Moeten nogwel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik vind die comfortbra echt superchill! Niet per se voor openbaar want redelijk hooggesloten, maar otherwise heel comfortabel. Bovendien ligt mijn maat als ik het zo hoor overal nog (ik moet morgen nog een keer, naar een andere action).
Inkopen als het ijzer heet is...in dit geval BH.quote:
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjesquote:Op zondag 11 september 2011 09:36 schreef fotostarter het volgende:
Brak vrijdag mijn nek al over de kerstballen
quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjes
Daar ben ik ook nog helemaal niet klaar voorquote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef CindieY het volgende:
Ik zag net de honderd nieuwste artikelen. Kerstballen all over
ik was een weekendje weg maar idd ik wil graag een uiltjesringquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lady, een uiltjesring dus? Anderen ook nog?
Edit:
Uiltjesring present!
Daarnaast nog
- schildpadknuffeltjesmagneet
- haarhanddoek
- mondwater
- cadeaulintjes
dat helpt niet bij een gebroken nek. Maar lief dat je mee denkt.quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjes
Ik heb ooit een godsvermogen uitgegeven aan prachtige ballen van de Hema (met blauw, wit en zandkleur), en ik heb er inmiddels wel wat bijgehaald van de goedkope toko's, maar ik vind het te zonde om die dure ballen niet op te hangen, dus nu zit ik aan blauw vastquote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
ahm nou volgens mij heb ik in de 4 jaar dat ik hier woon 3 keer nieuwe ballen gekocht, naast de oude die ik al had en de alleroudste (zilveren) van 20 jaar geleden hebben een roemloos einde in de kliko gekregen na de verhuizing.
ik kan nu dus de boom volledig blauw, volledig oranje, volledig rood en volledig paars volhangen.
waarbij blauw en oranje van glas, dat ik met onze stuiterballen van katten niet zo goed in de boom durf te hangen
Pm je adres maar!quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was een weekendje weg maar idd ik wil graag een uiltjesring
dat heb ik met de oranje kunstzinnige ballen die ik een jaar of wat geleden bij de albert heijn kocht. ik zou het doodzonde vinden als mijn pluizebollen die uit de boom mepten, laat staan dat ze zich zouden snijden aan de schervenquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een godsvermogen uitgegeven aan prachtige ballen van de Hema (met blauw, wit en zandkleur), en ik heb er inmiddels wel wat bijgehaald van de goedkope toko's, maar ik vind het te zonde om die dure ballen niet op te hangen, dus nu zit ik aan blauw vast
Nope. En 17 is kleinquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou niet weten wat voor maat ik heb. is tie niet verstelbaar dan?
Geen ring aan je hand die je even op kunt meten (binnenzijde)?quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou niet weten wat voor maat ik heb. is tie niet verstelbaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |