quote:
Neuh, met siepelsjemquote:
Fris briesje iddquote:
nou kijk: siepelen is gewoon helemaal 2011. Iedereen siepelt, jong en oud. Daar bijf je gezond bij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er nou zo grappig aan siepeljam![]()
Vorige week hadden ze bij noordholland iets met muisjes ofzo waar ik nog nooit gehoord hadelke provincie zo zn ding
ben benieuwd wat "onze" provincie dan voor ding heeft, Gelderland namelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er nou zo grappig aan siepeljam![]()
Vorige week hadden ze bij noordholland iets met muisjes ofzo waar ik nog nooit gehoord hadelke provincie zo zn ding
Siepels zijn van alle tijden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
nou kijk: siepelen is gewoon helemaal 2011. Iedereen siepelt, jong en oud. Daar bijf je gezond bij.
Beetje woei maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Het stormt, en er komt me een bak water naar beneden...
Iets uut de achterhook natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben benieuwd wat "onze" provincie dan voor ding heeft, Gelderland namelijk
Wees voorzichtig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga de woei en hoosbui in nu, veel plezier nog, siepel ze en tot morgen weer
Waarschijnlijk dingen waar je nog nooit van gehoord hebt... Bij Limburg wist ik af en toe ook niet waarom dat nou typisch limburgs was, of wat het uberhaupt wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik vind ze koud ook wel lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Jawel, maar helemaal totally HOT anno 2011.
Woei'sequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga de woei en hoosbui in nu, veel plezier nog, siepel ze en tot morgen weer
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dat holland in da hood.. is dat nou echt serieus?
ik vrees van welquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dat holland in da hood.. is dat nou echt serieus?
http://www.marline.nl/maal.htmlquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
zonder witlof, boeie tis toch niet te vreten
Nee man, witlofquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
zonder witlof, boeie tis toch niet te vreten
quote:
Uit de oven is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
rauw gaat nog, maar gekookt.... brrrrrr
Zolang het maar niet als bistro jaren 70 wordt gepresenteerdquote:
in de oven met spek en brie doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
rauw gaat nog, maar gekookt.... brrrrrr
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hebbie stront aan de knikker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond, moet aan de shit blijven hangen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verstond, moet aan de shit blijven hangen
Ik denk dat ie chip bedoelde
Kruimel(end)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
Crumble... dat is toch niet eens nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |