heb daar ook over na zitten denken. Wat een beest moet dat zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef INViCTuS het volgende:
Moet je eigenlijk is nagaan dat Irene al best veel kilometers heeft afgelegddeze depressie begon als onweersbui voor de Afrikaanse kust, werd vervolgens nog een orkaan en is nu dus hier.
Eigenlijk is het gewoon een sletje, want ze komt overal ongevraagd binnen vallenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef INViCTuS het volgende:
Moet je eigenlijk is nagaan dat Irene al best veel kilometers heeft afgelegddeze depressie begon als onweersbui voor de Afrikaanse kust, werd vervolgens nog een orkaan en is nu dus hier.
In mijn geval is dat dan een graag geziene gastquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een sletje, want ze komt overal ongevraagd binnen vallen
Ja, ik ben 112meldingen aan het bekijken en ik zie behoorlijk wat meldingen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef INViCTuS het volgende:
Flauwe humor krijg je vanzelf als je naar Napoleon Dynamite kijkt....
Ben wel beniewd wat hier morgen allemaal op de weg ligt! Een storm kan je toch het beste in september of october hebben als alles nog een beetje in het blad staat
Prima weer, die level 2 van Estofexquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Het NW krijgt het wel te verduren zeg:
[ afbeelding ]
Zo idd zeg! Ik las je eerste bericht en dacht ook van ja, het is hier in Amsterdam ook wel weer wat rustiger. Opeens uit het niets hele emmers water die naar beneden komen. Wat een regenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef Againzender het volgende:
OK, dat zeg ik dus nooit meer, hel breekt ff los nu. Slagregens en flinke windstoten rammen op het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |