abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101663739
Oeke, ik lees je goede nieuws net. Van harte! Wat ontzettend leuk zeg! *O*
pi_101663766
KD, hoe gaat het?

Susie, balen van die infectie. Hopelijk helpen de eitjes/zalfje snel!

En Oeke, gefeliciteerd!!

wickie, ik hoop dat het toch snel op gang komt, dat voorwerk maakt ook ongeduldig?

Nicole, jammer dat je nog niet gestript kon worden. Hopelijk volgende week meer succes, en valt het mee met je bloeddruk donderdag!

Hier alles goed. De kleine beweegt lekker, af en toe een mooie koprol (tenminste voelt pijnlijk), schopt tegen de tafelrand, dus niks te klagen. Mijn bloeddruk lijkt ook beter. Tenminste nu al een week niet echt meer een heel erg duizelig/misselijk moment gehad, terwijl het daarvoor echt om de 2a3 dagen was. Klopt ook met de termijn, en dat is mooi meegenomen.
Verder lekker rustig hier. As weekend waarschijnlijk de commode terug naar de babykamer, en dan kunnen we alles daar opbergen en uitzoeken wat we nog moeten kopen/doen..
  woensdag 7 september 2011 @ 09:08:38 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_101663873
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh -O-

Einde vakantie dacht ik.
:D
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_101663964
Goedemorgend

Hier ook weer actieve buik, bij elke hoest of niesbui krampt hij ineen en babyboy houdt zich lichtjes op de achtergrond
Fietsen vind ik niet leuk meer :(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101664558
Goedemorgen allemaal. Hier alweer een hele tijd niet gepost, dus zojuist alles bijgelzen. Allereerst wil ik Oeke van harte feliciteren. *O* En ik ben benieuwd hoe het met KD is..

Zelf ben ik vandaag 23 weken zwanger. *O* De tijd gaat echt ontzettend hard en er moet nog zo ontzettend veel geregeld worden. Zo heb ik me nog niet eens aangemeld bij een cursus, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vroeg me af of jullie er baat bij hebben gehad en waar jullie dan voor gekozen hebben. Verschillende mogelijkheden komen me zo zweverig over en ik weet niet of dat dan aan mij besteed is. Is het überhaupt 'nodig', wat als je zo'n cursus niet doet en niet weet hoe weeën weg te puffen? Geeft je instinct zelf niet aan hoe te handelen? Ik ben benieuwd naar jullie advies. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 7 september 2011 @ 09:49:58 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_101664651
Geen KD nog?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101664860
Nee...ze is ook sinds gisteravond niet meer online geweest -O- Ik hoop maar dat alles goed gaat met haar en Polle :*
Lotte!
Noah!
pi_101664878
Goedemorgen :W

Het is weer even geleden dat ik voor het laatst online ben geweest op FOK!, drukdrukdruk en dus ook niet bij kunnen lezen -O-

Gisteren met vrouwlief op controle geweest bij de gyn met 35w. + 5d. Ze heeft weer een stickertje gekregen en volgens de meting loopt de kleine weer in de pas met de groei, de insuline lijkt z'n werk dus goed te doen :)
Over 2 weken mogen weer komen en dan gaan ze kijken of ze haar kunnen inleiden.

Ondertussen begint vrouwlief wel de nodige last te krijgen van de laatste loodjes, flinke voorweeën en een kleine jongen die stevig loopt te trappelen.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_101664905
Hier ook ff een klaagpostje:

Sinds afgelopen vrijdag ben ik verkouden, en sinds zondag is daar een flinke benauwdheid bijgekomen. Morgen staat de keizersnede gepland en ik hoopte nog dat ik genoeg tijd had om te herstellen. Maar gisteravond zijn we naar de spoedpost geweest om te kijken of ze me niks konden geven. Ik kreeg gewoon geen lucht meer. Gelukkig hadden ze wat, maar het zou 24 uur duren voordat het zou helpen, gelukkig hielp het vannacht al deels.
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te vragen of de keizersnede door kan gaan, ook al heb ik het morgen nog benauwd etc. Zij zagen er geen probleem in... Dus als alles goed is heb ik morgenochtend een beeb op mijn borst liggen, anders gaan we met volle vluchttas weer naar huis...
Dussss, laatste week was geen pretje... maar dat geldt volgens mij voor alle LLM (en ik ben er officieel morgen pas 1)
pi_101664948
Misschien is ze lekker aan 't uitslapen? :) KaaDeeeetje? Joehoe?

Soempie, een cursus kan geen kwaad natuurlijk, maar je moet het niet zien als een verplichting, doe waar je je goed bij voelt. Ik vond het wel prettig om wat info van tevoren te hebben, maar 99% van de inhoud van de cursus had ik al op Fok! gelezen :') (En puntje bij paaltje had ik niks aan de pufmanier van de pufclub want dat voelde helemaal niet goed, en verzon ik 't alsnog zelf :') ).
Als je zin hebt om andere zwangeren te leren kennen zou ik 't wel aanraden ;)

Vervelend Aoraki, zo benauwd! En ohhh morgen al!! Jeetje :o *O*

Ik ben vandaag 30 weken *O* DERTIG *O* WOEIIIII
En zo komt de kraamintake. En onze babykamer is nog een schroothoop en opslagplaats voor klusmateriaal _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101664974
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier alweer een hele tijd niet gepost, dus zojuist alles bijgelzen. Allereerst wil ik Oeke van harte feliciteren. *O* En ik ben benieuwd hoe het met KD is..

Zelf ben ik vandaag 23 weken zwanger. *O* De tijd gaat echt ontzettend hard en er moet nog zo ontzettend veel geregeld worden. Zo heb ik me nog niet eens aangemeld bij een cursus, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vroeg me af of jullie er baat bij hebben gehad en waar jullie dan voor gekozen hebben. Verschillende mogelijkheden komen me zo zweverig over en ik weet niet of dat dan aan mij besteed is. Is het überhaupt 'nodig', wat als je zo'n cursus niet doet en niet weet hoe weeën weg te puffen? Geeft je instinct zelf niet aan hoe te handelen? Ik ben benieuwd naar jullie advies. :)
Ik heb bij Noah geen cursus gedaan. Bij Lotte Yoga en een voorbereidingscursus. Yoga was niet zo mijn ding, maar wel lekker relaxed, viel ik steeds bijna bij in slaap (onnodig te zeggen dat het meeste grondoefeningen waren). De voorbereidingscursus vond ik wel leuk en leerzaam. Wat neem je mee naar het ziekenhuis, wat heb je als "uitzet" nodig, hoe verschoon je enz. enz.

Ow, en ademen: Diep in door je neus en laaaaang uit door je mond. Kan je nu op zoek naar een cursus die je leuk vind, nou je dit al hebt geleerd ;)
Lotte!
Noah!
pi_101664995
Soempie, bij de 1e zwangerschap heb ik een cursus bij de fysio gedaan. Dan is zo'n redelijk reguliere/ouderwetse cursus. Op zich vond ik het fijn dat ik elke week even een momentje had om met de kleine bezig te zijn. Een aantal oefeningen hielp ook echt voor het bekken. En tips over lig/zit/sta houdingen waren ook fijn. En allemaal binnen 3 weken uitgerekend, dus erg veel dezelfde kwaaltjes ook om over te klagen/kletsen.
De uitleg over de bevalling was ook leuk, wel confronterend als je 34 weken bent, en je beseft dat er over een paar weken zo'n baby daar onder doorheen moet ;)
Jammer genoeg hebben de ademhalingsoefeningen niet geholpen. Ik begon te hyperventileren.. Maar voor een 1e was zo'n cursus toch wel fijn.
Deze keer ga ik waarschijnlijk zwangerschapszwemmen. Dat is geen echte cursus, maar doorlopend aanbod met een opgeleide zweminstricteur. Kun je de komen als je er zin in hebt..
pi_101665126
Aoraki, wat naar dat je het zo benauwd hebt -gehad-. Echt niet tof als je weet dat je morgen een zware dag hebt. Maar, als het goed is heb je morgen wel je kindje. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Linda2205 het volgende:

Ow, en ademen: Diep in door je neus en laaaaang uit door je mond. Kan je nu op zoek naar een cursus die je leuk vind, nou je dit al hebt geleerd ;)
:D

Die hele cursus zou ik vooral doen om het ademen, maar ergens denk ik: dat moet toch ook wel gewoon goedkomen zonder uitleg? Denk dat ik vooral bang ben dat de VK straks denkt: mijn hemel wat doet die nou... :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101665131
Aoraki, fijn dat het wat verlichting geeft, en spannend morgen :D !

Susie... Balen dat je zo verder modderd :(

En ben wel benieuwd hoe het met onze kleurdoos is...

Ik ook ff klagen:
Zat er gisterenavond zo doorheen.. Alweer dagen rugpijn, kan niks, wil te veel.. Weer extreem last van rusteloze benen, masr ook in m'n armen.. Dus maar weer uit bed en een lekker potje staan janken onder een koude douche.. En m'n lijf toegesproken dat ik alsjeblieft gewoon een keer ouderwets door wil slapen.
En waarempel, mn lijf heeft geluisterd, ben maar 2x eruit geweest en heb heerlijk geslapen.

Dus ga vaker gewoon janken, haalt kennelijk toch voldoende de spanning eraf :')
pi_101665143
Oeke gefeliciteerd!!!! *O*

Soempie, ik ben ook niet van de clubjes enzo. Sport zelf nog best vaak en zit inmiddels op gewone yoga met aangepaste oefeningen. Ik gaf aan de vk aan dat ik geen tijd en zin heb om 10 weken in zo'n klasje te zitten, blijkt er de mogelijkheid te zijn dat ze in mijn zwangerschapsverlof één keer een uurtje langskomt om uit te leggen wat we kunnen verwachten bij de bevalling, hoe ik moet puffen en hoe mijn vent mij kan ondersteunen, rekent ze 40 euro voor. En zo kort voor de bevalling zal ik het ook beter onthouden. Ideaal! Als ik met zwangeren wil kletsen doe ik dat hier wel. Verder heb ik het druk genoeg. Laat je nog even weten wat je doet?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101665275
innepin, gefeliciteerd met de 30 weken! *O* En die babykamer is zo herkenbaar. Bij ons is het door het verbouwen ook een opslaghok geworden. Morgen komt een vriend helpen de zoldervloer af te maken en dan kan mooi alle meuk naar boven.

IslaBonita, ik denk dat ik dat ook het liefst heb. Dat er kort het een en ander uitgelegd wordt, zodat ik niet helemaal onvoorbereid de bevalling in zal gaan. Heb ook geen zin om elke week die verplichting van een klasje te hebben en laat het ook liever wat meer over me heen komen allemaal. Volgende keer bij de VK ga ik vragen of zij ook zoiets doen.
pi_101665363
hier alles oke hoor, mocht idd uitslapen. vannacht geen last gehad. nu alleen een beurs gevoel. Wellicht indalingsweeen? en of ie nu goed ligt hoor ik om 12 :)
pi_101665379
en vandaag 34 weken zwanger!
pi_101665412
KD, goed om van je te horen!

Ow, en ik heb geen smartphone, dus jullie zullen even moeten wachten op een update, tenzij lief een update plaatst.
pi_101665703
Soempie, ik geloof dat de fysio van mijn cursus ook 1 of 2 avonden aan huis verzorgde. Dus hetzelfde idee. Maar daar wist mijn VK ook wel meer over. Dus ik zou het daar even vragen inderdaad..

KD, fijn dat je kon uitslapen. Hopelijk straks goed nieuws!
pi_101665944
noh ik snap er echt de ballen van, ik verlies nu weer veel slijm met bloed (oud) erin.
ben blij dat ik zo naar de VK mag :')
pi_101666343
Jeetje kd dat klinkt wel vreemd... Goed dat je toch al naar controle moest vandaag!

Verder wel bijgelezen maar zit mobiel dus uitgebreid reageren gaat wat lastig aangezien m'n geheugen wat slecht is :')
In ieder geval morgen een spannende dag voor Aoraki!!!
Lijkt me heel vreemd dat je de dag weet dat je kindje komt.
Ik vind t ergens wel fijn dat ik t niet weet, kan ik me ook niet nerveus maken ;)

Vandaag drukke dag, manlief is jarig O+
Tralalalaaa
pi_101666392
Ooh Kd, wat vreemd, benieuwd wat je te horen krijg 12 u !
  woensdag 7 september 2011 @ 11:16:23 #123
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101666640
Hmmm, hoop dat alles ok is KD!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 7 september 2011 @ 11:17:11 #124
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101666666
MJ, wat fijn dat je beter bent!
Geniet lekker van het buidelen O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101667669
TAP, gefeliciteerd met de verjaardag van je man. :)

KD, ben benieuwd wat er nu allemaal aan de hand is in je buik. Best apart dat het allemaal zo vroeg al begint te rommelen.

Ik sprak zojuist m'n pleegmoeder en die zit maar van: oooh, ik denk dat ik de hele maand december/ januari maar vrij neem en zodra we horen dat er iets staat te gebeuren stappen we in de auto jullie kant op, etc. Het is het eerste kleinkind, dus ik snap het enthousiaste, maar ik vraag me af wat ze verwacht. Voel me er zelf best overdonderd door eigenlijk. Zodra we elkaar weer zien irl maar eens een gesprek aangaan, want ik zie het niet zo zitten om mensen heel lang over de vloer te hebben. Hoe lief ook...

Meer mensen met zulke enthousiaste ouders/ schoonouders? :D
pi_101667978
Haha nou wel enthousiast, maar niet zo erg al bij jou denk ik :P
Voor m'n schoonmoeder is het ook het eerste kleinkind, dus die kan in mijn ogen
wel een klein beetje doorslaan... ze is ook al opzoek naar een andere auto ( niet dat het nodig is ) omdat ze bang is dat de kinderwagen strkas niet in de auto past die ze nu heeft...
Ze is gelukkig helemaal niet opdringerig, maar denk dat als ze van ons het idee krijgt dat ze elke dag straks mag komen om te helpen dat ze dat zeker gaat doen!

M'n ouders ( vader en stiefmoeder )vinden het super leuk, maar laten ons lekker ons ding doen,
als we hulp nodig hebben oid moeten we dat zelf aangeven en dan staan ze ook gelijk klaar :)

M'n moeder wil volgens mij al te graag betrokken worden met alles, maar al kreeg ik geld toe dan vertouw ik haar nog geen minuut alleen met de kids straks!!
Ze heeft ook al vanalles gekocht voor daar ( kidnerstoelen enzo ) maar denk dat ze niet helemaal door heeft dat de kids zonder ons daar zeker niet gaan komen... dus ze kan heel af en toe bij ons komen, en misschien dat wij 1 a 2 keer per jaar die kant op zullen gaan maar daar doet ze het maar mee!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101667995
KD ben benieuwd met wat voor nieuws je zo komt
pi_101668094
Nou soempie en klumsy, mijn ouders laten ons lekker doen. Maar zou daar ook met gerust hart onze kleine man achterlaten :)

Schoonouders ook geen last van, die vinden het ook gewoon leuk geloof ik, maar wonen 300 km verderop dus zien we niet zoveel.

En ben benieuwd wat de vk te vertellen heeft KD, maar oud bloed ... Hoe oud is dat dan wel niet?
pi_101668399
Herkenbaar Klumsy, best lastig toch?

M'n pleegmoeder is al druk bezig met het inrichten van de babykamer daar. _O- Nu vind ik het wel heel erg leuk dat ze er rekening mee houdt hoe het allemaal moet als we daar komen logeren (ze woont net over de grens, aardig eindje rijden voor ons), maar soms slaat ze toch wel wat door. Ook in het geven van adviezen waar ik niet om gevraagd heb, zo van: ik weet het beter, bij mij werkte dit, dus dit is ook het beste voor jouw kind. En als ik er dan aangeef het vermoedelijk anders aan te pakken, dan gaat ze daar dwars tegenin. :X Ik vermoed dat we zo gaan botsen om allerlei redenen en dat wil ik toch wel zien te voorkomen. Maar zulke gesprekken zijn dan weer zo lastig.

De kant van m'n man is zoveel relaxter. Ook super benieuwd en geinteresseerd, maar ze hebben zoiets van: jullie zijn de ouders en we horen het vanzelf wel als jullie vragen hebben. En we wachten rustig af hoe jullie het zelf willen hebben met het oppassen, bezoekjes en dergelijke. Gek wel, zulke verschillen.

En ik zou trouwens een kindje aan beide kanten gerust toevertrouwen, dat is het probleem gelukkig verder niet.
pi_101669256
ja best lastig inderdaad...
M'n schoonmoeder kan wel wat doordraven, maar vind ook wel dat we het op onze manier moeten doen :) maar ze laat wel liever haar vakantie schieten zodat ze kan meebetalen aan de kinderwagen, terwijl dat dus echt niet nodig is! maar krijg het dan ook niet uit haar hoofd gepraat... zij wil dat nou eenmaal dus dan doet de dat!
Maar kwa opvoeding geeft ze wel aan hoe ze dat bij haar kids gedaan heeft maar laat ook duidelijk merken dat wij het op onze manier moeten doen en dat de tijden ok veranderd zijn :)
maar kan met vragen altijd bij haar terecht...

Over m'n moeder zullen we het maar niet hebben, die had bij haar geboorte gewoon gesterreliseerd moeten worden! echt dat zo iemand kinderen heeft mogen krijgen :X
pi_101670161
Ik ben ook blij dat je een afspraak hebt, KD! Ik ben benieuwd wat daaruit gekomen is.

Aoraki, wat spannend voor je! :o *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:23:30 #132
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101670165
Middag!

Kleurdoosje, doe es effe melden?

Hier net terug van de fysio. Oefeningen voor instabiliteit en rusten zodat de kleine zich gaat draaien is het enige wat we kunnen doen. Tot op heden ligt hij nog steeds op hetzelfde punt, want de pijn is zonder pijnstilling wel behoorlijk heftig.

Wat betreft ouders/schoonouders en doordraven: Tja...mijn ouders hebben er ook wel een handje van, vooral mijn moeder. Eigenlijk is mijn hele familie nauw betrokken bij de zwangerschap, maar dat zal wel komen omdat ik thuis alleen ben, maar ook het enige kleinkind ben. En dat het contact met m'n schoonouders verbroken is zal er ook wel een rol in spelen...
Ik laat ze maar doen hoor, tot een bepaalde hoogte. Laatst was mijn moeder al bezig dat ik de kleine straks (in april, dan issie 4 maanden) beter niet mee kan nemen als wij voor onze hobby weg gaan. Ze zou wel op komen passen. Alleen is ze vergeten dat ze zelf 27 jaar geleden met mij ook precies hetzelfde heeft gedaan toen het seizoen weer begon. Dus dat heb ik haar maar even op haar bordje gesmeten.
Ach, een haar eigen babykamer inrichten vind ze ook wel leuk. Ze heeft nog ontzettend veel van vroeger, ik weet eigenlijk wel zeker dat Kleurdoos wel een beetje jaloers zal zijn op mam's retro-hemeltje en dekentjes.
Dus hoe modern onze eigen babykamer is, zo retro is hij bij mijn ouders ;).

Zometeen ga ik weer eens wat aanprullen in onze babykamer. Dankzij hele lieve mensen zoals mijn stiefopa, vader en moeder staan de meubeltjes in elkaar en kan ik op m'n gemak gaan inrichten :D. En als ik het niet meer kan, kruip ik zo weer m'n bedje in aangezien dat een deur verder is ;).
pi_101670656
:o Hier belden ze net van de vlos dat ze toch liever hebben dat we een dag eerder komen om te strippen. Mocht het niet helpen worden we dan vrijdag door gestuurd naar het ziekenhuis om in te leiden :o Ivm bloeddruk en vage termijn willen ze na de groepsoverleg van gisteravond het risico toch niet nemen. :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101670714
Ik moet lachen om je Vage termijn ;) Maaruh spannend MeNicole dus bijna ....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101670814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
Ik moet lachen om je Vage termijn ;) Maaruh spannend MeNicole dus bijna ....
Waarom moet je daarom lachen dan? Is eigenlijk best gevaarlijk hoor!!

Bel ik mijn lief om te zeggen dat we een dag eerder moeten. Hij pakt de telefoon op; Zeg me dat je aan het bevallen bent en ik naar huis kan komen!!!
pi_101671038
Nou gezien de tijd waarin we ons bevinden, met veel nieuwe technieken enzo.
Was het dan zo lastig te zien met een echo?
pi_101671101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef klumsy het volgende:

Over m'n moeder zullen we het maar niet hebben, die had bij haar geboorte gewoon gesterreliseerd moeten worden! echt dat zo iemand kinderen heeft mogen krijgen :X
Ssssst! Ze heeft jou op de wereld gezet, dat is toch wel een goed ding :)
pi_101671187
KD, hoop dat het goed is gegaan en dat je wat meer weet.
Ik mag morgen naar de vk, ben benieuwd.

Verder gerommel en pijntjes.
pi_101671337
KD, hoe is het gegaan??

Spannend MeNicole!! Heel stom, maar ik heb het idee dat je nog maar net zwanger bent 8)7
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_101671385
Aoraki, wat spannend zeg!! Morgen!! Succes!

KD, ik hoop dat alles goed is :*
Want het klinkt allemaal niet geweldig...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101671466
Aoraki, wat spannend!!! Hopelijk ben je vannacht niet meer zo benauwd en is de verkoudheid morgen ook een stuk minder :*

En voor Wickie ook een kus :* Nog heel eventjes en dan heb jij ook een piepklein meisje in je armen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 7 september 2011 @ 14:09:57 #142
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101671655
Aoraki heel veel succes morgen! Hopelijk knap je vandaag steeds meer op. :*
Jeetje zeg, morgen heb je gewoon je baby vast! O+

Spannend MeNicole! Heel veel succes alvast!

Wickie, mensje toch! Je hóeft niet per sé wat te gaan doen als je wakker ligt he. Hou nog even vol. :*

Kaadeetje, ik maak me een beetje zorgen om je. Ik hoop dat we snel wat van je horen. :*
A grand adventure has begun.
pi_101671743
Ja, ik maak me ook wat zorgen om KD. Het duurt veel te lang, ze had een afspraak om 12 uur :{
pi_101671793
We moesten KD maar eens een sms-buddy toebedelen.
pi_101671847
jups; ik zit ook al te lurken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 september 2011 @ 14:16:46 #146
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101671865
*lurk*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101671942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Nou gezien de tijd waarin we ons bevinden, met veel nieuwe technieken enzo.
Was het dan zo lastig te zien met een echo?
Ja we hebben verschillende echo's gehad maar steeds onduidelijk. Vooral omdat we al een positieve test hadden terwijl ik toen mijn eisprong nog moest hebben volgens de echo. En de vlos vond gisteren weer dat ons mannetje wel heel erg aan de grote kant is.
pi_101671980
Ik begin me inmiddels ook wel zorgen te maken om KD :{

En Keshet, ik moest iets doen joh :')
Ik heb vanochtend ook nog de douchegoot schoongemaakt, want hij stonk zo en ik kon het niet meer aan en de bovenverdieping gestofzogen :') En nu heb ik er enorme spijt van want alles doet verschrikkelijk pijn :X
  woensdag 7 september 2011 @ 14:20:30 #149
265732 Keshet
pi_101671983
Dus je zou zo maar 3/4 weken verder kunnen zijn dan de officiële termijn aangeeft?
pi_101672081
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Keshet het volgende:
Dus je zou zo maar 3/4 weken verder kunnen zijn dan de officiële termijn aangeeft?
Ja. Volgens de eerste echo ben ik nu bijna 39 weken. maar kan ook zijn dat het al 42 weken is.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:24:46 #151
265732 Keshet
pi_101672134
Jeumig. Dan snap ik eigenlijk niet dat je vandaag niet langs moet komen joh!
pi_101672154
Ik zie net op FB dat KD in het ziekenhuis aan de ctg ligt. :{
Hopelijk gaat alles goed zeg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101672225
Jeetje kd :{ hopelijk gaat alles goed
pi_101672238
Nog geen KD nieuws dus.....
Edit: inmiddels wel dus. Hopelijk gaat alles goed......

Aoraki! Spannend morgen! Wel balen dat je je zo beroerd voelt.

MeNicole, is ook eng zeg. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is.

Soempie: ik heb me ingeschreven voor een cursus bewust bewege, bewust bevallen. Vind het wel prettig om wat te doen aangezien bodypump niet meer gaat en moderne dans ook niet lukt met een dikke buik. Hoop wel wat ademtechnieken op te doen en mensen te leren kennen.

Moeder en schoonouders zijn leuk enthousiast maar kennen hun plaats. En ik kan de kleine ook met een gerust hart bij hen achterlaten. Kleine heeft ook maar 1 oom& tante en ook die zijn enthousiast.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:28:11 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_101672262
Heuj KD, zo snel hoef ik die naam nu ook weer niet te weten hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_101672289
Hopelijk is alles goed KD :*
Nog even lekker blijven zitten hoor Polle!
pi_101672340
Oei KD. Het is nog geen tijd hoor Polle!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101672342
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:24 schreef Keshet het volgende:
Jeumig. Dan snap ik eigenlijk niet dat je vandaag niet langs moet komen joh!
Ben gisteravond nog geweest. Maar ze weten denk ik zelf niet goed wat ze ermeemoeten. Ik heb al paar keer aangegeven geen risico te willen lopen dat straks de placenta op is enzo. maar zolang ik geen buikpijn of bloedverlies heb gaan ze toch liever vand e echo uit. Maar nu met de bloeddruk erbij vinden ze het ook wel weer beetje eng!
pi_101672351
KD is op de juiste plek nu. Ze kunnen nergens beter voor d'r zorgen dan in het ziekenhuis. Wel balen, want volgens mij huppelt ze liever vrij rond :)

Opdat alles goed mag gaan in ieder geval met KD en polle!
pi_101672429
Ja jemig, een CTG.
pi_101673148
Aoraki heel veel succes morgen! Spannend!

Jeetje KD, wat lees ik allemaal? Ik hoop dat de CTG alleen voor de zekerheid is en dat het goed gaat met jou en Polle en dat ie lekker nog even een week of wat blijft zitten waar ie zit! Take Care!
pi_101673370
Aoraki, spannend voor morgen en hopelijk die benauwdheid vlug weg

MeNicole spannend.. ook een beebje voor deze week...

Wickie ken dat... hier juist ook weer huis gestofzuigd en babybedje nog maar eens opgedekt.. en geraak nu ook nauwelijks vooruit en uit mijne stoel :)
hopelijk heb jij vlug je beebje in je armen...

KD meid hopelijk idd gewoon ctg voor zekerheid..
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101673554
hmm KD; toch die slijmprop he? ;)

*ff zonder gekheid; ik denk ook aan je, en hoop dat Polle nog wel ff in je huisje blijft wonen voor een paar weekjes*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101673572
KD ik hoop dat Polle nog een tijdje veilig bij jou binnen blijft hoor!!!

Ah idd spannend en eng Menicole, thx voor je uitleg.
  woensdag 7 september 2011 @ 15:11:43 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101673598
Verder ff niet bijgelezen, maar KD Polle moet nog even blijven zitten hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101674270
KD moet blijven vanwege het bloeden. Er is nog geen ontsluiting.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 7 september 2011 @ 15:45:37 #167
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101674714
Amper bijgelezen, maar KD ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je jochie nog even lekker blijft zitten.
pi_101675070
KD :o, dat is wel schrikken zeg. Hopelijk is het allemaal voorzorg en valt het mee. En mag je weer snel naar huis...

Hier beginnen de zenuwen nu wel te komen, ja. We wisten de dag sinds vorige week maandag en daar leef je naar toe. Nu kwam die stomme verkoudheid ertussen en ging al mijn energie en aandacht daar naar uit, daardoor was het idee van de keizersnede wat op de achtergrond verdrongen. Nu gaat het weer wat beter. Ik kan redelijk vrij ademen. Dus ik ben er nu vrij zeker van dat het morgen allemaal doorgaat... En nu krijg ik ook de kriebels... Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen.
pi_101675173
Wat spannend, Aoraki!

Ik had ook een datum toen en zag erg op tegen de dagen er vlak voor.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_101675292
Ik had bij Thomas ook een datum, maar die was veel later, en mijn vliezen braken eerder, dus ik had geen tijd om me druk te maken.
Maar nu...Pfffff
pi_101675364
Het lijkt me erg raar inderdaad om zo ver vantevoren te weten wanneer je kindje wordt geboren. Maar nu weten we in elk geval dat we morgen weer vers babynieuws krijgen!
pi_101675422
Ja, maar ik hoop wel van mij (of Wickie), en niet van KD...
pi_101675494
Ja, Polle moet nog even blijven zitten. Maar wat kan die bloedingen dan veroorzaken? Want ze had geen ontsluiting toch?
pi_101675580
Aoraki, spannend!! Veel succes morgen, en heb je in de middag je wondertje :)
  woensdag 7 september 2011 @ 16:15:13 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101675879
KD :*

Aoraki, geniet nog even van je paar laatste uurtjes met volle buik!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101676156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Aoraki het volgende:
Ik had bij Thomas ook een datum, maar die was veel later, en mijn vliezen braken eerder, dus ik had geen tijd om me druk te maken.
Maar nu...Pfffff
Thijs ook, die kwam 9 dagen voor d-day :) (en 16 dagen voor uitgerekende datum)
pi_101676302
MeNicole, ik zou dan eigenlijk ook zeggen, beter vroeg dan laat bevallen.

Aoraki, spannend :D Je krijgt gewoon morgen weer een vers beebje O+

Wickie, o|O jij hebt echt geen rust in je kont hè? Heb je niet een breipatroon wat je kan oppakken ofzo? Lijkt me lichamelijk iets handiger dan schoonmakeritis.

Kleurdoos, ik weet niet of je meeleest maar veel sterkte hoor :* Goed teken dat je nog geen ontsluiting hebt, maar bloedingen hebben is ook niet de bedoeling. Hopelijk weten ze snel waardoor het komt en of het vervelende gevolgen heeft.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:35:10 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101676717
ik heb niet alles meegekregen maar ik begrijp dat KD in het ziekenhuis ligt?

flugel hoe was je echo?
moest vannacht aan je denken
  woensdag 7 september 2011 @ 16:51:01 #179
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101677358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:32 schreef McLaura het volgende:
KD moet blijven vanwege het bloeden. Er is nog geen ontsluiting.
Ook geen weeenactiviteit?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101677569
Jawel, wel weeën
pi_101677613
Hoever is ze vandaag? 35 weken toch?
pi_101677744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoever is ze vandaag? 35 weken toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
en vandaag 34 weken zwanger!
Succes KD, hoop dat de kleine voorlopig nog lekker blijft zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 07-09-2011 17:21:36 ]
pi_101678030
duimen draaien dat Polle nog even blijft zitten KD!
  woensdag 7 september 2011 @ 17:08:30 #184
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101678247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef Kyara het volgende:
duimen draaien dat Polle nog even blijft zitten KD!
+1 :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 7 september 2011 @ 17:20:39 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101678804
Arme KD, ze wilde volgens mij ook nog eens graag thuis bevallen toch? Hoop dat alles ok is!

Aoraki succes morgen alvast, vreemd idee om idd te weten dat je morgen je beeb hebt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101679572
KD :*. Hopelijk blijft Polle nog even lekker binnenshuis.

Aoraki, spannende dag morgen! Veel succes :).
pi_101679812
Jeetje kd! Ik duim voor je dat Polle nog ff binnen blijft!

Ik ben pannekoeken aan t bakken voor manlief, met lekker veel kaneel, mmmm! :P
Tralalalaaa
pi_101680452
Oh, pannekoeken, daar heb ik ook zin in :)
Dit weekend eens maken :)

En Polle blijft gewoon zitten zoals het hoort, vind ik..
pi_101682964
KD hopelijk blijft Polle nog even in je buik.
pi_101683725
He KD, knieen bij elkaar hoor. Polle moet nog effe binnen groeien als het kan!!
Hopelijk valt het mee, en zakken de weeen weer weg..

Aoraki, veel succes morgen.
En wickie, fix jij effe een datum tweeling ;)
pi_101683833
Ow gats, wat een kutnieuws.
KD ik duim dat kleine Polle nog even blijft zitten hoor! En dat je gauw weer naar huis mag:*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101684167
Pollewolleke, wel lekker binnenblijven hoor.
KDtje :*
pi_101684473
KD'ke :* Sterkte daar! Hoop dat Polle nog een tijdje bij je binnen wil blijven zitten...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 7 september 2011 @ 19:41:23 #194
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101684576
Polle, wel blijven zitten hoor. Het is leuk hier buiten, maar daarbinnen is het voorlopig nog wel even beter...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_101684963
Jemig, KD, sterkte!
pi_101685161
:o Kdeetje, hoop dat je snel weer thuis bent met Polle binnenboord!
  woensdag 7 september 2011 @ 20:06:17 #197
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101685649
:o Nou Kleurdoos ik hoop dat alles goed gaat!
Rayen 2½ jaar!
pi_101686536
Ik geloof dat ik vandaag mijn 1e harde buik heb gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')