Nekschotje. Simple as that.quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt doordat sommigen het nodig vinden om deze reeks te verpesten.
Noted.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Nekschotje. Simple as that.
Geen doodsverwensing ofc
kusjekroel xoxoxoxoquote:
Ja want dalando is weg, dus nu liefde voor iedereen.quote:
Iedereen baggert wel eens, je moet alleen je grens kennen. Zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hele dag geen last van gehad, tot de baggeraars kwamen.
Niet haten op dalando bittequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja want dalando is weg, dus nu liefde voor iedereen.
ik wist wel dat je btje allochtonenbloed in je hadquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind relletjes ook altijd wel leuk, stiekem.
Hoezo, zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op dalando bitte
Gehen wir neu deutsch sprechen jah?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op dalando bitte
wollahquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wist wel dat je btje allochtonenbloed in je had
Hij is dik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo haten op hem dan? Geef eens reden
quote:
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen baggert wel eens, je moet alleen je grens kennen. Zeg ik altijd maar.
Verder natuurlijk iedereen een kusje op zijn voorhuid, om de liefde in het topic te houden.(nohomo)
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?
Ik zal deze uitspraak onthouden.quote:
Het spijt mij coban.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?
Doe dat maar als hij in je poepert zit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal deze uitspraak onthouden.
Freeze baasquote:
Dankjewel, je bent wel nog steeds lief enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij coban.![]()
Ik zal het niet meer doen.
Ik zie hem niet, wijs eens aan.quote:
Gelukkig maar, anders kon ik niet leven met mijzelf.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent wel nog steeds lief enzo.
Ik zou je nemen, maar ik doe geen kippen meer.quote:
Kijk eens goed, dan zie je hem vanzelf!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wijs eens aan.
[..]
Gelukkig maar, anders kon ik niet leven met mijzelf.
Nee, ik zie hem echt nog steeds niet. Wat bedoel je? Het gedeelte "bagger"? Wellicht een idee om eerst eens na te denken voordat je post. Anders kun je beter naar hier vertrekken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Kijk eens goed, dan zie je hem vanzelf!
Daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem echt nog steeds niet. Wat bedoel je? Het gedeelte "bagger"? Wellicht een idee om eerst eens na te denken voordat je post. Anders kun je beter naar hier vertrekken.
Dan zie ik hem echt niet! Verkeerde deel wellicht?quote:
xoxooxoxoxquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Hey ik ga slapen, remember: als jullie nog muggen zien doe ze dan enorm veel pijn oke? Laat ze lijden tot ze doodgaan. Ze verdienen een langzame dood met extra veel leed.
Kusjens knuffols etc etc![]()
hoelaat morgen opstaan dushiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Hey ik ga slapen, remember: als jullie nog muggen zien doe ze dan enorm veel pijn oke? Laat ze lijden tot ze doodgaan. Ze verdienen een langzame dood met extra veel leed.
Kusjens knuffols etc etc![]()
Ik heb vrije dag, maar moet gedwongen vroeg opstaan om te winkelen FMLLLLLquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoelaat morgen opstaan dushi
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb vrije dag, maar moet gedwongen vroeg opstaan om te winkelen FMLLLLL
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Welterusten cobanik zal ze kapot meppen!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]
ThanksJe bent nu een trede hoger op mijn Best Fok Friends Forever lijst
Nou nou, zo oud ben je nou ook weer niet hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja het is wat rustiger, nu kan ik ook weer meeposten
Mijn nieuwe laptop kan het niet bijhouden johquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou nou, zo oud ben je nou ook weer niet hoor!(daarnaast is het maar net hoe oud je je voelt natuurlijk).
Hoe gaat het met je kleine monster? Al in slaap gevallen?
Ja heftigquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
De pier van Scheveningen staat in de fik;
[ afbeelding ]
Ligt boven op dat witte ding een kat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een zoekplaatje voor jullie
Wat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nieuwe laptop kan het niet bijhouden joh![]()
Ja die ligt heerlijk te slapen, op de boiler
Yeps, een kittenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt boven op dat witte ding een kat?
vet manquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
De pier van Scheveningen staat in de fik;
[ afbeelding ]
Niet nodigquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?Laat mij hem opnieuw installeren en de problemen zijn weg
Boiler is warm zeker!Ik spot hem op je plaatje!
![]()
Verdomme. ik mag toch hopen dat die van mij geen terroristische trekjes meer vertoont als ie 1 jaar oud isquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coewlmijne is nu een jaar, echt een stuk ondeugd is dat
ik zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja die van mij die is nogal klimmerig, en is al verscheidene keren in de sloot gevallen door op het hek ernaast te lopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme. ik mag toch hopen dat die van mij geen terroristische trekjes meer vertoont als ie 1 jaar oud is
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Ja denk dat dat warm is, ik kom niet vaak op de bovenkant van de boiler
Ik heb net op de cam even laten zien hoe mijn kat een kattensnoepje uit mijn handen klauwt en bijt enzquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja die van mij die is nogal klimmerig, en is al verscheidene keren in de sloot gevallen door op het hek ernaast te lopen
En hij wacht altijd de hond op in het riet om een dikke ambush te leggen, het eet chips rijst alles gewoon een gek beest..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zegWarme !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat met die snoepjes is bekend, dan worden ze helemaal gek. En gordijnen klimmen doet deze ook, zit ik op de pc klimt opeens een kat voorbij..quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net op de cam even laten zien hoe mijn kat een kattensnoepje uit mijn handen klauwt en bijt enz![]()
Hij klimt in gordijnen, rent als een gevaarlijk ding door het huis en kijkt dan uit voor niets of niemand.
Kleine terrorist is het
Als ik een broodje eet dan jat hij het bijna uit mijn mond. Eten doen mn zoon en ik echt met gevaar voor eigen levenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat met die snoepjes is bekend, dan worden ze helemaal gek. En gordijnen klimmen doet deze ook, zit ik op de pc klimt opeens een kat voorbij..
Beter dat je kat actief is dan een saai beest dat zichzelf alleen maar schoonlikt en niks van je moet hebben, want die heb je ook
Kappen nou met je refreshpostenquote:
Dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou met je refreshposten
Als ik je zoon was wist ik daar wel raad meequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een broodje eet dan jat hij het bijna uit mijn mond. Eten doen mn zoon en ik echt met gevaar voor eigen leven![]()
Oh ja actief is hij zeker, het liefst zo rond 6 uur in de ochtend
Alsof die niet genoeg eten krijgt ik neem aan van welquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een broodje eet dan jat hij het bijna uit mijn mond. Eten doen mn zoon en ik echt met gevaar voor eigen leven![]()
Oh ja actief is hij zeker, het liefst zo rond 6 uur in de ochtend
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.
Moet dat? Sommige mensen posten ook ergens anders dan deze SC
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof die niet genoeg eten krijgt ik neem aan van wel
Ja, 6 uur 's ochtends word die van mij ook wakker, ze slaapt altijd op het voeteneind van me bed,
Ik ga pitten welterusten iedereen !
Er staan de hele dag droge brokjes en 's avonds krijgt ie een blikje voer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof die niet genoeg eten krijgt ik neem aan van wel
Ja, 6 uur 's ochtends word die van mij ook wakker, ze slaapt altijd op het voeteneind van me bed,
Ik ga pitten welterusten iedereen !
Als jij mijn zoon was had ik dat irritante postgedrag van je eruit geslagenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik je zoon was wist ik daar wel raad mee
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mijn zoon was had ik dat irritante postgedrag van je eruit geslagen
Nu al medelijden met LH's kinderen later.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
opvoeding. Hier verdien je pluspunten mee!
Hihi, nee, ik sla niet snel. Een corrigerende tik mag niet meer toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu al medelijden met LH's kinderen later.
garpjuh
Goede actie wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, nee, ik sla niet snel. Een corrigerende tik mag niet meer toch?belachelijk eigenlijk.
Vind je? Ik bedoel, onder een corrigerende tik versta ik natuurlijk gewoon een zacht klapje tegen het achterste, niet een complete slachtingquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede actie wel.
Sinds dat "verbod" is het aantal jankende en gillende kinderen in winkels drastisch toegenomen
Ohquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind je? Ik bedoel, onder een corrigerende tik versta ik natuurlijk gewoon een zacht klapje tegen het achterste, niet een complete slachting
Ja, nogal ja, vooral in supermarkten
Ik vind dat corrigerende tikken moeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, nee, ik sla niet snel. Een corrigerende tik mag niet meer toch?belachelijk eigenlijk.
Ja dat bedoel ik ook. En omdat die niet meer mag proberen moeders het in het openbaar op te lossen met praten. De meesten falen daar keihard in met als gevolg jankende en gillende kutkinderen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind je? Ik bedoel, onder een corrigerende tik versta ik natuurlijk gewoon een zacht klapje tegen het achterste, niet een complete slachting
Ja, nogal ja, vooral in supermarkten
Haten op mijn Postsquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mijn zoon was had ik dat irritante postgedrag van je eruit geslagen
Ik heb hier maar 1 ding om op te posten:quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. En omdat die niet meer mag proberen moeders het in het openbaar op te lossen met praten. De meesten falen daar keihard in met als gevolg jankende en gillende kutkinderen.
Weet je mijn zoon wil niet eens naar de Mac als het etenstijd, lekker weer of druk is.
Zijn woorden: mama zullen we een keer gaan als het niet vol herrie makende kutkoters zit?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik aan mijn dagelijkse 4 uur slaap beginnen
Toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben er nog, maar ik zit met 1 of andere rasmongool te DM'en
Wauw, ik zie zo'n vinkje alleen bij de posts die die rasmongool al in dit topic heeft gemaakt, als hij hier post is het vinkje nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind hem wel schattig, hij heeft zo'n vinkje voor z'n naam als hij hier post.
Dan zal het wel een enorme zakkenwasser zijn die bot hard voor zijn mening uitkomt. Paupers zijn dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wauw, ik zie zo'n vinkje alleen bij de posts die die rasmongool al in dit topic heeft gemaakt, als hij hier post is het vinkje nergens te bekennen.
Hmm, dat zou best kunnen inderdaad. En goed plan, laten we NB maar onveilig maken. (Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zal het wel een enorme zakkenwasser zijn die bot hard voor zijn mening uitkomt. Paupers zijn dat.
Zullen we de kindjes maar laten slapen en verder gaan in nachtbagger?
Naar het schijnt, goed kijken, wel met je ogen half dicht, anders kijk je er omheen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, dat zou best kunnen inderdaad. En goed plan, laten we NB maar onveilig maken. (Bestaat dat nog?)
baas ik ga zometeen maar weer eens pizza bakkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:38 schreef stefanhaan het volgende:
Net al ff lekker Bacon gebakken. Like a boss.
Na 4 uur slaap
niks beters als zulke ontbijten voor collegequote:Op dinsdag 6 september 2011 06:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
baas ik ga zometeen maar weer eens pizza bakken
Baas if true.quote:
ok dan niet. ik mag er helaas niks meer doen want vriendinquote:
Tja, meestal is er wel een reden om te praten, dit geval was madam iets vergeten voor haar fiets in de trein. Van het een komt het ander he, en als je niet helemaal autist bent en het klikt kun je zelfs haar nummer vragen. gr grquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:04 schreef coban het volgende:
Nu vraag ik mij eigenlijk wel af hoe jullie zo snel iemand fixen.
Tevens: hey
Thanks voor de tip. Ik ga er zeker gebruik van makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tja, meestal is er wel een reden om te praten, dit geval was madam iets vergeten voor haar fiets in de trein. Van het een komt het ander he, en als je niet helemaal autist bent en het klikt kun je zelfs haar nummer vragen. gr gr
sickquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:23 schreef coban het volgende:
Oke danik kan het ook
Ik heb blonde brunette en roodharig chickie gefixt op station
Hahahaha omg ik zie het al voor me. Eigenlijk is dat gewoon het enige wat je gezegd hebt en toen ging je snel in een hoekjequote:Op dinsdag 6 september 2011 08:25 schreef Roburtt het volgende:
Ze zei tegen mij zo van. zo jij ziet er wakker uit
dus ik zo, jaaa onwijs!!!!!11!!einz!!!1
en toen bleven we praten tot ik de trein uit moest.
ja omdat keiautistischquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:26 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha omg ik zie het al voor me. Eigenlijk is dat gewoon het enige wat je gezegd hebt en toen ging je snel in een hoekje![]()
doen en snel op hier zeggen dat je een meisje had gehosseld
Ooit, mijn zoon, kom jij ook aan de beurt.quote:
verraderquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ooit, mijn zoon, kom jij ook aan de beurt.
Maar oke, ik zit eigenlijk nog in bed dus ik doe alsof ik chickies hossel
Jawel.quote:
Dat is wel waar. Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Wij poepen rozenblaadjes
MBOquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:05 schreef Roburtt het volgende:
Geen zin in deze lange dag school..
oh om 11 uur ben ik al uit!!!!
Had je maar een meisje moeten wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Kon ik dat maar.
Had ik niet erg gevonden hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar een meisje moeten worden
Even ter info: vrouwen spelen NIET de hele dag met hun eigen tietenquote:
KAN DAT DANquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet weten dat je op ctrl moet klikken om een link in word te openen
Ik speel ook niet de hele dag met mijn piemel hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even ter info: vrouwen spelen NIET de hele dag met hun eigen tieten
goeiemorgenquote:
Shit, dat dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik speel ook niet de hele dag met mijn piemel hoor.
Jahoor, maar wel te kort! En jij?quote:
Oh, balen! Vanavond een nieuwe poging, dan maar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jahoor, maar wel te kort! En jij?
Best dom vooral omdat er bijna altijd een mouseover verschijnt waarin staat: ctrl+klik om link te openenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet weten dat je op ctrl moet klikken om een link in word te openen
Bakkes.quote:
Let's hope soquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:22 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat het nou regenen enzo, vandaag?
Ja nu nog ff niet, het voelt alsof ik door een vrachtwagen ben overredenquote:
Nee, maar toen ik een ban had heb ik dit account aangemaakt en nu heb ik dus besloten om op dit account te blijvenquote:
Is het zo erg ja? Valt bij mij wel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu nog ff niet, het voelt alsof ik door een vrachtwagen ben overreden.
Jeuhquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, hij was hier een paar weken geleden nog
Ah zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik een ban had heb ik dit account aangemaakt en nu heb ik dus besloten om op dit account te blijven
Dus jij bent toch APquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik een ban had heb ik dit account aangemaakt en nu heb ik dus besloten om op dit account te blijven
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu nog ff niet, het voelt alsof ik door een vrachtwagen ben overreden.
ja, ik had nu 5.5 ongeveerquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, balen! Vanavond een nieuwe poging, dan maar.
Ja, wel oké. Eindelijk eens iets meer dan 5 uur.
Ja half de griep enzo.quote:
Verzorging nodig?quote:
Ahjoh, ben om 11 uur klaar, wel jammer dat ik moet werkenquote:
quote:
Mwah het is een net niet geval, voel me goed genoeg om dingen te ondernemen maar daar is alles mee gezegd, beter zet het niet door want kan het niet gebruikenquote:
11 uur zometeen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ahjoh, ben om 11 uur klaar, wel jammer dat ik moet werken
Hopelijk wordt het niet erger!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Mwah het is een net niet geval, voel me goed genoeg om dingen te ondernemen maar daar is alles mee gezegd, beter zet het niet door want kan het niet gebruiken
Nee moet om 1 of 2 uur werken, maar ik heb gekut met treinen, ben een uur onderweg terwijl ik een kwartier in de trein zit..quote:
Ik heb ooit mijn zus voor 3 kamelen verkocht in Turkijequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn broertje en zusje vertrekken straks naar Turkije.
Ik ben serieus bang dat mn broertje mn zusje gaat verkopen voor een paar kamelen en/of schapen
Kun je ze niet voor de zekerheid aan elkaar vast ketenen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn broertje en zusje vertrekken straks naar Turkije.
Ik ben serieus bang dat mn broertje mn zusje gaat verkopen voor een paar kamelen en/of schapen
Oh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee moet om 1 of 2 uur werken, maar ik heb gekut met treinen, ben een uur onderweg terwijl ik een kwartier in de trein zit..
Vorig jaar had mn zus een marokkaanse vriend. Wilde ze samen op vakantie naar marokko.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn zus voor 3 kamelen verkocht in Turkije![]()
Toen werden mijn ouders heel boos op mij
Dankjewel appeltjequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet erger!
Wordt het wel erger dan kom ik je wel verzorgen. met Joebel!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar had mn zus een marokkaanse vriend. Wilde ze samen op vakantie naar marokko.
Mn pa heel droog, waar die vriend bij zat: nee je gaat niet naar Marokko, ga maar naar Turkije.
Dus die vriend vraagt waarom.
Pa: ja dag dadelijk staat er opeens een kameel voor de deur en ben ik mijn dochter kwijt!_!
Ja jezus. Word er echt gek vanquote:
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt het wel erger dan kom ik je wel verzorgen. met Joebel!
Anytimequote:
Boh, dat heb ik ook, ja. Zo vervelend! Ik moet nu drie kwartier reizen met de trein, terwijl ik maar 5 minuten in de trein zou zitten als ik vanaf een ander station hier zou gaan. Maar dan moet ik eerst daarheen fietsen en dan ben ik toch al halverwege.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja jezus. Word er echt gek van
Maar vanaf december kan ik in mn eigen dorp met de trein
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar had mn zus een marokkaanse vriend. Wilde ze samen op vakantie naar marokko.
Mn pa heel droog, waar die vriend bij zat: nee je gaat niet naar Marokko, ga maar naar Turkije.
Dus die vriend vraagt waarom.
Pa: ja dag dadelijk staat er opeens een kameel voor de deur en ben ik mijn dochter kwijt!_!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:37 schreef Plastic_zak het volgende:
vanaf nu is dit een pz adoratie topic.
PZ
Om de dooie dood niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:37 schreef Plastic_zak het volgende:
PZ
HAATcampagne.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:37 schreef Plastic_zak het volgende:
PZ
kut OV, en maar mensen stimuleren om me het OV te gaan en het steeds duurder en slechter makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boh, dat heb ik ook, ja. Zo vervelend! Ik moet nu drie kwartier reizen met de trein, terwijl ik maar 5 minuten in de trein zou zitten als ik vanaf een ander station hier zou gaan. Maar dan moet ik eerst daarheen fietsen en dan ben ik toch al halverwege.
Hij snapt nog steeds niet waarom die door blijft gaan hequote:
Gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
kut OV, en maar mensen stimuleren om me het OV te gaan en het steeds duurder en slechter maken![]()
maar vanaf december hoef ik niet meer over te stappen
wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:37 schreef Plastic_zak het volgende:
PZ
Wat een baas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik start nu een nieuwe haatcampagne jegens Pz, steun mij mensen!
Immer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom danquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet waarom die door blijft gaan he
Negerwat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Is blissquote:
Nee al een jaar of 14 niet meerquote:
ik zit op schoolquote:
Helaas wel jaquote:
Geef antwoord danquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ontvang liever geen huilie DM's !!
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
kut OV, en maar mensen stimuleren om me het OV te gaan en het steeds duurder en slechter maken![]()
maar vanaf december hoef ik niet meer over te stappen
Dat is wel een zeer terechte klacht ja.quote:
Ik rij ongeveer 450 km op 55 euro benzine hier in NLquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb in USA voor 450 euro aan benzine 6800 km gereden.
Sommige vriendschappen die zijn ontstaanquote:
En dan de horror van het OV inquote:
True that.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige vriendschappen die zijn ontstaan![]()
![]()
Ja idd, ach, ff langs de burger kind staat me wel aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan de horror van het OV in
ja toch. Ik heb echt een paar hele goede vrienden op FOK! gevonden hoor. Die zou ik nooit meer kwijt willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |