Nu nog 249.329! Iemand heeft een huis verkocht! Morgen staan er weer een paar honderd bij... Ik zal binnenkort eens wat foto's maken hier in de wijk, bij voorkeur met een zware donderwolk erboven: er staan zo 5 borden op een rijtje.quote:
Ja nou gaat het wel heel erg hard , zo ga ik de stand op 31 december niet winnen met mijn 252.300quote:
Hier staan de woningen van de woningbouwvereniging ook al langer te koop, kennelijk zijn ze met terugkoopgarantie ook moeilijker te slijtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu nog 249.329! Iemand heeft een huis verkocht! Morgen staan er weer een paar honderd bij... Ik zal binnenkort eens wat foto's maken hier in de wijk, bij voorkeur met een zware donderwolk erboven: er staan zo 5 borden op een rijtje.
Zal toch niet aan de wijk liggen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu nog 249.329! Iemand heeft een huis verkocht! Morgen staan er weer een paar honderd bij... Ik zal binnenkort eens wat foto's maken hier in de wijk, bij voorkeur met een zware donderwolk erboven: er staan zo 5 borden op een rijtje.
Nou, als beide buren van 1 huis de tent willen verkopen, geeft dat wel te denken...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:35 schreef sorcees het volgende:
[..]
Zal toch niet aan de wijk liggen?
Nieuwe gok: Wanneer wordt de 250k gehaald?quote:
Laten we het een weerstandsniveau noemen.quote:Op zondag 18 september 2011 09:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nieuwe gok: Wanneer wordt de 250k gehaald?
Ik verwacht nog 2 dagen stijging, dan een onverklaarbare daling van enkele duizenden, en daarna nog een paar weken stijging voor de 250k...
1 Oktober is er toch een open huizen dag? Dus lijkt me een plotselinge daling van duizenden stuks in de eerste week van Oktober logischer. Incl. door de NVM ingefluisterde chokoladeletter formaat 'nieuws' berichten in de Telegraafquote:Op zondag 18 september 2011 09:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nieuwe gok: Wanneer wordt de 250k gehaald?
Ik verwacht nog 2 dagen stijging, dan een onverklaarbare daling van enkele duizenden, en daarna nog een paar weken stijging voor de 250k...
vandaar dat het nu ff scherp oploopt, kunnen ze het na de openhuizendag weer laten zakkenquote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef KneeDeep het volgende:
[..]
1 Oktober is er toch een open huizen dag? Dus lijkt me een plotselinge daling van duizenden stuks in de eerste week van Oktober logischer. Incl. door de NVM ingefluisterde chokoladeletter formaat 'nieuws' berichten in de Telegraaf
So true.quote:Op zondag 18 september 2011 09:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
dan een onverklaarbare daling van enkele duizenden
Ze moeten toch ergens hun boterham mee verdienen. Meedoen met open dagen is niet gratis.quote:Op zondag 18 september 2011 23:29 schreef sorcees het volgende:
Het is tegenwoordig om de haverklap open dag.
grootste inkomstenbron van makelaars tegenwoordig, en je hoeft pas te betalen als het huis verkocht is, dus na 1500 euro schuld ga niet meer weg hequote:Op zondag 18 september 2011 23:30 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens hun boterham mee verdienen. Meedoen met open dagen is niet gratis.
Ja echt op vakantie zijn de makelaars niet geweest dit jaar, ze hebben doorgewerkt, op een weekje of twee texel naquote:Op maandag 19 september 2011 10:06 schreef Emu het volgende:
Ik ben met verbazing geslagen, om te zien, dat het aantal koopwoningen in de zomermaanden verder is opgelopen, terwijl men traditioneel een daling, of gelijkstand zou kunnen verwachten. Dit ziet er niet goed uit... mogelijk moet ik mijn absolute prijsdaling prognose van 3% dit jaar gaan bijzetten. Ben benieuwd met wat voor uitzonderingen en tijdelijke "acties" de overheid nog zal komen om de daling tegen te gaan. Maar inmiddel koop je al zo een 15% goedkoper dan in 2008 + verlaagde overdrachtsbelasting.
Het lijkt mij het effect van de verlaagde overdrachtsbelasting: het zorgt niet zo zeer voor meer verkopen, maar wel voor meer mensen die snel van hun huis af willen, en weten dat de verlaging voor een jaar is (voorlopig).quote:Op maandag 19 september 2011 10:06 schreef Emu het volgende:
Ik ben met verbazing geslagen, om te zien, dat het aantal koopwoningen in de zomermaanden verder is opgelopen, terwijl men traditioneel een daling, of gelijkstand zou kunnen verwachten.
Wat is er erg aan meer aanbod?quote:Dit ziet er niet goed uit...
Wat is er mis met dalende prijzen? Ik heb nog nooit iemand horen klagen als de benzine aan de pomp goedkoper werd. Ook heb wel eens de verkoper van televisies horen klagen dat de prijs van televisies zo hard daalde. Dit was slecht voor hem omdat hij nu meer toestellen moest verkopen aan lastige klanten. De consument hoorde ik echter niet klagen. Conclusie... klachten over dalende prijzen komen vooral van de verkopende partijquote:
Is dat niet vervelend, iedere keer vreemd volk over de vloer voor elk wissewasje.quote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zo... dan ga ik nu weer even fijn mijn huurbaas bellen.... de kraan van de wasmachine lekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |