SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Meh, we hebben betere TT's gehad
quote:
quote:
Got Siepelsjem?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit you have your siepelsjem toedeej?
ik heb wat af-gesjiepelsjemt vandaagquote:
quote:
Vond je baas dat wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb wat af-gesjiepelsjemt vandaag![]()
Dat zat er wel inquote:
soort uiencompote (effe googelen)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
met siepeljam xD heeft iemand eigenlik enig idee wat voor jam dat is?
Siepel = uiquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
met siepeljam xD heeft iemand eigenlik enig idee wat voor jam dat is?
gatver (ik had geen idee wat siepels waren dacht een dialect woord voor een vrucht of zo)quote:
Allemaal siepelbulletjes!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
Die sjammmmmmmmm komt echt men neus uit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
Ik verstond overgegaarde ipv ovengegaarde
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je oren even siepelsjemmen?
Ben je geil of sjem je 'n siepel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Is toch ook een liedje over: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus..
quote:
Neuh, met siepelsjemquote:
Fris briesje iddquote:
nou kijk: siepelen is gewoon helemaal 2011. Iedereen siepelt, jong en oud. Daar bijf je gezond bij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er nou zo grappig aan siepeljam![]()
Vorige week hadden ze bij noordholland iets met muisjes ofzo waar ik nog nooit gehoord hadelke provincie zo zn ding
ben benieuwd wat "onze" provincie dan voor ding heeft, Gelderland namelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er nou zo grappig aan siepeljam![]()
Vorige week hadden ze bij noordholland iets met muisjes ofzo waar ik nog nooit gehoord hadelke provincie zo zn ding
Siepels zijn van alle tijden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
nou kijk: siepelen is gewoon helemaal 2011. Iedereen siepelt, jong en oud. Daar bijf je gezond bij.
Beetje woei maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Het stormt, en er komt me een bak water naar beneden...
Iets uut de achterhook natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben benieuwd wat "onze" provincie dan voor ding heeft, Gelderland namelijk
Wees voorzichtig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga de woei en hoosbui in nu, veel plezier nog, siepel ze en tot morgen weer
Waarschijnlijk dingen waar je nog nooit van gehoord hebt... Bij Limburg wist ik af en toe ook niet waarom dat nou typisch limburgs was, of wat het uberhaupt wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik vind ze koud ook wel lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Jawel, maar helemaal totally HOT anno 2011.
Woei'sequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga de woei en hoosbui in nu, veel plezier nog, siepel ze en tot morgen weer
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dat holland in da hood.. is dat nou echt serieus?
ik vrees van welquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dat holland in da hood.. is dat nou echt serieus?
http://www.marline.nl/maal.htmlquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |