abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:41:38 #176
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_101657943
Ik kan me deze nog herinneren:

http://www.knmi.nl/cms/co(...)arste_in_twaalf_jaar

Ik was 9, stonden we op de dijk _O_ Lekker tegen de wind inhangen.. kwam een paar dagen later in het bos, telde al snel 10 bomen die waren omgewaaid _O-

edit:

[Centraal] Zware storm 27 oktober
[Centraal] Zware storm 27 oktober (deel 2)

Dat weet ik nog wel dak van restaurant, hele daken van flats eraf _O_ Actie! Sensatie!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_101658329
Ongelofelijk.... wat een ravage! :S

Ik moest net met de auto vanuit Scheemda naar Winschoten rijden... 20kmph op de 80km weg... overal enorme takken en boomstronken over de weg en enorm veel wateroverlast.

Ik heb het de afgelopen 3 jaar niet zo hard zien en horen regen als net. Onze overburen zitten ingesloten nadat een boom voor/tegen hun huis is gevallen....

Dit had ik echt niet verwacht :S
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:50:15 #178
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_101658335
Het is morgen (over 10 min.) trouwens 67 jaar geleden dat de zwaarste storm ooit in Nederland (sinds metingen) over Nederland trok!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_101658692
Jullie overdrijven wel hoor.. 't is gewoon een beetje regen met een windje. .
pi_101658718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
Hier precies hetzelfde. Stelt niet veel voor. Het regent alleen al wel de hele dag.
pi_101658815
quote:
Alles wat ik zeg is volgens mij feit? Buren ingesloten, Bomen op de weg, één en al rotzooi door de wind en de wateroverlast in kelders en lager gelegen straten.

Valt weinig aan te overdrijven toch?......

Waarom zou ik het zeggen als het niet zo was? Ik kom al jaren consistent in deze weerforums.... het is net echt belachelijk tekeer gegaan.... absoluut de heftigste regen en wind van het afgelopen jaar.
pi_101658858
quote:
Even uit je bunker komen helpt denk ik wel :P Ik geloof best dat het in Noord-Holland best heftig te keer gaat als ik al de 112 meldingen zie :)
pi_101658864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Alles wat ik zeg is volgens mij feit? Buren ingesloten, Bomen op de weg, één en al rotzooi door de wind en de wateroverlast in kelders en lager gelegen straten.

Waarom zou ik het zeggen als het niet zo was? Ik kom al jaren consistent in deze weerforums.... het is net echt belachelijk tekeer gegaan.... absoluut de heftigste regen en wind van het afgelopen jaar.
heftiger als pukkelpok en irene dus...?
En dat kan zomaar.....?
pi_101658894
De brandweer is nu aan de overkant de takken en stronken voor de huizen aan het weghalen met een kettingzaag.
pi_101658907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Lienzz het volgende:

[..]

8)7
pi_101658913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Heftigste regen en windstoten hier in Winschoten he ;)
  woensdag 7 september 2011 @ 00:07:59 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_101659087
Hier (omgeving Rotterdam) ging het net ook goed tekeer. De krat bier stond verder in de tuin en de koelkast was leeg. In die tien seconden ben ik zo nat geregend dat ik droge kleding aan moest trekken!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_101659277
Hevige regen in omgeving Amersfoort nu. Het komt met bakken uit de lucht. :o
  woensdag 7 september 2011 @ 00:12:18 #189
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_101659283
quote:

[..]

Omdat het hier altijd hard waait zijn de bomen sterker!
pi_101659353
Ik neem mijn woorden terug over dat het allemaal nog wel meevalt... :{
pi_101659403
quote:

[..]

En jij bent op dit moment in de omgeving Groningen zo te zien? Oke.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

Even uit je bunker komen helpt denk ik wel :P Ik geloof best dat het in Noord-Holland best heftig te keer gaat als ik al de 112 meldingen zie :)
Ik ben net buiten geweest om even naar mijn buurmeisje te gaan, het regent en waait gewoon heel hard maar that's it. Zeker niet het ergste wat ik heb meegemaakt in Nederland. :6

Overigens ben ik vandaag in 5 minuutjes wel helemaal natgerend. Om ong 5u ofzo, toen was het precies zo.
pi_101659510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Mpj het volgende:

[..]

En jij bent op dit moment in de omgeving Groningen zo te zien? Oke.

[..]

Ik ben net buiten geweest om even naar mijn buurmeisje te gaan, het regent en waait gewoon heel hard maar that's it. Zeker niet het ergste wat ik heb meegemaakt in Nederland. :6
Ik vrees dat je onweersbuien en dit soort "herfst-stormen" met elkaar aan het vergelijken bent.. en dat is dus niet juist :)

Een orkaan over je heen is vervelend, maar een tornado is vaak nog erger. Maarja die vergelijking kan je niet maken?
  woensdag 7 september 2011 @ 00:19:00 #193
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_101659529
OMG, Utrecht net :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_101659554
quote:
11s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Biogarde het volgende:
OMG, Utrecht net :')
Hier hetzelfde net. Leek wel of er een orkaan over me huis raasde voor 10 minuten... :{
pi_101659651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Hier hetzelfde net. Leek wel of er een orkaan over me huis raasde voor 10 minuten... :{
QFT
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_101659736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef Infection het volgende:
Hevige regen in omgeving Amersfoort nu. Het komt met bakken uit de lucht. :o
Ik kom niet snel mijn bed uit, maar vannacht maakte ik maar even een uitzondering.

Geen idee waar jij zit, maar Bunschoten was ook eventjes hevig.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 7 september 2011 @ 00:27:02 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_101659815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat hadden wij dus 3 uur lang _O-
pi_101659971
horned!

hier in muntendam ging het ook hard tekeer... tijdens de passage lag de windstoten bij me huis op 50km/u in het dorp... dat betekend buitenaf zeker wel een 70 a 80km/u

Brandweer is hier voor op de weg nu boom aan het wegzagen..
pi_101660006
Ow. Ik moet mijn woorden terugnemen, er zijn hier bij 'n vriend ook twee bomen omgewaaid. Denk wel meer dan hier in de omgeving. Ik heb vast iets gemist.
pi_101660117
Hier nu alleen nog maar lichte regen en wind. Tijd om mijn raam maar weer eens te openen en kijken wat voor schade er aangericht is. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')