quote:
Ik heb bij Noah geen cursus gedaan. Bij Lotte Yoga en een voorbereidingscursus. Yoga was niet zo mijn ding, maar wel lekker relaxed, viel ik steeds bijna bij in slaap (onnodig te zeggen dat het meeste grondoefeningen waren). De voorbereidingscursus vond ik wel leuk en leerzaam. Wat neem je mee naar het ziekenhuis, wat heb je als "uitzet" nodig, hoe verschoon je enz. enz.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:44 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier alweer een hele tijd niet gepost, dus zojuist alles bijgelzen. Allereerst wil ik Oeke van harte feliciteren.En ik ben benieuwd hoe het met KD is..
Zelf ben ik vandaag 23 weken zwanger.De tijd gaat echt ontzettend hard en er moet nog zo ontzettend veel geregeld worden. Zo heb ik me nog niet eens aangemeld bij een cursus, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vroeg me af of jullie er baat bij hebben gehad en waar jullie dan voor gekozen hebben. Verschillende mogelijkheden komen me zo zweverig over en ik weet niet of dat dan aan mij besteed is. Is het überhaupt 'nodig', wat als je zo'n cursus niet doet en niet weet hoe weeën weg te puffen? Geeft je instinct zelf niet aan hoe te handelen? Ik ben benieuwd naar jullie advies.
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:03 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, en ademen: Diep in door je neus en laaaaang uit door je mond. Kan je nu op zoek naar een cursus die je leuk vind, nou je dit al hebt geleerd
Waarom moet je daarom lachen dan? Is eigenlijk best gevaarlijk hoor!!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
Ik moet lachen om je Vage termijnMaaruh spannend MeNicole dus bijna ....
Ssssst! Ze heeft jou op de wereld gezet, dat is toch wel een goed dingquote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef klumsy het volgende:
Over m'n moeder zullen we het maar niet hebben, die had bij haar geboorte gewoon gesterreliseerd moeten worden! echt dat zo iemand kinderen heeft mogen krijgen
Ja we hebben verschillende echo's gehad maar steeds onduidelijk. Vooral omdat we al een positieve test hadden terwijl ik toen mijn eisprong nog moest hebben volgens de echo. En de vlos vond gisteren weer dat ons mannetje wel heel erg aan de grote kant is.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Nou gezien de tijd waarin we ons bevinden, met veel nieuwe technieken enzo.
Was het dan zo lastig te zien met een echo?
Ja. Volgens de eerste echo ben ik nu bijna 39 weken. maar kan ook zijn dat het al 42 weken is.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Keshet het volgende:
Dus je zou zo maar 3/4 weken verder kunnen zijn dan de officiële termijn aangeeft?
Ben gisteravond nog geweest. Maar ze weten denk ik zelf niet goed wat ze ermeemoeten. Ik heb al paar keer aangegeven geen risico te willen lopen dat straks de placenta op is enzo. maar zolang ik geen buikpijn of bloedverlies heb gaan ze toch liever vand e echo uit. Maar nu met de bloeddruk erbij vinden ze het ook wel weer beetje eng!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:24 schreef Keshet het volgende:
Jeumig. Dan snap ik eigenlijk niet dat je vandaag niet langs moet komen joh!
Thijs ook, die kwam 9 dagen voor d-dayquote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Aoraki het volgende:
Ik had bij Thomas ook een datum, maar die was veel later, en mijn vliezen braken eerder, dus ik had geen tijd om me druk te maken.
Maar nu...Pfffff
Ook geen weeenactiviteit?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:32 schreef McLaura het volgende:
KD moet blijven vanwege het bloeden. Er is nog geen ontsluiting.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoever is ze vandaag? 35 weken toch?
Succes KD, hoop dat de kleine voorlopig nog lekker blijft zittenquote:
+1quote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef Kyara het volgende:
duimen draaien dat Polle nog even blijft zitten KD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |