Nieuwe werkgever, dus uit mijn hoofd weet ik het niet. Maar volgens mij moet ik gewoon meer gaan verkopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen basisloon dat dit jaar stiekem ook met een procentje of anderhalf gestegen is?
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik heb iig een bankspaar pensioenaanvullingsdingie geregeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
Aurum, hoe zit het met pensioenopbouw over je bonus? Goede kans dat je daar niets over opbouwt, dus het kan nuttig zijn om zelf voor de toekomst iets te regelen over je flexibele deel..
Ben ik ff blij dat jij niet in de verkoop van lijkkisten zit...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Als je in de verkoop van lijkkisten zit kun je zelf de vraag regelen aurum
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die stomme zeikerige betweters daar....
Was Mo niet gewoon sarcastisch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
sorry hoor, maar volgens mij was de "slank taliban" juist berucht om hun betweterige gedrag in dat topic
Da's maf! Bij mij doet ie het gewoon. Misschien verkeerd geklikt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Xennia het volgende:
Wat gek, ik had wel in het vorige topic gereageerd, maar hij staat niet in mijn actieve lijst. En ik ben ook ineens geen volger van dit topic meer.
Ik? Nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was Mo niet gewoon sarcastisch?
Ik heb geen taartquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOU, DAN EET JE TAART!!!!!
Wat voor taart!?
Heb je misschien per ongeluk op de 'ontvolg' knop gedrukt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Xennia het volgende:
Wat gek, ik had wel in het vorige topic gereageerd, maar hij staat niet in mijn actieve lijst. En ik ben ook ineens geen volger van dit topic meer.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat jij niet in de verkoop van lijkkisten zit...
Dat zal het denk ik wel zijn, maar is nog steeds raar dat een topic waarin ik wel heb gereageerd niet in my active topics staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk op de 'ontvolg' knop gedrukt?
Ik snap trouwens nog steeds niet wat er echt bagger was aan mijn lijstje van gisterenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Perr, ik zit nog steeds te tobben over wat ik bij jouw lijstje er bij moet denken dus commentaar blijft nog achterwege. D idee, Bloemkool met kerriesaus, varkenshaas met champignons en spekjes en krieltjes met pesto.
Ik ben ook niet voor, maar als het je ding is, be my guestquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Muks het volgende:
Haai !! Zo, ze gaan in het dieet topic weer te keer over het CB dieet, jammer dat dat weer moet. Gelukkig accepteren jullie mij hier zoals ik ben/kom ! Nog 1,2 (stiekem 2,2) kg te gaan tot mijn streef, elk onsje is er nu 1 en deze week al 8 onsjes minder
^^^^^^^^^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Winkels zijn open! Je bent jarig (en slank), haal taart
Tot en met je Lquote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met ozzewoz
T: snee brood met nutella
L: twee sneetjes met worst
T: glas limo
D: zelfgemaakte chinese tomatensoep![]()
S: zumbaaa
T: klein bakje vanille yoghurt
Ja als het niet meer regent. Maar zit alleen thuis dus dan is taart niet zo leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Winkels zijn open! Je bent jarig (en slank), haal taart
Dan haal je een gebakje, of een cupcake, of een muffin. Dat zijn 1-persoons taartjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja als het niet meer regent. Maar zit alleen thuis dus dan is taart niet zo leukHoop dat mijn ouders taart hebben gehaald, daar ga ik vanavond heen!
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef Muks het volgende:
Kijk loveli, thats the spirit !!! Ieder zijn eigen ding en straks kom ik hier gewoon hele gezonde lijstjes planten
*makreel*
Ik vind een stevige maaltijdsoep goed vullen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tot en met je L
DaarnaSoep is toch geen goede D? Of je moet 4 borden vol wegslurpen...
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
50% al vind ik ze met dat model-CAO wel 100% prutsers!
Ik dacht al, onze V1z0Rmans ontpopt zich tot een ware KLB-trol!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
En die BO-leraar zit ik te trollen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.
En verhipt, je bent al aan de vis.
Hierin blijf ik net zo koppig als Vik met haar visie over ontbijtquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind een stevige maaltijdsoep goed vullen eigenlijkEr zat een bak romatomaten in, uien, een bakje taugé, lente-uitjes, kipfilet, miehoen en smaakmakers
Voor Slank zat ik eigenlijk alleen maar in KLB te trollenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht al, onze V1z0Rmans ontpopt zich tot een ware KLB-trol!
Het zal je vast niet verbazen dat mijn nog-even-bedrijf geen CAO volgt, of een OR heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het zal je vast niet verbazen dat mijn nog-even-bedrijf geen CAO volgt, of een OR heeft.
Met zulke eisen vind ik het niet heel verwonderlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.
Je weet niet wat de achtergrond is, ze komen niet zonder reden met zo'n pakket. Wij zien leraren naar DH gaan met petjes en fluitjes en een looneis, het proces wat eraan vooraf ging krijg je niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Met zulke eisen vind ik het niet heel verwonderlijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.
En verhipt, je bent al aan de vis.
Ik zou het zelf ook nooit meer doen, wegens dat het voor mij een niet blijvend resultaat op heeft geleverd in het verleden. Ik deed nog weleens een paar weekjes Modifast net voor een vakantie, als ik er weer eens 5 kilo afwilde en zolang ik die zakjes nam was er niets aan de hand. Maar daarna. On-ver-za-dig-baar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Muks het volgende:
Haai !! Zo, ze gaan in het dieet topic weer te keer over het CB dieet, jammer dat dat weer moet. Gelukkig accepteren jullie mij hier zoals ik ben/kom ! Nog 1,2 (stiekem 2,2) kg te gaan tot mijn streef, elk onsje is er nu 1 en deze week al 8 onsjes minder
Ja ga ik doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan haal je een gebakje, of een cupcake, of een muffin. Dat zijn 1-persoons taartjes
Mijn T is nu een liter eigengemaakte tomatensoepquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tot en met je L
DaarnaSoep is toch geen goede D? Of je moet 4 borden vol wegslurpen...
Soms vraag ik me echt af hoe je het wegkrijgt. Qua kcals. is het niet heel veel waarschijnlijk, maar zo'n sloot warm water vult toch enorm?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn T is nu een liter eigengemaakte tomatensoep
Neem dan na je sporten iets voedzamer dan een bakje vanille yoghurtquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmh nouja als ik ga sporten in de avond wil ik niet te zwaar etenDus dan is soep wel fijn!
Het is ook niet gezond... Maar ja een paar liter bier krijg ik ook weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe je het wegkrijgt. Qua kcals. is het niet heel veel waarschijnlijk, maar zo'n sloot warm water vult toch enorm?
Ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem dan na je sporten iets voedzamer dan een bakje vanille yoghurt< makes me a happy panda
![]()
Volgens mij is een liter soep niet echt ongezond (of er moet heel veel zout in zitten? ) Maar ik bedoelde meer fysiek. Ik denk dat jouw maag gewoon is opgerekt door al die groenten die jij eet en dat is alleen maar goed op zich!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond... Maar ja een paar liter bier krijg ik ook weg.
Maar toch kan ik het ook prima bij 1 stukje choco houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:30 schreef Syrena het volgende:
Ga ik ook weer een keer mee koffiedrinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakketjes maken! Stevige slabladeren kunnen een hoop hebben, hier iig wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef Syrena het volgende:
Oh Mo, ik had gisteren slajitas gemaakt, maar hoe hou jij de vulling in de ijsbergbladeren?
Ik had 2 blaadjes over elkaar heen, maar dat hield het niet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh ik had gewoon gerold, maar het werd warm en zacht en het kwam er aan twee kanten uitquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pakketjes maken! Stevige slabladeren kunnen een hoop hebben, hier iig wel!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
NP, het smaakt ook nog eens zo goed als het klinktquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:43 schreef Perruche het volgende:
Oeh syrena dat lijkt me ook heel vervelend! Maar goed, gewoon negeren en ze stoppen er vanzelf mee.
Vaiz, thanks voor je menu suggestie! Klinkt eigenlijk nog best lekker ook, behalve de varkenshaas want dat heb ik niet in huis. Eens kijken, als ik voor 4 personen moet koken wordt het een pasta'tje maar voor 2 evt. wel iets lekkers.
"Shiiiit, heb ik zomaar zonder het te weten een carrièreman opgeduikeld!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
"Waarom vertellen ze mij dat altijd als laatste? Hoe lang hebben we wat? Weet z'n vrouw het al of moeten we het nog geheim houden?"
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
En die BO-leraar zit ik te trollen
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
o hai, en ik ben nog steeds heel erg moe, en t weekend is nog maar net voorbij...
Wink wink nudge nudgequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook!
Niet normaal, fysiek ben ik kapotVraag me af of dat echt komt omdat het lesgeven er zo inhakt, of dat het komt omdat het weer tijd is voor m'n infuus... (of beide). Vanavond lekker op tijd naar bed
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb een poging tot trollen gedaan in V1z0R's KLB topic
Is het ookquote:
Classyquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
Chico, bij Bonprix hebben ze goedkope jurkjes.
![]()
[ afbeelding ]
Veel kabaal maken, veel eisen en met een klein deel van de eisen min of meer tevreden weglopen. Het is een tactiek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Ik gun het je wel hoor kwakAlleen zo'n dom model-CAO opstellen stoot mij tegen het zere been.
Er zaten posts tussen die daar wel heel hard voor in aanmerking kwamen.quote:![]()
De mods hebben echter ook posts verwijderd
Het is >30 graden in Andalusie!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik wil naar huis en het regent en murghhhhhhhmeh!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is >30 graden in Andalusie!![]()
Mijn nekt maakt geluid als ik draai, dat is best irritant ja.
Ik vind het een saai topic Viz, sorry
als ik niet geweten had dat het trollen om het trollen was (en daar ben ik niet zo goed in, dat zien) was ik denk ik ook enorm tegen v1zor in de aanval gegaan en had ie me waarschijnlijk aan t huilen gekregen met dat topicquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel kabaal maken, veel eisen en met een klein deel van de eisen min of meer tevreden weglopen. Het is een tactiek.
Niet de mijne, ik waardeer 'em niet, maar ik snap 'em wel en kan soms het nut van de grote bek/massa inzien.
[..]
Er zaten posts tussen die daar wel heel hard voor in aanmerking kwamen.
Awww, echt? Doet me denken aan mijzelf met scheldende mensen in online gamesquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik niet geweten had dat het trollen om het trollen was (en daar ben ik niet zo goed in, dat zien) was ik denk ik ook enorm tegen v1zor in de aanval gegaan en had ie me waarschijnlijk aan t huilen gekregen met dat topic
nouja, ik stond net te janken bij vriendje in de keuken dat ik me zo'n drol voelde omdat ik steeds zo moe ben, en dat hij dan staat af te wassen, en dat ik dat lullig vind, en hoe ik in vredesnaam dit allemaal ga volhouden...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, echt? Doet me denken aan mijzelf met scheldende mensen in online games![]()
Martijn zegt altijd tegen me dat ik me nooit iets moet aantrekken van onbekenden op internet, maar ik doe het ook...
Da's fijn!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
Verder doe ik even een positieve noot dat mijn vriendje echt superlief is de laatste tijd
Mooi zo!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
Verder doe ik even een positieve noot dat mijn vriendje echt superlief is de laatste tijd
Zorg ervoor dat je komend weekend helemaal leeg hebt en helemaal niets hoeft te doen. Gewoon even alleen maar rommelen in huis en slapen. Volgens mij heb je dat namelijk best wel nodig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nouja, ik stond net te janken bij vriendje in de keuken dat ik me zo'n drol voelde omdat ik steeds zo moe ben, en dat hij dan staat af te wassen, en dat ik dat lullig vind, en hoe ik in vredesnaam dit allemaal ga volhouden...ik vind t geweldig, maar t valt me echt heel erg zwaar, en dan voel ik me een aansteller
en toen kwam ik hierin terecht
ik vind ze cuuuuuuuuutequote:
^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je komend weekend helemaal leeg hebt en helemaal niets hoeft te doen. Gewoon even alleen maar rommelen in huis en slapen. Volgens mij heb je dat namelijk best wel nodig.
nog 2 nachtjes slapen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit nog op kantoor. Buh, bakken met werk, en als de Duutser er donderdag is wil ik ook wat vrije tijd hebben. Plus collega's die dingen van me gedaan willen hebben voor donderdag of vrijdag terwijl ik voltijd in een cursus zit de hele week.![]()
Maar goed, nog even doorbijten en dan ben ik er vanaf..En donderdag is de Duutser hier!![]()
![]()
![]()
quote:
het gaat momenteel niet denderend nee. en ik denk dat ik het hier post omdat ik m'n vriendje en anderen er al genoeg mee vermoei ofzo... t voelt minder als zeuren hier, terwijl t nog steeds zeuren is natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
Kwak, kweeniehoor, misschien is het een beetje biased omdat mensen vaak meer de slechte dingen vertellen dan de goede, maar gaat het wel goed? Je post best vak de laatste tijd dat je moet "janken" en dat je zo moe bent enzo. Haal je je niet teveel op de hals?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je komend weekend helemaal leeg hebt en helemaal niets hoeft te doen. Gewoon even alleen maar rommelen in huis en slapen. Volgens mij heb je dat namelijk best wel nodig.
Muks! je werkt toch niet bij mij op school? collega uit m'n sectie doet ook CB...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef Muks het volgende:
Kwark, hier juist bakken energie ! Jammer dat je je zo voelt. Ik werk ook fulltime in het onderwijs (VMBO) en heb dit jaar zowaar een heerlijk rooster ! Kan nu veel nakijk werk in de tussenuren doen en de voorbereiding is gewoon al voor het hele jaar klaar. Luxe probleem is dat.
De leerlingen waren als vanouds : doof,blind, vol scheldwoorden en gezeik... Whats new maar nieuw ben ikAls nieuw dan en daar moesten ze zo aan wennen dat ze stil waren
Er zijn zelfs chocolaatjes vanquote:
Hamsters? Gniffelquote:
Hmm ja mits het over 2 jaren is geen gek percentage.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef V1z0R het volgende:
Ahw, kwak.Dat was echt niet mijn bedoeling hoor
Ik was vooral ontzet omdat die LiA-bond dus ook nog eens 2% loonsverhoging ging eisen en na 2 jaar nog eens 2% er bovenop.
Nu heeft loveli misschien wel een punt, hoog richten en de zo... Maar dat komt bij mij dus geheel verkeerd over.
Heerlijkquote:De kijker ziet het verloop van de emigratie van Rob Wolsink en Anneke van den Berg. Elke keer als de vijftigers Rob en Anneke in Spanje op vakantie zijn, zien ze als een berg op tegen de terugkeer naar het natte, drukke Nederland. Anneke trekt de stoute schoenen aan en neemt ontslag als manager in de zorg en ook Rob gooit na jaren trouwe dienst bij de Voedsel en Waren Autoriteit de handdoek in de ring. Met 25 kuikens, drie konijnen en hun complete inboedel vertrekken Rob en Anneke naar het plaatsje Hondón de las Nieves. Hier openen ze, na een grote verbouwing, hun eigen Bed en Breakfast: Casa Roanne. Met de eerste boeking op zak lijken Rob en Anneke klaar voor een vliegende start. Ware het niet dat de vergunning voor het nieuwe dak opeens niet in orde blijkt en hun vakantievilla één grote bouwput is. Bovendien moet Anneke uitgerekend tijdens de komst van de allereerste gasten naar Nederland om zich met behulp van laserbehandeling van haar beenhaar te ontdoen. En ontbijtjes maken, dát is nou niet bepaald Robs specialiteit. Als tijdens het diner voor de eerste twintig gasten ook nog eens blijkt dat de elektriciteitsinstallatie niet op zulke grote groepen berekend is, krijgen Rob en Anneke het pas écht benauwd.
Link! Link! Link!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik had trouwens een keer een denigrerende opmerking over een kind van zo'n koppel uit Ik vertrek gemaakt, hier op Fok! Ging die vader zich speciaal aanmelden om mij een veeg uit de pan te geven.
sjeesis, ik verbaas me hier wel over. Hoe lang duurt dat inpakken wel niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga voor mijn lol verder met pakken, dit weer is
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik had trouwens een keer een denigrerende opmerking over een kind van zo'n koppel uit Ik vertrek gemaakt, hier op Fok! Ging die vader zich speciaal aanmelden om mij een veeg uit de pan te geven.
Verhuizing?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, ik verbaas me hier wel over. Hoe lang duurt dat inpakken wel niet?
Het lijkt wel een beetje neurotisch!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi ook een dag van tevoren wat in m'n rugzak. Belangrijkste is paspoort, boekingspapieren, telefoon, portemonnee en creditcard. Alles wat ik eventueel nog vergeten ben, kan altijd nog gekocht worden.
Oja dat klopt. Ik ga altijd met een shitload aan pijnstillers op stap, zeker omdat ibuprofen niet overal zo gemakkelijk te koop is en paracetamol voor mij net zo pijnstillend is als een smartie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
dat dus! (en medicijnen als je die hebt, zo'n gedoe om dat in het buitenland te krijgen)
Ballerina's!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Even over schoenen. Als ik geen zijn heb in hakken loop ik op het moment op mijn nikes. Maar dat is natuurlijk niet echt charmant.
Nu ben ik op zoek naar makkelijke en toonbare schoenen die ook lekker zitten. Maar die zijn bijna altijd lelijk, of voor oma's of uggs. Wat is nu wel een fatsoenlijke herfstsvchoen? Steekwoorden: plat, zachte zool, makkelijk en toonbaar.
Geen schoenen met hak dus, want die heb ik al in overvloed.
Dat zijn toch geen herfstschoenen?quote:
Kan geen mooie vinden. Of de zool is te dun (en dan idd geen herfstschoenen), of ze zijn lomp.quote:
Mooie laarzen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan geen mooie vinden. Of de zool is te dun (en dan idd geen herfstschoenen), of ze zijn lomp.
Oh dan moet ik nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen herfstschoenen?
quote:
Ben bang dat ik ze niet mooi vind. Het is echt lastig. Vind alleen laarzen/schoenen met hak mooi, maar ik heb ze echt nodig.misschien toch maar uggs dan.quote:
Mijn iPodkabel ligt ook bijna door de helft door een knaaggraag monstertjequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Universele opladers zijn goed verkrijgbaar. Daar kwam ik achter toen een van onze monsters een keer mijn Nokia-opladersnoer door had geknaagd.
Ik heb al twee paar laarzen zonder hak. Daarom wil ik schoenen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn genoeg mooie laarzen zonder hak te koop, hoor. Je hoeft niet per se Uggs te hebben. Heb zelf ook hele mooie laarzen zonder hak. Maar ja, die vind jij miss weer niet mooi.
Sorryyyyyyyyyy!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb al twee paar laarzen zonder hak. Daarom wil ik schoenen.
Ik vind ze ook niet mooi. Ik heb ook nog nooit mooie platte schoenen of laarzen gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ze niet mooi vind. Het is echt lastig. Vind alleen laarzen/schoenen met hak mooi, maar ik heb ze echt nodig.misschien toch maar uggs dan.
Fixedquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mooi. Ik heb ook nog nooit platte schoenen of laarzen die ik mooi vind gezien.
Dan houdt het op. Jullie waren mijn laatste hoopquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef anna82 het volgende:
Ik zit mijn hersenen te peinigen over draagbare platte schoenen, maar ik kom niet verder dan ballerina´s, maar dat is geen optie in de herfst.
Kan ook, voorpret is niet exclusief voorbehouden aan inpakkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij valt reisgidsjes lezen en de trip plannen onder voorpret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink!
ff in spoiler ivm grote plaatjesMijn oma belde. Waar kan ze ze kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Ecco dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn oma belde. Waar kan ze ze kopen?
Oh ja! Dat weet ik nogquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe steeds watquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, ik verbaas me hier wel over. Hoe lang duurt dat inpakken wel niet?
Het lijkt wel een beetje neurotisch!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink!
ff in spoiler ivm grote plaatjesDat bedoelde ik dus. Charmanter platte schoenen bestaan niet. Dan maar gewoon sneakers dragen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Heb Pikolinos met hakje die zitten als platte pantoffels misschien dat je van dat merk iets kan vinden dat lekker zit?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Jullie waren mijn laatste hoop
Die bovenste vind ik wel gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Charmanter platte schoenen bestaan niet. Dan maar gewoon sneakers dragen dus.
Lijkt mij het beste plan. Plat schoeiselquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Charmanter platte schoenen bestaan niet. Dan maar gewoon sneakers dragen dus.
Ik kom niet verder dan dit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je bestemming af. Bij mijn laatste bestemmingen, was dat niet echt het geval!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi ook een dag van tevoren wat in m'n rugzak. Belangrijkste is paspoort, boekingspapieren, telefoon, portemonnee en creditcard. Alles wat ik eventueel nog vergeten ben, kan altijd nog gekocht worden.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
en de fuglies
[ afbeelding ]
Ja, maar dat zijn oorden waar ze met gevlochten riet om hun schwanzli lopen, dus dan maakt het verkeerde blousje vast ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van je bestemming af. Bij mijn laatste bestemmingen, was dat niet echt het geval!
Muv de VS dan.
Ja, en die vind ik weer lelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
oi, die vind ik lelijk, XM! Ik denk dat er best leuke sneakers zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan laat ik mijn mintgroen met roze geblokte allstars maar zittenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verdorie, hoorde ze net in de preview over Frankrijk praten!Ik wil niet Frankrijk! Ik wil beenhaarproblematiek uit Spanje!
Ik heb idd nog nooit zo veel piemols gezien als in Ethiopie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn oorden waar ze met gevlochten riet om hun schwanzli lopen, dus dan maakt het verkeerde blousje vast ook niet zoveel uit.
Ja, dat schijnt trendy te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijken wel herenschoenen voor het overgrote deel.
Ben ik ff blij dat ik geen trendloper benquote:
Vertel, vertel, vertel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef Phaidra het volgende:
Ha, ik kom precies op het juiste moment binnenvallen: ik heb in budapest prachtige pumps gekocht! Bijna thuis nu, nog een paar minuten trein te gaan. Het was heel tof, maar ik denk dat ik wel nog eens met z'n 2-en terug wil.
Ik had bijna loveli nog ge-smst, ik zag een 2e-hands zijden monsoon-jurkje voor omgerekend ca 10 euro, maar hij was net iets te groot.
Booties zijn wel leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ze niet mooi vind. Het is echt lastig. Vind alleen laarzen/schoenen met hak mooi, maar ik heb ze echt nodig.misschien toch maar uggs dan.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:38 schreef Phaidra het volgende:
Meer info als ik niet meer mobiel typ. Samenvatting: warm, mooi, niet verdwaald, shopwalhalla, appartement was wat ver weg, mooi. Nu op mijn lift wachten.
Of Allstarsquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Balen! Ik ben er echt heel blij mee, heb grijze en licht roze...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Allstars leukmaar mijn voeten zijn er iets te breed voor
Ik denk hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Te hard gezongen, vloer gebarsten?
Wel kut, gelukkig huur je!
ik las gevulde kippenvleugels en dacht hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet vanavond gekruide kippenvleugels, wortels en krieltjes.
DOORZETTINGSVERMOGEN!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik las gevulde kippenvleugels en dacht hoe krijg je dat voor elkaar
/ moe
Dus jij gaat kippenvleugeltjes vullen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat voor een die-hard ik ben!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Muks het volgende:
Zo, uur en tien minuten cardio en omdat ik nog liep te stuiteren is mijn programma aangepast :
15 minuten fietsen, 10 minuten crosstrainer (ivm heup kan het niet langer), 15 minuten roeien, 20 minuten lopen (5-6 km/uur of harder) en dan nog 15 minuten fietsen. En elke week 2x buikspieren (AUCH)
Nu languit op de bank, buiten stormt het flink ( zelfs al stroomstoring geweest, dus maar een kaarsje aan nu) je merkt goed dat je aan de kust zit hier.
Dagelijks!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus jij gaat kippenvleugeltjes vullen?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kerst. Ik voel mijn Scrooge-avatar alweer aankomen!
Ik zit eerste kerstdag praktisch de hele dag in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kerst. Ik voel mijn Scrooge-avatar alweer aankomen!
Ik zou echt de dichtstbijzijnde gemeentelijke stoppenkast opzoeken ofzo.quote:
Overdag vond ik het prima, heerlijk m'n eigen plan trekken. Niet echt mensen ontmoet, maar ik ben ook niet uitgeweest. dat was best jammer, omdat m'n appartement ongeveer 45-50 min van het centrum zat (waarvan ruim 20 min lopen), wilde ik niet al te laat teruggaan. Dus heb ik alle barretjes overgeslagenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, hoe was het om alleen weg te zijn Phai?!
^^^.quote:
ik vind het wel leuk. Lekker met mijn familiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn niet voldoende woorden om mijn kersthaat te verwoorden.
Gewoon niet doen dan. Wij beperken ons ook alleen tot hetgeen we leuk vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, vooral dat. En de kaarten. En de verplichte gezelligheid. En die onzin in huis. En opdoffen om je vol te vreten bij mensen die je al een heel jaar niet gezien hebt.
Welk probleem is dat precies? Pijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Ik ben eruit. Mijn probleem is de lattisimus dorsi (brede of grote rugspier volgens mij). Nu nog uitzoeken hoe ik deze spier kan trainen zonder een dikke rug te krijgen.
Leuk, en rimpelig, jurkje!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Mine
Denk erover deze morgen te halen..
[ afbeelding ]
Chinees is begrijpelijkerquote:
Hij heeft een ondertitelingsdocument gedownload en dacht dat het een film wasquote:
Ik zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft een ondertitelingsdocument gedownload en dacht dat het een film waseen film van 1kb...
En de Teres Major.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Ik ben eruit. Mijn probleem is de lattisimus dorsi (brede of grote rugspier volgens mij). Nu nog uitzoeken hoe ik deze spier kan trainen zonder een dikke rug te krijgen.
Marc zit lekker en uhm... of het toonbaar is moet je zelf bedenkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Even over schoenen. Als ik geen zijn heb in hakken loop ik op het moment op mijn nikes. Maar dat is natuurlijk niet echt charmant.
Nu ben ik op zoek naar makkelijke en toonbare schoenen die ook lekker zitten. Maar die zijn bijna altijd lelijk, of voor oma's of uggs. Wat is nu wel een fatsoenlijke herfstsvchoen? Steekwoorden: plat, zachte zool, makkelijk en toonbaar.
Geen schoenen met hak dus, want die heb ik al in overvloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over luchtkussentjes gesproken, Cole Haan doet Nike luchtkussentjes in z'n pumps/heels/alle soorten schoenen.
Think!, Rieker, Tamaris, Clarks, Camper ... allemaal prettig voor je voeten en misschien hebben ze een model wat voldoet.
[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 07-09-2011 02:37:57 ]crap in = crap out
WB!! Pic van shoes? Je vakantie klinkt gaaf!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef Phaidra het volgende:
Ha, ik kom precies op het juiste moment binnenvallen: ik heb in budapest prachtige pumps gekocht! Bijna thuis nu, nog een paar minuten trein te gaan. Het was heel tof, maar ik denk dat ik wel nog eens met z'n 2-en terug wil.
Ik had bijna loveli nog ge-smst, ik zag een 2e-hands zijden monsoon-jurkje voor omgerekend ca 10 euro, maar hij was net iets te groot.
"quote:Op woensdag 7 september 2011 07:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Het wordt ook echt weer moeilijker uit bed komen zeg!
quote:Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n vijf minuten fietstochtje naar het station was een soort survivaltocht. Paar keer af moeten stappen en stoep op omdat de plassen zo diep waren. En het station was ondergelopen, dus moest ongeveer waden naar mn perron. Heel fijn met half open schoenen aan.
En volgens de actuele vertrektijden bestond de trein waar ik toch echt in zit, niet. Het wordt vast een hele interessante dag.
Oh. Sorry dat ik durfde te typen dat ik kerst leuk vind. Ik zal het nooit meer doen. What was i thinking.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Oh gaat iedereen weer posten wat ze met kerst doen/ wat ze er van vindendoei het is september hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat met mijn eerstejaars studenten bij de lessen presentatietechnieken. Vrijwel iedereen vindt het idd doodeng om zichzelf terug te zien. Maar het is wel leerzaam inderdaad!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het is even naar maar uiteindelijk is het super leuk en leerzaam om jezelf op tape te zien presenteren, heb het ook gedaan (4 keer), niets om je zorgen over te maken!
Wquote:Op woensdag 7 september 2011 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Droom gehad met een slankie er inwas het een nachtmerrie
Mijn beste vriendinnetje's vader is de dag voor kerst overleden. Geloof dat zij het ook niet meer echt leuk vindt. Begrijpelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Braaf coco.
Verder heb ik sinds ons mam overleden is een hekel aan kerst want tjah doe toch niets enzo. Dus alleen maar eenzaam toekijken hoe anderen het gezellig hebben(nee zo erg is het niet hoor, maar het is wel beduidend minder leuk geworden).
Ik denk dat ik pas weer![]()
![]()
kerst
![]()
![]()
ben als ik kinderen heb ofzo en dan zo een familie om het mee te vieren
Lol!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Droom gehad met een slankie er inwas het een nachtmerrie
Coco tuurlijkquote:
Hoe raad je het zo?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol!
Laat me raden. Iets met vastgebonden zitten aan een verwarming en ze wilden je afmaken? En toen was het coco to the rescue met een stuk hout met een spijker erin ofzo?![]()
Oh ja...quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik was er toch bij?
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik was er toch bij?
Wat Coco dus al zei, ik zat vastgebonden aan de verwarming (geen flauw idee waaromquote:Op woensdag 7 september 2011 09:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vertel V1z0r!!!!! Wie was het? En hoe erg was de nachtmerrie?
Succes vandaag XM! Je hebt hopelijk alle ellende voor vandaag al gehad.
Ik wil bij deze de liefde verklaren aan huisartsen die meedenken en begrijpen dat het niet lopen van de halve marathon geen optie is en je een verwijzing geven voor een sportarts die geen wachttijd heeft!
Zo gelijk naar even een afspraak maken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |