Zou hij niet kunnen werken in zweden dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
En kostwinner zou betekenen dat ik minstens 90% van de inkomsten op me neem. Maar goed.. Ik kom nu ook rond, en er zou alleen wat meer eten bij komen, de andere inkomsten veranderen niet zo!
Oe, zou tof zijn! Is ie volgend jaar klaar met promoveren dan? En zo ja, kan ie dan misschien aan jouw uni werken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
En kostwinner zou betekenen dat ik minstens 90% van de inkomsten op me neem. Maar goed.. Ik kom nu ook rond, en er zou alleen wat meer eten bij komen, de andere inkomsten veranderen niet zo!
hij moet z'n proefschrift dan nog af ronden, en verwacht daar minstens een jaar mee bezig te zijn. En hoe sneller dat klaar is, hoe beter, natuurlijk! Wellicht een baantje van een beetje lesgeven, maar meer is ook niet handig....quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou hij niet kunnen werken in zweden dan?
I'd might take you up on thatquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag altijd een weekendje hierheen komen hoor!
Boks!quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen friteuse. Uit zelfbescherming.
Alweer boks!quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechts.
Je bent er zo, het logeerbed staat klaar, voor ontbijt wordt gezorgd en er is genoeg te doen hierquote:
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euroquote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent er zo, het logeerbed staat klaar, voor ontbijt wordt gezorgd en er is genoeg te doen hier
Bizar!quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euro. Do.avond heen, zo.avond terug. Mja, beeeeeetje te duur
.
Te lui om te zwemmen ook nog eensquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euro. Do.avond heen, zo.avond terug. Mja, beeeeeetje te duur
.
lolwut?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
GMTAquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Te lui om te zwemmen ook nog eens
Herfstvakantie. Ik vrees dat dat het grote probleem is.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
musicalliedjes zingen
[..]
lolwut?wij zijn voor vrijdagavond weg - dinsdag terug, inclusief 2 motoren nog geen 300 euro kwijt
als het helpt; Hier is nog een kostwinnaarquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
Wanneer is da? Om en rond mijnquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herfstvakantie. Ik vrees dat dat het grote probleem is.
Zoals met de *boks* met de vuist?quote:
Wat voor foto heb je op twitter dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef conleche het volgende:
Ik krijg net een privéberichtje van een zangert die ik 'volg' op Twitter. Die maakt echt heel mooie liedjes.![]()
Maar nu schrijft hij dat hij niet kan stoppen met lachen om mijn facial expression.Neem nog een jointje.
![]()
En ik kan niet eens adrem antwoorden, aangezien hij mij niet volgt. En dan kan je geen privéberichtjes terugsturen.
Naaw!quote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor foto heb je op twitter dan?![]()
Ik heb een kutdag. De helft van mijn eten vergeten mee te nemen naar m'n werk, de helft van mijn avondeten niet op kunnen eten want niet gaat (pofaardappel) of niet lekker en nu is vriendjelief ook nog aan het zeiken. Is het al morgen?
nou ben ik echt benieuwd naar welke foto hij kijkt?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef conleche het volgende:
Ik krijg net een privéberichtje van een zangert die ik 'volg' op Twitter. Die maakt echt heel mooie liedjes.![]()
Maar nu schrijft hij dat hij niet kan stoppen met lachen om mijn facial expression.Neem nog een jointje.
![]()
En ik kan niet eens adrem antwoorden, aangezien hij mij niet volgt. En dan kan je geen privéberichtjes terugsturen.
Het weekend van 22/10.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wanneer is da? Om en rond mijnverjaardag
?
Als jij dat wil uniek... Maar volgens mij snapte je mij welquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zoals met de *boks* met de vuist?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef V1z0R het volgende:
Had je laatst ook al niet een nummer van hem op je FB gezet Co?
[..]
Als jij dat wil uniek... Maar volgens mij snapte je mij wel
stukje gaan fietsen of gaan wandelen. Is wel bewegen, maar minder intensief.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Amsel het volgende:
Pff, ik moet hardlopen van mezelf, maar ik ben zo moeEn aan de ene kant krijg ik van hardlopen juist energie, maar aan de andere kant kan ik mezelf echt niet van de bank slepen. What to do?
nou, mij hoef je niet over te halen. Hem. Ik weet dat de situatie vast ook wel eens omgekeerd zal zijn, en we zouden ons van mijn salaris kunnen redden, dus ik vind het niet zo erg...quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het helpt; Hier is nog een kostwinnaar
quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
-4kg las ik, top!
Heb je trouwens nog een lange termijnplanning?
Ja dat was ik ook. Ik had geen idee, omdat ik eigenlijk niks met Twitter doe was ik al vergeten wat ik erop had gezet. Het is gewoon zo'n stomme zonnebrilfoto waar ik veel te dicht op de camera een nepzoen geef. Maar nou niet iets waar je niet meer bijkomt van het lachen. Dus geen idee verder.quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou ben ik echt benieuwd naar welke foto hij kijkt?
Ik heb net bedacht dat ik gewoon vroeg naar bed ga en het dan morgenochtend doe. Als ik nu iets halfslachtigs ga doen zet het ook geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
stukje gaan fietsen of gaan wandelen. Is wel bewegen, maar minder intensief.
EEN KWART EEUW!!!quote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaa, dan ben ik al een weekje 25 jaar![]()
</spannende info>
quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook. Ik had geen idee, omdat ik eigenlijk niks met Twitter doe was ik al vergeten wat ik erop had gezet. Het is gewoon zo'n stomme zonnebrilfoto waar ik veel te dicht op de camera een nepzoen geef. Maar nou niet iets waar je niet meer bijkomt van het lachen. Dus geen idee verder.
Aww GeeBeetje:voor je kutdag!!
@Viezoor: Yup! Ik had hem laatst op mijn FB gezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat een onzinquote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig duurt het nog dik 2 jaar voor ik 30 ben. Dat lijkt me echt horrible
.
Ach joh, 2 jaar maar! Die zijn zo voorbij!quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig duurt het nog dik 2 jaar voor ik 30 ben. Dat lijkt me echt horrible
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dacht al dat ik 'm gezien had!quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef conleche het volgende:
@Viezoor: Yup! Ik had hem laatst op mijn FB gezet!
quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rationeel zeg, goedzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehmmm deeg kneden? Papiertjes/foldertjes scheuren? Bubbeltjesplastic in de buurt?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haha, dat stuurde ik vorig jaar de afdeling rond toen ik jarig was.quote:
Moest nog aan je denken vandaag. Zoefde langs een tramhalte en daar hing een affiche met reclame voor:quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, dat stuurde ik vorig jaar de afdeling rond toen ik jarig was.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Hmmmm, ik zie een open markt!
Voor 5 euro mogen mensen mij een 3 minuten slaan en trappen en indien gewenst doe ik een masker op van iemand anders.
Heb je niet een oud IKEA bord?quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al gesport net, anders was ik nu wel een stuk gaan hardlopen ofzo.
Ik ga wel even wat anders doen dan jullie hier lastig vallen met mijn humeur beneden alle peil
Soms ben jij té schattig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht al dat ik 'm gezien had!
Sinds ik weet dat jij zo'n goede muzieksmaak hebt klik ik eigenlijk altijd wel die youtube filmpjes van je aan![]()
Zo op schrift kom je nog best vrolijk over hoor!quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al gesport net, anders was ik nu wel een stuk gaan hardlopen ofzo.
Ik ga wel even wat anders doen dan jullie hier lastig vallen met mijn humeur beneden alle peil
Bij mijn oude asociale buurvrouw heb ik overwogen om haar foto op een dartbord te hangen. Jammer genoeg kon ik geen goede foto van haar vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Hmmmm, ik zie een open markt!
Voor 5 euro mogen mensen mij een 3 minuten slaan en trappen en indien gewenst doe ik een masker op van iemand anders.
belangrijk is imo dat hij wel iets bij blijft dragen dan heeft hij iig het gevoel dat hij iets bijdraagt. En je zit ook met mannelijk ego, bij die van mij was dat wel om te buigen met logische argumenten maar ik weet niet of dat ook bij de jouwe gaat werkenquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, mij hoef je niet over te halen. Hem. Ik weet dat de situatie vast ook wel eens omgekeerd zal zijn, en we zouden ons van mijn salaris kunnen redden, dus ik vind het niet zo erg...
goed van jequote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik gewoon vroeg naar bed ga en het dan morgenochtend doe. Als ik nu iets halfslachtigs ga doen zet het ook geen zoden aan de dijk.
Vandaag trouwens met m'n baas overlegd dat ik af en toe wat uurtjes vrij moet hebben. Ze reageerde onverwachts goed. Ze begon wel eerst over "die uren moet je compenseren", wat nergens op slaat want dat mogen ze niet van me vragen, maar ik heb gewoon gezegd dat ik sowieso elke week al veel meer dan veertig uur werk dus dat ik niet nķg eens extra kan compenseren en toen was het alweer goed. Dus nu kan het echt gaan beginnen
Zorg dat de mister thee voor me maakt?!quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo op schrift kom je nog best vrolijk over hoor!![]()
Ik zeg: zorg dat je mister thee voor je maakt en ga dan een filmpje kijken ofzo![]()
Deze granny gaat met de voetjes van de vloer zo
dat is ook zo. En we zouden het financieel absoluut redden. Het niet breed hebben en misschien geen vakantie, maar redden zeker wel.quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht al dat ik 'm gezien had!
Sinds ik weet dat jij zo'n goede muzieksmaak hebt klik ik eigenlijk altijd wel die youtube filmpjes van je aan![]()
Jagar, als hij dan in Duitsland zou blijven en je wilt elkaar met enige regelmaat zien hou je natuurlijk ook de kosten van het reizen. Ik neem aan dat wanneer hij dan bij je komt wonen, hierop al een boel bespaard kan worden.
Wat GB al zegt, fijn Amsel en props dat je niet op je kop liet zitten wat betreft compenseren.
GB, waarom niet? Doet een mens goed om af en toe even fysiek je frustraties kwijt te kunnen
^^quote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga al rap richting 323. Probeer ik ook maar niet teveel aan te denken. I does not really care
oh ja, daar zou ik ook heel boos om worden..quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zorg dat de mister thee voor me maakt?!Dat gaat me nu niet lukken hoor. Die *** heeft ons tweepersoons bad voor zichzelf gevuld en zit daar in z'n eentje met de deur op slot terwijl we midden in een ruzie zaten. Pissiger kan je mij niet krijgen
Zit al in pyama op de bank, net gedoucht na het sporten al.. Maar thanks voor 't meedenken allemaalquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, daar zou ik ook heel boos om worden..
Ga lekker een blokje wandelen!
Dat!quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Amsel het volgende:
Envoor het vriendje van GB. Geen idee, maar we kiezen natuurlijk standaard jouw kant!
Andere momenten val ik ex-en lastigquote:
Erg mooi, al vind ik dat hapje puree dubieusquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef sigme het volgende:
Mooi lijstje had ik he?
Oh, en ik ben ook al aan het vakantiepakken. We gaan spartaans: de slaapuitrusting is een slaapzak, een klein matje en een tarp. Geen tent.
Dat wordt dan 9 dagen kamperen & wandelen, en daarna nog 5 dagen/nachten in een luxe huis met Echt Bed.
Je let maar half opquote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Yup. sigme, maar dat heb jij altijd...
Ik hoop nog steeds op de dag dat ik iets kan aanmerken aan jouw lijstjes
Edit: ten tijde van je low-carb had ik aanmerkingen!
Ik vind het nogal knap op mijn heerlijke zelfgemaakte goddelijke puree te beperken tot 1 hapje.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Erg mooi, al vind ik dat hapje puree dubieus![]()
En jij liever dan ik wb je vakantie, waar ga je naar toe op vakantie?
Ah kijk, ik dacht dat het zo smerig was dat je maar één hapje had genomenquote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het nogal knap op mijn heerlijke zelfgemaakte goddelijke puree te beperken tot 1 hapje.
Net als begin dit jaar naar La Palma (Kanaren). Deze keer met mijn moeder & schoonmoeder. Wij gaan wat meerdaagse tochten lopen terwijl de moeders dan vanaf een camping (wel met elk een tent) dagtochtjes lopen. En dan op het end met z'n allen in dat mooie huis.
Oh ja: wij koken dan onderweg bij zo'n meerdaagse tocht op takjes.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook net, maar dan n.a.v. die schoppost.
Ontbijtkoek is loveli's afdeling hequote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Je let maar half op. Afgelopen maand heb ik een keer een hele ontbijtkoek opgegeten. En op het werk hebben ze onbeperkt koekjes; ik ben er erg trots op dat ik vandaag niet een half pak koekjes heb opgegeten
.
Wel een kwart?quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Je let maar half op. Afgelopen maand heb ik een keer een hele ontbijtkoek opgegeten. En op het werk hebben ze onbeperkt koekjes; ik ben er erg trots op dat ik vandaag niet een half pak koekjes heb opgegeten
.
Ik vind het ook niet zo spannend neequote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Amsel het volgende:
Ik kijk Fort Boyard en het valt zo tegen
Iew visquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Vik, blikjes vis kun je buiten de koelkast bewaren!
Dus kun je een tray vol op 't werk neerzetten.
Gatver!quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef V1z0R het volgende:
Worst, kaas, fruit inderdaad... Een vriend van mij eet gewoon rauwe ui als snack, ook een idee
Wow, wat zal hij lekker ruikenquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef V1z0R het volgende:
Worst, kaas, fruit inderdaad... Een vriend van mij eet gewoon rauwe ui als snack, ook een idee
Eikels voer ik aan de varkensquote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan soms ook een eikel zijn hoor...
[..]
Ontbijtkoek is loveli's afdeling he![]()
Maar ik let niet altijd op nee
Maar zoals dat trekarmpje van je al laat zien weet jij wel wat je doet
Zie! Daar was ik een eikel, ha!![]()
Wauw, die is vast nog in de aanbiedingquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef V1z0R het volgende:
Moet jij van je huidige af?quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wauw, die is vast nog in de aanbieding
Mwah... Ken ze erger, veel erger zelfsquote:
Eentje met een rijbewijs volgens mij...quote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
u zoekt nog een komend docteur voor uzelf?
even een knuffel voor DaDquote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie. Ik zou vanavond collecte lopen maar ik ben echt veel te moe. Eerst maar even een dutje doen...
quote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik schrok me trouwens rot bij het bekijken van de prijs van m'n bio-runderlapje 4,40
Dat jaquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat jaIk heb vandaag gewoon 22,- aan alleen eten uitgegeven en het is al op...
je geeft het al aan lekker vertrouwd. Do what you always do, get what you always gotquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Andere momenten val ik ex-en lastig![]()
![]()
Bedankt trouwens
Wat betreft ego heeft Aurum gelijk trouwens...
Deze kerel heeft op zich ook wel gelijk, toch blijf ik ook liever in m'n man box, lekker vertrouwd en zo...
Ik beroep me verder op bro-code.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat jaIk heb vandaag gewoon 22,- aan alleen eten uitgegeven en het is al op...
Edit: tevens even gezorgd dat Vik me niet meer zo lief vind, via FB![]()
Grapefruit, 2 bakken magere kwark, 700gr. rucola, 250gr. runderlap, 150gr pacannoten, 250gr. forelfilet, 2L melk, 3 paprika's, 2 kiwi's. Zoiets, weet het niet helemaal zeker en ik vraag eigenlijk nooit om het bonnetje. Vlees, vis en noten zijn wel de dingen die het duur maken trouwens.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wat had je allemaal dan?
Daar moet je geen dagelijkse hobby van maken geloof ik
quote:Op maandag 5 september 2011 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je geeft het al aan lekker vertrouwd. Do what you always do, get what you always got
Manlief heeft geen manbox, hij's beter in contact met zijn emotionele kant dan ik ben. Ik probeer dat dat lekker weg te douwen....wie weet heb ik wel een manbox
Maar hoeveel per maand geef je uit aan eten?quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Grapefruit, 2 bakken magere kwark, 700gr. rucola, 250gr. runderlap, 150gr pacannoten, 250gr. forelfilet, 2L melk, 3 paprika's, 2 kiwi's. Zoiets, weet het niet helemaal zeker en ik vraag eigenlijk nooit om het bonnetje. Vlees, vis en noten zijn wel de dingen die het duur maken trouwens.
Laatste paar maand makkelijk 350,-quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoeveel per maand geef je uit aan eten?
Doen wij met 2quote:
Ieder verwerkt dingen op zijn manier en sommige dingen vormen je op een goede manier en andere op een wat minder goede manier maar hey, shit happensquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef V1z0R het volgende:
Zoals vorige week met m'n opa's dienst was ik ook gewoon vol tranen hoor, lekker alles eruit...
Van opkroppen krijg ik trouwens agressieproblemen
En props voor je man, sommige dingen heb ik ook wel losgelaten alleen aan bepaalde dingen blijf je soms toch vasthouden.
Nou inderdaad, ik was gewoon echt teleurgesteld!quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Amsel het volgende:
Ik kijk Fort Boyard en het valt zo tegen
Serieus? Wij halen met gemak de ¤ 400 en gaan er vaak overheenquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
Nee, echt?Bij ons is het 250 met twee en dan let ik echt niet op de prijs van dingen
Leuk Thailand!quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef conleche het volgende:
Een vriendin vroeg of ik mee ging naar Thailand eind oktober. Ik ben serieus aan het twijfelen, maar het is met nog twee mensen die ik heel niet ken. Weet niet of dat zo'n goed idee is. Misschien eerst maar eens kennismaken.
Dat is zo, daarentegen of het altijd verstandig is, is nog maar de vraag.quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ieder verwerkt dingen op zijn manier en sommige dingen vormen je op een goede manier en andere op een wat minder goede manier maar hey, shit happens
Ik weet het ook nog niet hoor. Ik had eigenlijk al besloten om niet meer weg te gaan na Frankrijk (daar ga ik over een week of 2 naar toe voor een dag of 10) Maar ja. Ook wel weer lekker om als het hier diep in de herfst is, even 2 of 3 weken beetje daar rond te trekken. Maar ben het wel met je eens dat je niet zomaar met iedereen op vakantie kan.quote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Leuk Thailand!
Ik persoonlijk trek het maar met weinig mensen op vakantie. Het is toch best een intensief samenzijn en hoe meer mensen er mee gaan, hoe meer meningen over de ideale vakantie.
Vandaag was mijn laatste vakantiedag.quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Xennia, balans beetje kwijt? Niet echt hele leuke lijstjes namelijk. /klinkt vervelender dan bedoeld
Als je die 2x 2 plakjes kookworst verandert naar 2x 2 bth met kookworst vind ik 'm al stukken beter.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vandaag was mijn laatste vakantiedag.
Morgen is het plan weer normaal te doen. Wat vind je van mijn lijstje van morgen?
Vanaf 22:30 is de herhaling bezig op rtl5.quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
En bwoh, waarom moet je tegenwoordig betalen als je SYTYCD gemist hebtAlthans, via de rtl-site.
Was dat vandaag?quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vanaf 22:30 is de herhaling bezig op rtl5.
Ik vind SYTYCD zo leuk.
Thanks vizor, voor de feedback. Ik ga juist weer even rustiger aan doen met kh's tot ik weer een kilo of anderhalf kwijt ben.
NP, maar er is een tussenweg.quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vanaf 22:30 is de herhaling bezig op rtl5.
Ik vind SYTYCD zo leuk.
Thanks vizor, voor de feedback. Ik ga juist weer even rustiger aan doen met kh's tot ik weer een kilo of anderhalf kwijt ben.
Het is niet mijn beste lijstje nee, maar de soep was best gezond denk ik!quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
NP, maar er is een tussenweg.Naast heel weinig of heel veel KH's kun je ook gaan voor de middenweg
Maria....
![]()
kan niet boos op jou blijven maar je weet dat je lijstje bagger is he?
Gaan slapen in sportkleding, schoenen naast je bed zetten zodat je 's ochtends niet meer na hoeft te denken wat je moet doen nadat je het toilet hebt bezocht.quote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sporten, nee. Ik zoek het niet, heb wel hardloopschoenen staan dus zou het gewoon moeten doen [me=SpaceInvaders]schopt zichzelf.
[/me]
Te ver?quote:
Ik had al welkom gezegdquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor een eerste kennismaking is het wel een beetje vrijpostig
nee, ik vind het een mager lijstje. Kan nog wel een boterham bij, en wat muesli of havermout door je ontbijt! Heb je zo niet enorme trek om 10 uur?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met aardbeien
T: banaan
L: drie bth chorizo
T: bakje worteltjes
D: zelfgemaakte maaltijdsalade
T: als ik nog trek krijg nog twee beschuiten met pindakaas en een glas melk. Kan sws geen kwaad met dit lijstje, denk ik
Met die bovenste word je bruin met een blokje op je tiet. Ik heb dat met een hartje.quote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Freya heeft iig bovenstukjes die heel mooi zitten. Ik twijfel nog tussen 2 stuks!
Deze:
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Die gaat eruitquote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef V1z0R het volgende:
Big tasty met bacon 905kcalAls groot menu met cola en fritesaus was het iets van 1700 ofzo
ik vind het maar weinig, Vik!quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga mn eten wel beter plannen. Banaan om 10 uur. Om 12 uur 2 bth. Om een uur of 2 nog een bth. Worteltjes om half 4. Anders eet ik alles voor lunchtijd op uit lekkere trek en krijg ik aan het eind vd middag honger. Morgen gaat er wel een extra bth mee ivm hardlopen.
Ah! Ok dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli prob!
Henk, soms moet je gewoon een prachtige dag zien tussen de grauwheid door!
Dit keer wel gereserveerd?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah! Ok dan.
Nog meer liefhebbers voor Sushi morgenavond in Rotterdam?
Dat ga ik nog even doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit keer wel gereserveerd?
Ik kon dus niet, maar dat wist je al.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah! Ok dan.
Nog meer liefhebbers voor Sushi morgenavond in Rotterdam?
Wat was jouw mening over ontbijt ook alweer?...quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met aardbeien
T: banaan
L: drie bth chorizo
T: bakje worteltjes
D: zelfgemaakte maaltijdsalade
T: als ik nog trek krijg nog twee beschuiten met pindakaas en een glas melk. Kan sws geen kwaad met dit lijstje, denk ik
Haha, oeps. En nu?quote:Op dinsdag 6 september 2011 07:52 schreef Probability het volgende:
![]()
Het was een grapje.Vriendje stond na 't eten opeens in 't restaurant als verrassing.
Ik was boosOeh!!!!
En alle vriendinnetjes zaten in het complotMaar ik was zo boos dat ik er niets over heb gezegd om de goede stemming niet te verpesten.
Had hem al verteld dat hij niet hoefde te komen bij mijn ouders morgen (vandaag) en dat hij dat cadeau ook mocht houden en dat ik hem eigenlijk sowieso voorlopig niet hoefde te zien
Lekker! Mien kearl had overheerlijke pasta gemaakt, hiermee heb ik het mysterie ontrafeld...quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Perr, hoe was jouw en Anna's verassing?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker! Mien kearl had overheerlijke pasta gemaakt, hiermee heb ik het mysterie ontrafeld...
Gefeliciteerd Prob!Kan vriendje het nog goedmaken?
Ik zou ook niet zo blij zijn met een voortijdige verassingquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:05 schreef Nallie het volgende:
He bah Prob, das geen leuke verassing inderdaad. Maar wel fijn dat hij toch niet zo stom is als je dachtHad ie wel een mooi kado?
Gefeliciteerd!
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:09 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Prob! De verrassing had je vriendje (veeeeeeeeeeeeeel) slimmer kunnen aanpakken, maar het is wel fijn om te weten dat het doen alsof was.
Erg teleurgesteld?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:03 schreef Probability het volgende:
Thanks allemaal
Ja was superleuk, maar ben wel een beetje boos. Wilde al leuke mannen gaan versieren!
Nah, Perruche is niet zo van het experimentelequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]Ik ga er vanuit dat 'ie op toepasselijke wijze er voor is bedankt?
Ik dacht aan trakteren op een koud biertje en een stukje worst of zo...quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah, Perruche is niet zo van het experimentele
You're not fooling anyone!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik dacht aan trakteren op een koud biertje en een stukje worst of zo...
Daarentegen waardeer ik je gedachtegang ten zeerste![]()
Zo overduidelijk, huh?quote:
ik helaas ook niet meer...quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Moi!
Ik kan het niet meer bijhouden hoor.
Ik begin al een beetje zin te krijgen in de herfst! Zo heb ik net mijn winterkleren uitgepakt, en daarna weer ingepakt, want eerst nog op zomervakantiequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier echt stormachtiggezellig!
Ja, en kerst hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje zin te krijgen in de herfst! Zo heb ik net mijn winterkleren uitgepakt, en daarna weer ingepakt, want eerst nog op zomervakantie/wog
Nu al winterkleren ingepakt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje zin te krijgen in de herfst! Zo heb ik net mijn winterkleren uitgepakt, en daarna weer ingepakt, want eerst nog op zomervakantie/wog
Ik heb de hele zomer herfst gezien, dus van mij mag de lente wel weer beginnen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:
Het was gister, en het was een combi tussen wat yoga en grondoefeningen en een paar staande. Alleen op het laatste liggen, maar ik viel niet in slaapquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef loveli het volgende:
Pilates na spinnen, succes met vechten tegen in slaap vallen op je matje.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja! jawel, want ik moest nog 10km naar huis fietsen en viel zowat om van de honger. Heb toen een paar happen burrito's van vriendje zijn bord gegeten
^^ Gefeliciteerd Billy!quote:
Toevallig heb ik dat net naar binnen gewerktquote:
Onprofessioneel...quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik stond voor niks bij de bedrijfsarts vandaag. Kwam aanrijden, briefje op de deur: Wij zijn verhuisd
naar 10 km verderop
en nu bent u dus vast te laat
. Dus ik maar eerst ff bellen. Stond mn afspraak er niet meer in. "Ja, want u bent beter gemeld." Ja, klopt, in overleg met arts + werkgever ivm vakantie. Maar bij betermelding is duidelijk gezegd: na de vakantie gaat het circus verder, 50% aan het werk, eigen inzicht, operatie, etc etc. "Oh, dat hebben we dan niet gezien". Naja. En toen kon ik door naar Den Haag.
Bij mijn hypotheek hebben ze van de afgelopen 3 jaar het gemiddelde salaris gepakt, dus met commissie erbij. En daar hebben ze een max hypotheek bedrag op berekend. Dat was wel voor de recessie en in de goede oude tijd dat mijn jaarsalaris ieder jaar 25% omhoog gingquote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef V1z0R het volgende:
LOL! Wilde de zin beginnen met 'het probleem is...'
Ik heb m'n standaard loon wat goed is maar niet van, poeh! Heb daarentegen een leuke bonus-regeling dus als ik m'n werk goed doe verdien ik heel leuk. Hoge hypotheek kan ik dus niet krijgen, kan ernaast wel luxe leven.
Hoe moeilijk deden ze daarover? Niet dat ik nu iets wil kopen, maar mogelijk wel in de toekomst. Bij mij is het +/- 55% vast, 45% variabel (niet door een bonusregeling).quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mijn hypotheek hebben ze van de afgelopen 3 jaar het gemiddelde salaris gepakt, dus met commissie erbij. En daar hebben ze een max hypotheek bedrag op berekend. Dat was wel voor de recessie en in de goede oude tijd dat mijn jaarsalaris ieder jaar 25% omhoog ging
Bij m'n vorige hadden ze dus ook een gedeelte er van meegenomen alleen nu doen ze het niet meer (de twee waar ik geweest ben dan).quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bij mijn hypotheek hebben ze van de afgelopen 3 jaar het gemiddelde salaris gepakt, dus met commissie erbij. En daar hebben ze een max hypotheek bedrag op berekend. Dat was wel voor de recessie en in de goede oude tijd dat mijn jaarsalaris ieder jaar 25% omhoog ging
Jaarsalaris met 25% omhoog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, denk omdat het al 3 jaar zo was en er een flink stijgende lijn in zat. Ik heb geen flauw benul hoe ze nu met zoiets omgaan....quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe moeilijk deden ze daarover? Niet dat ik nu iets wil kopen, maar mogelijk wel in de toekomst. Bij mij is het +/- 55% vast, 45% variabel (niet door een bonusregeling).
ga anders een keer babbelen bij vereniging eigen huis, die doen ook hypotheken en behartingen vooral kopersbelangenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij m'n vorige hadden ze dus ook een gedeelte er van meegenomen alleen nu doen ze het niet meer (de twee waar ik geweest ben dan).
Het feit dat ik de komende jaren nog aardig in loon stijg berekende ze wel mee maar met het bedrag dat ik kan krijgen red ik me wel voor
Nee, die laatste zin stond er uiteraard niet bij. Maar toch vind ik het wel raar. Je wordt bestookt met brieven door die club, maar dat ze je beter gemeld hebben, dossier gesloten en alle lopende afspraken klaarblijkelijk zijn komen te vervallen, dát melden ze je dan weer ff niet. Ik vind het maar raar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onprofessioneel...
En dat briefje? Wat was de echte tekst?
Dit jaar ook? If so, kudo's voor de organisatie die dat voor elkaar gebokst heeft. Dat is flink boven het gemiddelde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jaarsalaris met 25% omhoog?Ik ga ieder jaar ongeveer 3% omhoog
verkoop he, doe het goed en the sky's the limit, doe het slecht en je krijgt een trap onder je hol en je mag opzoek naar een andere baanquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jaarsalaris met 25% omhoog?Ik ga ieder jaar ongeveer 3% omhoog
Dat is echt zķ niks voor mij hequote:Op dinsdag 6 september 2011 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
verkoop he, doe het goed en the sky's the limit, doe het slecht en je krijgt een trap onder je hol en je mag opzoek naar een andere baan
Bedoel je die 3% van mij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit jaar ook? If so, kudo's voor de organisatie die dat voor elkaar gebokst heeft. Dat is flink boven het gemiddelde.
^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit jaar ook? If so, kudo's voor de organisatie de verkoper die dat voor elkaar gebokst heeft. Dat is flink boven het gemiddelde.
het is heel Amerikaans en daar moet je idd mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is echt zķ niks voor mij he.
Heb jij geen basisloon dat dit jaar stiekem ook met een procentje of anderhalf gestegen is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
ik weet niet hoe het dit jaar zit, maar ik ben er iig op vooruit gegaan
Ligt bij ons aan de schaal waar je in zit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dat is nu echt heel hoog. Sommigen zitten op 0% of een halfje.
Coco heeft dan ook allemaal extra verantwoordelijkheden enzulks geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Docenten verdienen helemaal niet te weinig
Mij zul je ook niet horen klagen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Dat is je jaarlijkse trede neem ik aan? Dat is wat anders dan de jaarlijkse cao-stijging.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt bij ons aan de schaal waar je in zit.
[ afbeelding ]
Ik val in schaal 11: het normpercentage is daar 2,8%. Dus als ik mijn werk goed doe, dan ga ik 2,8% in mijn salaris vooruit
Edit: die 2,8% wordt dan berekend over het maximum van de schaal. Dus in veel gevallen alleen maar positief
Vraag je collega's dan ook even op op te houden met zeurenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mij zul je ook niet horen klagen hoor
Ja, maar in principe start je als docent sowieso in schaal 11. Behalve als je echt nog weinig ervaring hebt ofzo, dan val je in 10 (ben je officieel ook tutor of zoiets).quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coco heeft dan ook allemaal extra verantwoordelijkheden enzulks geloof ik
Ik geloof trouwens dat docenten in het vo minder verdienen dan hbo/wo!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vraag je collega's dan ook even op op te houden met zeuren
http://www.intermediairpw(...)rdeloos-akkoord.html
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:45 schreef loveli het volgende:
In vakantieperiodes wordt in ons bedrijf vaak bericht dat het ziekteverzuim zo mooi gedaald is.
Volgens mij is dat middelbaar onderwijs en dat is wel een ander verhaal dan een HBO instelling.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vraag je collega's dan ook even op op te houden met zeuren
http://www.intermediairpw(...)rdeloos-akkoord.html
Ziet er prima uit! Ik ben gestopt met vergelijken hoe veel ik verdien en hoe veel anderen verdienen, ben aan het oefenen met "tevreden zijn"quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Docenten verdienen helemaal niet te weinig!
Ja, dat inderdaad. Maar ik bedoelde sowieso niet de jaarlijkse cao-stijging, doelde puur op mijn 'eigen' salarisstijging n.a.v. Aurum's 25%. Ik mag hopen dat dat ook geen cao-stijging wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je jaarlijkse trede neem ik aan? Dat is wat anders dan de jaarlijkse cao-stijging.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah, Perruche is niet zo van het experimentele
Tutor zijn lijkt me leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar in principe start je als docent sowieso in schaal 11. Behalve als je echt nog weinig ervaring hebt ofzo, dan val je in 10 (ben je officieel ook tutor of zoiets).
Die extra verantwoordelijkheden doen op dit moment nog niks voor de schaal waar ik in zit. Die horen er min of meer gewoon bij. Op hogescholen is docent-zijn vaak meer dan alleen maar lessen verzorgen.
Jij toch ook niet? Ik niet iig. Alleen werk ik wel te hardquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat dat de enige juiste instelling is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit! Ik ben gestopt met vergelijken hoe veel ik verdien en hoe veel anderen verdienen, ben aan het oefenen met "tevreden zijn"
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enige juiste instelling is.
Dit inderdaad. Volgens mij is dat inderdaad gemiddeld lager (geloof dat dat ook geldt voor mensen in het basisonderwijs).quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens dat docenten in het vo minder verdienen dan hbo/wo!
Nee joh ik moest keihard werken, vanavond! En nu weer kei-hard aan de bakquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jouw bikini's komen steeds bij mij in beeld! Heb je ze al gekauft?
Een vriend van mij is alleen maar bezig met meer geld verdienen. Geld neemt zo'n grote plaats in in zijn leven. Ben blij dat ik dat totaal niet heb, en Martijn gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enige juiste instelling is.
Hmm.. Jawel.. Ik was de laatste tijd niet zo aardig en hij vond het een hele mooie grapquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker! Mien kearl had overheerlijke pasta gemaakt, hiermee heb ik het mysterie ontrafeld...
Gefeliciteerd Prob!Kan vriendje het nog goedmaken?
Jullie verdienen elkaar bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. Jawel.. Ik was de laatste tijd niet zo aardig en hij vond het een hele mooie grapAch jaa.
Ik heb hem gister een dierenbroodtrommel mee gegeven naar zijn werk met broodjes en daar is hij al smakelijk om uitgelachenDus ja..
Haha, nee hij was er zelf bij. Dit vind ik 'wraak' genoeg ben niet zo van de vergelding.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Jullie verdienen elkaar bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |