Nederlands IP-adres nemen. Volgens mij kun je het de eerste maand gratis uitproberen..
Ja, dat dan weer wel.. maar ik heb soms nog wat moeite met 't verstaan van 't lokale accent hier, laat staan als ze gezopen hebben.. dus als ik dan al aanspraak heb, dan kan ik alleen maar knikken en schaapachtig lachenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer mensen daar die voetbal kijken
Thanks! ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, nee. Je moet ook voor de eerste maand betalen. Maar het is ideaal, want je kunt ook een US IP nemen, en dan series streamen op hulu.com, veel sneller dan al die andere streamsites..
Jij was ook de schuldige dat ik ben gaan zoekenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Jij was ook de schuldige dat ik ben gaan zoeken
Niks mis met DVD-covers toch? Als het mediabestand maar HD isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Yvesss het volgende:
Als je maar geen DVD-covers downloadt. Ik doe helemaal niet meer aan DVD's. Alleen omdat het moet/niet anders kan. Anders mkv.
Er staat hier een oude PC met 5 TB aan harde schijven aan een gigabit-netwerk met een HDI Dune B1 mediaplayerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Yvesss het volgende:
Ja, dat is dan wel weer zo. Op zich boeien de covers me niet zo. Als die 16TB maar vol zit. En dar lijkt het wel weer op. Tip: USB3 docking station voor dit soort usenet--activiteiten.
Roti en morgen ga ik met DE R'dam in: kookpunt, fooddelicious, lunchen bij Hotel New York en dan Lein en Kaas nog ff vervelenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef AnneX het volgende:
En P.? wat heb je vanavond gegeten en wat ga je met DE doen?
Oooh echt allemaal leuke dingen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Roti en morgen ga ik met DE R'dam in: kookpunt, fooddelicious, lunchen bij Hotel New York en dan Lein en Kaas nog ff vervelen
Succes morgen, Isaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was seizoen 5 van Dexter; ik heb het overleefd.
Dan nu slapen en morgenvroeg MRI. Ik heb nieuwe sokjes gekocht voor de MRI
Geen reserveringquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oooh echt allemaal leuke dingen.
Heb je een tafeltje bij het raam gereserveerd?
Alhoewel je kunt bij Kaas en Lein ook genieten van water en schepen en uitzicht.
Ga je helpen klussen , ook ?
En jullie heel veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |