Zou hij niet kunnen werken in zweden dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
En kostwinner zou betekenen dat ik minstens 90% van de inkomsten op me neem. Maar goed.. Ik kom nu ook rond, en er zou alleen wat meer eten bij komen, de andere inkomsten veranderen niet zo!
Oe, zou tof zijn! Is ie volgend jaar klaar met promoveren dan? En zo ja, kan ie dan misschien aan jouw uni werken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
En kostwinner zou betekenen dat ik minstens 90% van de inkomsten op me neem. Maar goed.. Ik kom nu ook rond, en er zou alleen wat meer eten bij komen, de andere inkomsten veranderen niet zo!
hij moet z'n proefschrift dan nog af ronden, en verwacht daar minstens een jaar mee bezig te zijn. En hoe sneller dat klaar is, hoe beter, natuurlijk! Wellicht een baantje van een beetje lesgeven, maar meer is ook niet handig....quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou hij niet kunnen werken in zweden dan?
I'd might take you up on thatquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag altijd een weekendje hierheen komen hoor!
Boks!quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen friteuse. Uit zelfbescherming.
Alweer boks!quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechts.
Je bent er zo, het logeerbed staat klaar, voor ontbijt wordt gezorgd en er is genoeg te doen hierquote:
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euroquote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent er zo, het logeerbed staat klaar, voor ontbijt wordt gezorgd en er is genoeg te doen hier
Bizar!quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euro. Do.avond heen, zo.avond terug. Mja, beeeeeetje te duur
.
Te lui om te zwemmen ook nog eensquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen kost de overtocht dat weekend 346 euro. Do.avond heen, zo.avond terug. Mja, beeeeeetje te duur
.
lolwut?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
GMTAquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Te lui om te zwemmen ook nog eens
Herfstvakantie. Ik vrees dat dat het grote probleem is.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
musicalliedjes zingen
[..]
lolwut?wij zijn voor vrijdagavond weg - dinsdag terug, inclusief 2 motoren nog geen 300 euro kwijt
als het helpt; Hier is nog een kostwinnaarquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
niets is zeker hoor!
Wanneer is da? Om en rond mijnquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herfstvakantie. Ik vrees dat dat het grote probleem is.
Zoals met de *boks* met de vuist?quote:
Wat voor foto heb je op twitter dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef conleche het volgende:
Ik krijg net een privéberichtje van een zangert die ik 'volg' op Twitter. Die maakt echt heel mooie liedjes.![]()
Maar nu schrijft hij dat hij niet kan stoppen met lachen om mijn facial expression.Neem nog een jointje.
![]()
En ik kan niet eens adrem antwoorden, aangezien hij mij niet volgt. En dan kan je geen privéberichtjes terugsturen.
Naaw!quote:Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor foto heb je op twitter dan?![]()
Ik heb een kutdag. De helft van mijn eten vergeten mee te nemen naar m'n werk, de helft van mijn avondeten niet op kunnen eten want niet gaat (pofaardappel) of niet lekker en nu is vriendjelief ook nog aan het zeiken. Is het al morgen?
nou ben ik echt benieuwd naar welke foto hij kijkt?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef conleche het volgende:
Ik krijg net een privéberichtje van een zangert die ik 'volg' op Twitter. Die maakt echt heel mooie liedjes.![]()
Maar nu schrijft hij dat hij niet kan stoppen met lachen om mijn facial expression.Neem nog een jointje.
![]()
En ik kan niet eens adrem antwoorden, aangezien hij mij niet volgt. En dan kan je geen privéberichtjes terugsturen.
Het weekend van 22/10.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wanneer is da? Om en rond mijnverjaardag
?
Als jij dat wil uniek... Maar volgens mij snapte je mij welquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zoals met de *boks* met de vuist?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef V1z0R het volgende:
Had je laatst ook al niet een nummer van hem op je FB gezet Co?
[..]
Als jij dat wil uniek... Maar volgens mij snapte je mij wel
stukje gaan fietsen of gaan wandelen. Is wel bewegen, maar minder intensief.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Amsel het volgende:
Pff, ik moet hardlopen van mezelf, maar ik ben zo moeEn aan de ene kant krijg ik van hardlopen juist energie, maar aan de andere kant kan ik mezelf echt niet van de bank slepen. What to do?
nou, mij hoef je niet over te halen. Hem. Ik weet dat de situatie vast ook wel eens omgekeerd zal zijn, en we zouden ons van mijn salaris kunnen redden, dus ik vind het niet zo erg...quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het helpt; Hier is nog een kostwinnaar
quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
-4kg las ik, top!
Heb je trouwens nog een lange termijnplanning?
Ja dat was ik ook. Ik had geen idee, omdat ik eigenlijk niks met Twitter doe was ik al vergeten wat ik erop had gezet. Het is gewoon zo'n stomme zonnebrilfoto waar ik veel te dicht op de camera een nepzoen geef. Maar nou niet iets waar je niet meer bijkomt van het lachen. Dus geen idee verder.quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou ben ik echt benieuwd naar welke foto hij kijkt?
Ik heb net bedacht dat ik gewoon vroeg naar bed ga en het dan morgenochtend doe. Als ik nu iets halfslachtigs ga doen zet het ook geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
stukje gaan fietsen of gaan wandelen. Is wel bewegen, maar minder intensief.
EEN KWART EEUW!!!quote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaa, dan ben ik al een weekje 25 jaar![]()
</spannende info>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |