Nekschotje. Simple as that.quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt doordat sommigen het nodig vinden om deze reeks te verpesten.
Noted.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Nekschotje. Simple as that.
Geen doodsverwensing ofc
kusjekroel xoxoxoxoquote:
Ja want dalando is weg, dus nu liefde voor iedereen.quote:
Iedereen baggert wel eens, je moet alleen je grens kennen. Zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hele dag geen last van gehad, tot de baggeraars kwamen.
Niet haten op dalando bittequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja want dalando is weg, dus nu liefde voor iedereen.
ik wist wel dat je btje allochtonenbloed in je hadquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind relletjes ook altijd wel leuk, stiekem.
Hoezo, zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op dalando bitte
Gehen wir neu deutsch sprechen jah?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op dalando bitte
wollahquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wist wel dat je btje allochtonenbloed in je had
Hij is dik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo haten op hem dan? Geef eens reden
quote:
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen baggert wel eens, je moet alleen je grens kennen. Zeg ik altijd maar.
Verder natuurlijk iedereen een kusje op zijn voorhuid, om de liefde in het topic te houden.(nohomo)
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?
Ik zal deze uitspraak onthouden.quote:
Het spijt mij coban.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat van alles wat iemand zegt dat ik daarvan gelijk een beeld in mijn gedachten krijg?
Doe dat maar als hij in je poepert zit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal deze uitspraak onthouden.
Freeze baasquote:
Dankjewel, je bent wel nog steeds lief enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij coban.![]()
Ik zal het niet meer doen.
Ik zie hem niet, wijs eens aan.quote:
Gelukkig maar, anders kon ik niet leven met mijzelf.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent wel nog steeds lief enzo.
Ik zou je nemen, maar ik doe geen kippen meer.quote:
Kijk eens goed, dan zie je hem vanzelf!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wijs eens aan.
[..]
Gelukkig maar, anders kon ik niet leven met mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |