Nieuwe werkgever, dus uit mijn hoofd weet ik het niet. Maar volgens mij moet ik gewoon meer gaan verkopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen basisloon dat dit jaar stiekem ook met een procentje of anderhalf gestegen is?
Weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik heb iig een bankspaar pensioenaanvullingsdingie geregeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
Aurum, hoe zit het met pensioenopbouw over je bonus? Goede kans dat je daar niets over opbouwt, dus het kan nuttig zijn om zelf voor de toekomst iets te regelen over je flexibele deel..
Ben ik ff blij dat jij niet in de verkoop van lijkkisten zit...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Als je in de verkoop van lijkkisten zit kun je zelf de vraag regelen aurum
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die stomme zeikerige betweters daar....
Was Mo niet gewoon sarcastisch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
sorry hoor, maar volgens mij was de "slank taliban" juist berucht om hun betweterige gedrag in dat topic
Da's maf! Bij mij doet ie het gewoon. Misschien verkeerd geklikt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Xennia het volgende:
Wat gek, ik had wel in het vorige topic gereageerd, maar hij staat niet in mijn actieve lijst. En ik ben ook ineens geen volger van dit topic meer.
Ik? Nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was Mo niet gewoon sarcastisch?
Ik heb geen taartquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOU, DAN EET JE TAART!!!!!
Wat voor taart!?
Heb je misschien per ongeluk op de 'ontvolg' knop gedrukt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Xennia het volgende:
Wat gek, ik had wel in het vorige topic gereageerd, maar hij staat niet in mijn actieve lijst. En ik ben ook ineens geen volger van dit topic meer.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat jij niet in de verkoop van lijkkisten zit...
Dat zal het denk ik wel zijn, maar is nog steeds raar dat een topic waarin ik wel heb gereageerd niet in my active topics staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk op de 'ontvolg' knop gedrukt?
Ik snap trouwens nog steeds niet wat er echt bagger was aan mijn lijstje van gisterenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Perr, ik zit nog steeds te tobben over wat ik bij jouw lijstje er bij moet denken dus commentaar blijft nog achterwege. D idee, Bloemkool met kerriesaus, varkenshaas met champignons en spekjes en krieltjes met pesto.
Ik ben ook niet voor, maar als het je ding is, be my guestquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Muks het volgende:
Haai !! Zo, ze gaan in het dieet topic weer te keer over het CB dieet, jammer dat dat weer moet. Gelukkig accepteren jullie mij hier zoals ik ben/kom ! Nog 1,2 (stiekem 2,2) kg te gaan tot mijn streef, elk onsje is er nu 1 en deze week al 8 onsjes minder
^^^^^^^^^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Winkels zijn open! Je bent jarig (en slank), haal taart
Tot en met je Lquote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met ozzewoz
T: snee brood met nutella
L: twee sneetjes met worst
T: glas limo
D: zelfgemaakte chinese tomatensoep![]()
S: zumbaaa
T: klein bakje vanille yoghurt
Ja als het niet meer regent. Maar zit alleen thuis dus dan is taart niet zo leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Winkels zijn open! Je bent jarig (en slank), haal taart
Dan haal je een gebakje, of een cupcake, of een muffin. Dat zijn 1-persoons taartjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja als het niet meer regent. Maar zit alleen thuis dus dan is taart niet zo leukHoop dat mijn ouders taart hebben gehaald, daar ga ik vanavond heen!
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef Muks het volgende:
Kijk loveli, thats the spirit !!! Ieder zijn eigen ding en straks kom ik hier gewoon hele gezonde lijstjes planten
*makreel*
Ik vind een stevige maaltijdsoep goed vullen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tot en met je L
DaarnaSoep is toch geen goede D? Of je moet 4 borden vol wegslurpen...
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
50% al vind ik ze met dat model-CAO wel 100% prutsers!
Ik dacht al, onze V1z0Rmans ontpopt zich tot een ware KLB-trol!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
50% al vind ik ze met dat model-CAO wel 100% prutsers!
En die BO-leraar zit ik te trollen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.
En verhipt, je bent al aan de vis.
Hierin blijf ik net zo koppig als Vik met haar visie over ontbijtquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind een stevige maaltijdsoep goed vullen eigenlijkEr zat een bak romatomaten in, uien, een bakje taugé, lente-uitjes, kipfilet, miehoen en smaakmakers
Voor Slank zat ik eigenlijk alleen maar in KLB te trollenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht al, onze V1z0Rmans ontpopt zich tot een ware KLB-trol!
Het zal je vast niet verbazen dat mijn nog-even-bedrijf geen CAO volgt, of een OR heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het zal je vast niet verbazen dat mijn nog-even-bedrijf geen CAO volgt, of een OR heeft.
Met zulke eisen vind ik het niet heel verwonderlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Het al een jaar niet hebben van een CAO vind ik wel kwalijk.
Je weet niet wat de achtergrond is, ze komen niet zonder reden met zo'n pakket. Wij zien leraren naar DH gaan met petjes en fluitjes en een looneis, het proces wat eraan vooraf ging krijg je niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Met zulke eisen vind ik het niet heel verwonderlijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Stiekem is de spirit dat ik je indoctrineer. Vooral in slank blijven posten, als je tot het besef komt dat je elke avond broccoli met zalm eet gaat er vast wel een lampje branden.
En verhipt, je bent al aan de vis.
Ik zou het zelf ook nooit meer doen, wegens dat het voor mij een niet blijvend resultaat op heeft geleverd in het verleden. Ik deed nog weleens een paar weekjes Modifast net voor een vakantie, als ik er weer eens 5 kilo afwilde en zolang ik die zakjes nam was er niets aan de hand. Maar daarna. On-ver-za-dig-baar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Muks het volgende:
Haai !! Zo, ze gaan in het dieet topic weer te keer over het CB dieet, jammer dat dat weer moet. Gelukkig accepteren jullie mij hier zoals ik ben/kom ! Nog 1,2 (stiekem 2,2) kg te gaan tot mijn streef, elk onsje is er nu 1 en deze week al 8 onsjes minder
Ja ga ik doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan haal je een gebakje, of een cupcake, of een muffin. Dat zijn 1-persoons taartjes
Mijn T is nu een liter eigengemaakte tomatensoepquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tot en met je L
DaarnaSoep is toch geen goede D? Of je moet 4 borden vol wegslurpen...
Soms vraag ik me echt af hoe je het wegkrijgt. Qua kcals. is het niet heel veel waarschijnlijk, maar zo'n sloot warm water vult toch enorm?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn T is nu een liter eigengemaakte tomatensoep
Neem dan na je sporten iets voedzamer dan een bakje vanille yoghurtquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmh nouja als ik ga sporten in de avond wil ik niet te zwaar etenDus dan is soep wel fijn!
Het is ook niet gezond... Maar ja een paar liter bier krijg ik ook weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe je het wegkrijgt. Qua kcals. is het niet heel veel waarschijnlijk, maar zo'n sloot warm water vult toch enorm?
Ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem dan na je sporten iets voedzamer dan een bakje vanille yoghurt< makes me a happy panda
![]()
Volgens mij is een liter soep niet echt ongezond (of er moet heel veel zout in zitten? ) Maar ik bedoelde meer fysiek. Ik denk dat jouw maag gewoon is opgerekt door al die groenten die jij eet en dat is alleen maar goed op zich!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond... Maar ja een paar liter bier krijg ik ook weg.
Maar toch kan ik het ook prima bij 1 stukje choco houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:30 schreef Syrena het volgende:
Ga ik ook weer een keer mee koffiedrinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakketjes maken! Stevige slabladeren kunnen een hoop hebben, hier iig wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef Syrena het volgende:
Oh Mo, ik had gisteren slajitas gemaakt, maar hoe hou jij de vulling in de ijsbergbladeren?
Ik had 2 blaadjes over elkaar heen, maar dat hield het niet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh ik had gewoon gerold, maar het werd warm en zacht en het kwam er aan twee kanten uitquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pakketjes maken! Stevige slabladeren kunnen een hoop hebben, hier iig wel!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |