Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:35 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat toch met die wonder/comfort/aahbra's? Ik kan me totaal niet voorstellen dat zoiets prettig zit of voldoende ondersteuning geeft. Wie geeft eens uitleg?
Ik vind ze ook totaal niet sexy, maar misschien zijn ze wel net zo comfy als m'n joggingbroek waar ik nu in rondhang en die ook totaal niet sexy isquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames
Ze mogen mijn handen ook best lenen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!
Ik hoef er dan ook niet sexy uit te zien tijden mijn workoutquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames
Crisis? Total disaster!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!
Ze hangen pas zonder BH, been therequote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van die bh`s moet denken...heb zelf een 80E cup en heb echt wel beugels nodig voor ondersteuning,het lijkt me zo gaan hangen
True thatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
Vrouwen met joggingbroek aanquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen met joggingbroek aan![]()
Kun je zo van hun kont trekken
RUK?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.
quote:
Bitchfight!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
B(&)H is overigens ook de andere kant op
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UIquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |