True thatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
Vrouwen met joggingbroek aanquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen met joggingbroek aan![]()
Kun je zo van hun kont trekken
RUK?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.
quote:
Bitchfight!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
B(&)H is overigens ook de andere kant op
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UIquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit
een mooie blauwequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI
dan heb je 2 blauwe ogen, hehehehequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit
Tis een zwemmende tomaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI
Altijd vervelend zon momentquote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weh fiets ik helemaal naar de Action omdat ik vond dat mijn kat wel een nieuw mandje verdiende, hebben ze niet meer van die donutmandjes maar alleen nog maar een ander soort, beetje vierkant achtig met alle kleuren van de regenboog.. dat past toch bij niemand zijn interieur![]()
nouja dan moet kat nog maar even geduld hebben :p
Een uiltjesring?quote:
Hoe groot zijn jouw boobies dan wel nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.
tja tegenwoordig heb ik mezelf dan wel weer in de hand en als ze dan niet hebben wat ik wilde kopen dan maak ik direct rechtsomkeert en ga ik ook geen andere rommel kopen! hebben ze wel wat ik wilde kopen, dan ben ik bereid om meer zooi mee te nemenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Altijd vervelend zon moment![]()
Ga denk ik deze week nog even voor een wasteiltje kijken en waarschijnlijk met meer dan dat thuiskomen. Heb laatst daar borden gekocht, nog nergens goedkoper gezien
lekker zwabberenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk nou wat ik vanmorgen bij de Action vond
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |