Als ik een kans had gekregen was ik waarschijnlijk wel de snelste geweest ja.quote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zat jij niet bij de.beste 3 die mochten racen?
Ow ik had ook nog niets gestuurdquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb niets ontvangen, maar goed, ik heb besloten om niet te gaan, omdat ik morgen heel veel te doen blijk te hebben
Voor degenen die wel gaan: veel plezier en vergeet de oordopjes niet
Ik zou het gewoon proberen. Uniek evenement man! Als ik niet hoefde te werken (en heb geen kans gehad om iets te ruilen ofzo), dan had ik zéker van het aanbod van vosss gebruik gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 23:27 schreef Ermanon het volgende:
Stiekem wil ik wel, maarja beetje klote om dan helemaal naar Roggel te gaan vanuit Groningen om er dan niet op te mogenKijk wel op Internet.
Op TV?! Ik zat een beetje naar een of andere stream te loeren.quote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop voor Roggel dat het internet beter is dan de voorstelling die ik net op tv mogen aanschouwen
dan zal er wel weer een hoop ja geknikt zijnquote:Op maandag 12 september 2011 13:35 schreef Ermanon het volgende:
Och gut, Allard Kalf is er ook weer bij, helaas.
Olav Mol is dat nog wel grappig in mijn ogen, maar Allard echt nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef ari_zahav het volgende:
Ik hoop toch echt dat Sky volgend jaar ook met een F1 stream komt zoals de BBC want ik kan die Olav en Allard echt niet uitstaan. Het lijkt wel alsof ze er een soort telekids show van willen maken.
Nouja ik was erbij en het was gaaf. Button deed in elk geval prima zn best en gaf een mooie demo wegquote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop voor Roggel dat het internet beter is dan de voorstelling die ik net op tv mogen aanschouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |