SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Drommeldaris op 06-09-2011 00:08:34 ]
Wat win je?quote:
Lees de TT nou eens, geen tieten maar kontjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:03 schreef stefanhaan het volgende:
HEU HHEU HEUEH HBIEEEER ENE TIETTEEEE
Kut TT.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lees de TT nou eens, geen tieten maar kontjes.
Dat weet ik niet.quote:
Pauper.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Maar, ik moet morgen vroeg op dus ik verlaat jullie nu.
HATER.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Ik val niet zo op blonde sletjes sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kut vinden
Ohh jammer.quote:
Het ga je goed dappere ochtendstrijder!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.
Hier ben ik het wel mee eens, al die haat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wereld vrede win, dat zou een mooie prijs zijn.
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?quote:
Pokergenen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?
Zuiver jamaicaans. Met een cocktailtje van duits/chinees/en afrikaans.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat voor genen heb je?
Appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop![]()
Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die opscheppen over hun grote lul, ik heb ook 16Er werd om gevraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop
umad/It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die opscheppen over hun grote lul, ik heb ook 16Zo is het. Die mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar loop ik toch ook niet mee te koop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |