Ik kom uit op DJ Duro - Time to dance... Maar dat is meer hardcore... Wellicht kan iemand of jijzelf er iets mee...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef penningmaniac het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een filmpje van de kermis:
Het nummer vanaf ongeveer 3:00.
Het is een techno achtig nummer uit eind jaren 90 of het jaar 2000.
Er zijn niet veel vocals in, maar wat ik kan horen:
''If you wanna dance'' en ''now's the time''
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Tracklist vind je hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 03:06 schreef Geerd het volgende:
Even aan het zoeken geweest nummer komt van Thunderdome 18 intro begint met een AA bijeenkomst, aan het eind van de intro zeggen ze allemaal im a alcoholic.
Al een en ander gedownload maar geen aparte nummers gewoon als disc mounten kan niet nummer voor nummer even afspelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef unrealz het volgende:
Woooow zo snel, super bedankt man!! We zaten met 4 man het nummer te zoeken met Shazam, maar niemand kon hem vinden!
alles wat je op de radio hebt gehoord kan je sowiezo terug vinden op www.nummergemist.nl alleen ff de tijd onthouden wanneer je t nummer hebt gehoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Eerste keer met SoundHound werkte het niet, maar nu in 1 keer welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben opzoek naar de (begin)tune van House Ibiza van Powned. Iemand enig idee?
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/house_ibiza.html (wat je dus aan het begin hoort...)
Wie kan mij helpen?
Gossip - Heavy Crossquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef pennedop2 het volgende:
Ik zoek naar de titel van het nummer wat je hoort van 3:04-3:29 in het volgende fragment:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik dit nummer ook gehoord in een reclame. Alleen waarvan dat was weet ik niet meer. Bedankt voor de hulp alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |