Hier precies hetzelfde. Stelt niet veel voor. Het regent alleen al wel de hele dag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor.. 't is gewoon een beetje regen met een windje. .
Alles wat ik zeg is volgens mij feit? Buren ingesloten, Bomen op de weg, één en al rotzooi door de wind en de wateroverlast in kelders en lager gelegen straten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
Even uit je bunker komen helpt denk ik welquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
heftiger als pukkelpok en irene dus...?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is volgens mij feit? Buren ingesloten, Bomen op de weg, één en al rotzooi door de wind en de wateroverlast in kelders en lager gelegen straten.
Valt weinig aan te overdrijven toch?......
Waarom zou ik het zeggen als het niet zo was? Ik kom al jaren consistent in deze weerforums.... het is net echt belachelijk tekeer gegaan.... absoluut de heftigste regen en wind van het afgelopen jaar.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heftiger als pukkelpok en irene dus...?
Heftigste regen en windstoten hier in Winschoten hequote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heftiger als pukkelpok en irene dus...?
Omdat het hier altijd hard waait zijn de bomen sterker!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is volgens mij feit? Buren ingesloten, Bomen op de weg, één en al rotzooi door de wind en de wateroverlast in kelders en lager gelegen straten.
Waarom zou ik het zeggen als het niet zo was? Ik kom al jaren consistent in deze weerforums.... het is net echt belachelijk tekeer gegaan.... absoluut de heftigste regen en wind van het afgelopen jaar.
En jij bent op dit moment in de omgeving Groningen zo te zien? Oke.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest om even naar mijn buurmeisje te gaan, het regent en waait gewoon heel hard maar that's it. Zeker niet het ergste wat ik heb meegemaakt in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even uit je bunker komen helpt denk ik welIk geloof best dat het in Noord-Holland best heftig te keer gaat als ik al de 112 meldingen zie
Ik vrees dat je onweersbuien en dit soort "herfst-stormen" met elkaar aan het vergelijken bent.. en dat is dus niet juistquote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
En jij bent op dit moment in de omgeving Groningen zo te zien? Oke.
[..]
Ik ben net buiten geweest om even naar mijn buurmeisje te gaan, het regent en waait gewoon heel hard maar that's it. Zeker niet het ergste wat ik heb meegemaakt in Nederland.
QFTquote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier hetzelfde net. Leek wel of er een orkaan over me huis raasde voor 10 minuten...
Ik kom niet snel mijn bed uit, maar vannacht maakte ik maar even een uitzondering.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef Infection het volgende:
Hevige regen in omgeving Amersfoort nu. Het komt met bakken uit de lucht.
Dat hadden wij dus 3 uur langquote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier hetzelfde net. Leek wel of er een orkaan over me huis raasde voor 10 minuten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |