SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Drommeldaris op 06-09-2011 00:08:34 ]
Wat win je?quote:
Lees de TT nou eens, geen tieten maar kontjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:03 schreef stefanhaan het volgende:
HEU HHEU HEUEH HBIEEEER ENE TIETTEEEE
Kut TT.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lees de TT nou eens, geen tieten maar kontjes.
Dat weet ik niet.quote:
Pauper.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Maar, ik moet morgen vroeg op dus ik verlaat jullie nu.
HATER.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Ik val niet zo op blonde sletjes sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kut vinden
Ohh jammer.quote:
Het ga je goed dappere ochtendstrijder!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.
Hier ben ik het wel mee eens, al die haat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?quote:
Pokergenen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?
Zuiver jamaicaans. Met een cocktailtje van duits/chinees/en afrikaans.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?
Appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop![]()
Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die opscheppen over hun grote lul, ik heb ook 16Er werd om gevraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop
umad/It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die opscheppen over hun grote lul, ik heb ook 16Zo is het. Die mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop![]()
no tyquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zuiver jamaicaans. Met een cocktailtje van duits/chinees/en afrikaans.
Dus grote lul gegarandeerd
Nou grutjes, gewoon zoals je me aankijktquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey, waarom blozen dan gekkie?
Tjah de vorige keer lukte het met neuken niet dus dan maar knuffelen hequote:
Ja, gaat wel! Lange dag gehad, best moe dus zo slapen ditdat, maar ik dacht, eerst even hoi zeggen enzo.quote:
Vanmorgen voelde ik me echt beroerd zweten in bed enzo ik dacht dat ik griep zou krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, gaat wel! Lange dag gehad, best moe dus zo slapen ditdat, maar ik dacht, eerst even hoi zeggen enzo.
En met u?
Oh mybad, ik liet me meeslepen jeweet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er werd naar je genen gevraagd
Hehe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou grutjes, gewoon zoals je me aankijkt.
Oh huh wie wat waar wanneer waarom hoe? Oké, knuffelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah de vorige keer lukte het met neuken niet dus dan maar knuffelen he
Gewoon, ik ben aan het fappen op je foto, en je kijkt zo lief!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe.
Wanneer keek ik je ook al weer precies aan enzo?
de ONZ meetquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh huh wie wat waar wanneer waarom hoe? Oké, knuffelen.
Powerball loterij zal wel leuk zijn. En ik doe niet aan live poker, das gay imoquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy wat wil je winnen naast wereldvrede? De WPT?
Hallo apfel.quote:
Grutjes, balen zeg! Had je belangrijke dingen afgezegd ook enzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vanmorgen voelde ik me echt beroerd zweten in bed enzo ik dacht dat ik griep zou krijgen
Maar wel opgeknapt eigenlijk want voel me goed
Wat is de powerball loterij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Powerball loterij zal wel leuk zijn. En ik doe niet aan live poker, das gay imo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben aan het fappen op je foto, en je kijkt zo lief!.
Ehm.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben aan het fappen op je foto, en je kijkt zo lief!.
Nee ging gewoon werken en ging prima tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, balen zeg! Had je belangrijke dingen afgezegd ook enzo?
Tof dat je je beter voelt!
Stiekem zijn we er met zijn allen op aant fappen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Powerballquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is de powerball loterij?
Hè.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ging gewoon werken en ging prima toch
Ja was prima, en jij dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!Tof weekend gehad ook?
Zwollequote:
Te ver.quote:
photosjop die onderstequote:
Grutjes, liever niet. Straks bezeert iemand zich nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stiekem zijn we er met zijn allen op aant fappen.
Kusje op je goede gevoel. Trots op je niet zieke lichaam en alles wat goed gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje erop, ik ben trots op je.
Ja kom gewoon, ik moet ook helemaal uit Brabant.quote:
Spannend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb misschien staan maar de kans is 99,99999999999999999999999999% procent dat ik niet ga.
ik ook. niks houdt ons tegen omdat brabos baas zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kom gewoon, ik moet ook helemaal uit Brabant.
We zijn klaar met de garpjes hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, liever niet. Straks bezeert iemand zich nog.
omdat kijk naar gras naast hun bipsenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat er wat doorheen geschreven is?
Omdat het een bazenmeet is.quote:
Waarom zou je dingen als dit zeggen mangquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Stiekem zijn we er met zijn allen op aant fappen.
Good callquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
omdat kijk naar gras naast hun bipsen
Goede calls maken is mijn specialiteit hihiquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kusje op je goede gevoel. Trots op je niet zieke lichaam en alles wat goed gaat.
Tjah jij bent dan ook geen baas hequote:
Pokerchickquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goede calls maken is mijn specialiteit hihi
I set you up for that onequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goede calls maken is mijn specialiteit hihi
Incorrect. Alle bazen komen uit Brabant.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Een bazenmeet kan per definitie alleen in 050 zijn waar de meeste bazen vertoeven. Derhalve kan de meet in Zwolle geen bazenmeet zijn
Weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah jij bent dan ook geen baas he
Heh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
We zijn klaar met de garpjes hoor.
We trollen je.quote:
Ik vertel jou ook alles. Lekker spannende MBO verhaaltjes over hoe moeilijk het wij hebben daar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik praat je binnenkort wel even een keertje bij enzo.
Meestal zijn er mensen met fotocamera's die zeggen dan dat de foto's niet op FOK! mogen maar dan komen ze er alsnog opquote:
Dat zijn altijd de mooiste momenten. De huilende mensen die dit niet aan zien komenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meestal zijn er mensen met fotocamera's die zeggen dan dat de foto's niet op FOK! mogen maar dan komen ze er alsnog op
Is ook zo, ik vind het denk ik fijner om mijn eigen beeld bij de FOK!kers te behouden, als er foto's uitkomen wordt dat beeld verbrijzeld.quote:
Radio meet ONZmeet 2010 goede fotosquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meestal zijn er mensen met fotocamera's die zeggen dan dat de foto's niet op FOK! mogen maar dan komen ze er alsnog op
Ik kijk er naar uit. Wij delen lief en leed, Freezen, NTB enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vertel jou ook alles. Lekker spannende MBO verhaaltjes over hoe moeilijk het wij hebben daar.
vast wel als iemand nog foto's kan maken. Want er is een hoop bier en wiet wat ik zo hoorquote:
Ja dat is zo gaar hè, ik bedoel mij boeit het niet. Tevens als je uitgaat loop je toch ook niet heel de nacht met een fototoestel, echt mensen komen buiten meteen foto's van de lucht en de zon nemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooiste momenten. De huilende mensen die dit niet aan zien komen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.google.com -> onzradio.rarquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is ook zo, ik vind het denk ik fijner om mijn eigen beeld bij de FOK!kers te behouden, als er foto's uitkomen wordt dat beeld verbrijzeld.
Geen foto's gaarne.
Prachtige kiekjes zijn dat ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Radio meet ONZmeet 2010 goede fotos
Alleen baggeraars.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Storing op de foks? Wie heeft er nog meer last van haperingen?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen foto in hun fobo hebbenIk heb wel foto's, wat win ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Een koekje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's, wat win ik?
Jij en ik niet te breken. Wil je nooit meer kwijt. Best friends forever.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Wij delen lief en leed, Freezen, NTB enzo.
Gedl, wil ik dit zien?quote:
Een kusjequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's, wat win ik?
Voor sommige mensen is het een speciale happening natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is zo gaar hè, ik bedoel mij boeit het niet. Tevens als je uitgaat loop je toch ook niet heel de nacht met een fototoestel, echt mensen komen buiten meteen foto's van de lucht en de zon nemen
Appeltjequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen foto in hun fobo hebbenMensen die wel foto's in hun fobo hebben maar dat beter niet hadden kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de meningen over verdeeld.quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Jij hebt een toffe kat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 2 foto's in mijn fobo, 1 echte foto van mij, en 1 neppe, mogen jullie raden welke echt is en welke nep, hihi.
Wat een liefde. Diepe vriendschap dit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij en ik niet te breken. Wil je nooit meer kwijt. Best friends forever.
Monkyyy is een kat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb 2 foto's in mijn fobo, 1 echte foto van mij, en 1 neppe, mogen jullie raden welke echt is en welke nep, hihi.
Die van jouw poesje is echt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
Nee, ben wel om 9 uur opgestaan zoals ik zei, maar wel vette slaapproblemen, pas om 5 uur in slaap komen enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik check het wel even Monkyyy, heb je je pokerschool vandaag al opgericht?
Andere mensen zullen onze vriendschap niet begrijpen. Dit gaat dieper dan alles. Ongrijpbaar voor iedereen behalve ons.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een liefde. Diepe vriendschap dit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen.
Trusten allemaal, kusjes.
Ik ook om 5 uur en 12 uur eruit had daarvoor van 7 tot half 2 geslapen en toen dacht ik datr het al middag wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ben wel om 9 uur opgestaan zoals ik zei, maar wel vette slaapproblemen, pas om 5 uur in slaap komen enzo.
Weltrusten, het was me een kort genoegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
Vele positieve dingen in mijn leven op dit moment. Helaas gaat dit gepaard met een aantal negatieve. En hoe gaat het met jouw leven?quote:
Echt? Ik dacht dat ik die pas later had gemaakt. Confused.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar zit die Myraela tenso foto ook in.
Oorspronkelijke foto bedoel ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ik die pas later had gemaakt. Confused.
Eigenlijk hetzelfde. School staat voor de deur maar voel me verder erg vrolijk. Beetje meer zonlicht. Leuke dame nog steeds een beetje in mijn leven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vele positieve dingen in mijn leven op dit moment. Helaas gaat dit gepaard met een aantal negatieve. En hoe gaat het met jouw leven?
ermm jawel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
Kijk nu die foto's onz radio, zo erg is het toch niet?
Ik drink nu hard liquor zodat ik zometeen beter in slaap kan komen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook om 5 uur en 12 uur eruit had daarvoor van 7 tot half 2 geslapen en toen dacht ik datr het al middag was
Share the lovequote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik drink nu hard liquor zodat ik zometeen beter in slaap kan komen.
Ja jeweet toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij zou het er zeker beter op makenGa ergens anders mensen lopen afzeiken
Aantal geschikte mensen, maar meer mensen waar ik mij doorgaans niet mee kan vermaken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
Kijk nu die foto's onz radio, zo erg is het toch niet?
Maar is school echt iets negatiefs dan? Vakantie is leuk hoor, maar het moet wel vakantie blijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde. School staat voor de deur maar voel me verder erg vrolijk. Beetje meer zonlicht. Leuke dame nog steeds een beetje in mijn leven.
Binnenkort het topic maar even kicken danquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Patje1987 het volgende:
Die paints bob, jammer dat je mij toen niet had gepaint
Opzich wel redelijk jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie vindt dit nog meer een mooie week?
HJ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkel de HJ in je fobo het beter maken
Niet zozeer negatief. Dubbel gevoel. Spannend en leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aantal geschikte mensen, maar meer mensen waar ik mij doorgaans niet mee kan vermaken.
[..]
Maar is school echt iets negatiefs dan? Vakantie is leuk hoor, maar het moet wel vakantie blijven.
[..]
Binnenkort het topic maar even kicken dan
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Aa far back as I can remember I've allways wanted to be happy
quote:
HERTOG JAN er moest een kan tussen inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
HJ?
Je zin is een beetje gammel.
Nieuwe school en alles? Spannend en leuk komen als op mij over als twee positieve kenmerken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet zozeer negatief. Dubbel gevoel. Spannend en leuk.
quote:
huppelmutsquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:41 schreef monkyyy het volgende:
Wie is die blonde vrouw die haar buste toont voor de camera in die onz radio rar?
Ik heb mij laten vertellen dat het Huppelmuts is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:41 schreef monkyyy het volgende:
Wie is die blonde vrouw die haar buste toont voor de camera in die onz radio rar?
Ik verdenk huppelmutsquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wou eerst ook huppel zeggen maar toen dacht ik dat is te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
EditWaarom dacht jij dat het Chloroform was?
Falende smoesjes. Waarom zou je het dan veranderen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou eerst ook huppel zeggen maar toen dacht ik dat is te voor de hand liggend
Steenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Falende smoesjes. Waarom zou je het dan veranderen?
Net zo nietszeggend als die post.quote:
Koop een nieuwe computer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:47 schreef Oerbeer het volgende:
Allemaal langerekt. Zie helemaal niks.
Deze post verteld duizenden woordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net zo nietszeggend als die post.
[ afbeelding ]
[..]
Koop een nieuwe computer.
Vele woorden maken nog geen goed verhaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze post verteld duizenden woorden
Ja weet niet, zie Goodellas, ik val op blauwe ogen + bruin haar.quote:
Groene ogen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja weet niet, zie Goodellas, ik val op blauwe ogen + bruin haar.
Nou ja, niet-bruine ogen (blauw, groen grijs etc) + bruin haar vind ik wel mooi ja.quote:
Ze valt ook op Elvisquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind het absoluut geen knappe man.
Ik ben mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, niet-bruine ogen (blauw, groen grijs etc) + bruin haar vind ik wel mooi ja.
Boh jijquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HoiiGelukkig kan k zwemmen anders verdronk ik in je ogen hihihi
XOXO
Een erg knappe man. Daar kan ik dan wel weer inkomen.quote:
Ja, want zwart haar + lichtblauwe ogen.quote:
Bruine ogen met redelijk zwart haar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, niet-bruine ogen (blauw, groen grijs etc) + bruin haar vind ik wel mooi ja.
quote:
Meh. Weer geen kans hier.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Printscreentje van de film
Ik vind hem op zich wel wat hebben maar meer om de uitstraling denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is hij niet zo lelijk, maar ouderdom doet hem niet veel goeds.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's all in the eyes baby.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich wel wat hebben maar meer om de uitstraling denk ik.
Ja ik moest blozen enzo.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boooooh kijk die ogen...
Hey, een man.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boooooh kijk die ogen...
Paul Walker dan? Hij heeft mooie ogen én een mooi hoofd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boooooh kijk die ogen...
Wat is dezequote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
Hoe druk zal het hier wel niet worden als NB voorgoed gesloten wordt.
omgggggquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boooooh kijk die ogen...
Ik klikte op de bron van deze quote en kwam in die achterlijke reeks terechtquote:
Jongens.quote:
Die reeks pikt alle ARG-mensen in zie ik. Overlopers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik klikte op de bron van deze quote en kwam in die achterlijke reeks terecht
Als het zo doorgaat in udowu dan is er binnenkort helemaal geen reeks meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die reeks pikt alle ARG-mensen in zie ik. Overlopers.
niemand dwingt zequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is je vriendje toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boooooh kijk die ogen...
Vrouwen en gevoel voor humorquote:
Geen idee, verder één keer in die reeks geweest. Toen zag ik waar de afkorting voor stond en heb ik maar weer weggeklikt. Klinkt als een goed topic voor PUB.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooie jongen he?quote:
Kwantiteitquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
We doen het beter dan gister toen slechts 310 posts behaald
Daar kan 'ie ook heen ja. PUB houdt wel van bashers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee, verder één keer in die reeks geweest. Toen zag ik waar de afkorting voor stond en heb ik maar weer weggeklikt. Klinkt als een goed topic voor PUB.
quote:
Ja, dippen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Paul Walker [ afbeelding ] Wat een man.
[ afbeelding ]
Godverdomme gij bent ook weer keer online zeg, lelijke daas.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu ben jij er bob, dan is er toch altijd kwaliteit?
Mja, morgen studio uur eerste 2 blokken, hoef ik niet heen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme gij bent ook weer keer online zeg, lelijke daas.
Als een jongen zegt tegen een meisje: Je bent een engeltje en je bent prachtig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen en gevoel voor humor
Ehhh...quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als een jongen zegt tegen een meisje: Je bent een engeltje en je bent prachtig!![]()
Dan is hij gewoon het tweede deel van die zin vergeten:
Je bent een engeltje en je bent prachtig, en ik wil dat je verdrinkt, in mijn cum!![]()
vuillakken! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn fout ik had de kwal moeten onderstrepen
Wat voor mensen date jij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als een jongen zegt tegen een meisje: Je bent een engeltje en je bent prachtig!![]()
Je bent een engeltje en je bent prachtig, en ik wil dat je verdrinkt, in mijn cum!![]()
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |