SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet. Ik maak emo's blij!quote:
Je maakt een grapje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:11 schreef Furdinand het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken on-topic te blijven. Dit is een zeer serieus onderwerp in een zeer serieus topic.
Of waarom zet hij dit in ONZ als hij serieus is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom ben je serieus als je dit topic in ONZ zet??
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:54 schreef Dimens het volgende:
TS heeft wel gelijk, sommige gebruiken de "" ook wanneer het totaal overbodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:54 schreef Dimens het volgende:
TS heeft wel gelijk, sommige gebruiken de "" ook wanneer het totaal overbodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I________have become. Comfortably numb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:53 schreef Knevelt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikklikteOp woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_![]()
Onzekerheid in een discussie of debat is juist goed volgens de eerste tekst van het vwo eindexamen Nederlands 2011.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
En waarom dan wel niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef Rezania het volgende:
Onzekerheid in een discussie of debat is juist goed volgens de eerste tekst van het vwo eindexamen Nederlands 2011.![]()
Onzin!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef Rezania het volgende:
Onzekerheid in een discussie of debat is juist goed volgens de eerste tekst van het vwo eindexamen Nederlands 2011.
Politici worden van te voren alles ingefluisterd en hoeven dus niet bang te zijn voor onzekerheden....
Als je zelf mee wilt draaien in een groep zijn onzekerheden goed, niet om je standpunt te verspreiden.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Volgens het eindexamen netl. VWO 2011 en volgens onderzoek is namelijk de ''stamel''-taktiek die Cohen onder andere, waarschijnlijk onbewust met z'n ''heb ik niet paraat'', toepaste een stiekeme winnaar bij mensen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Onzin!
Politici worden van te voren alles ingefluisterd en hoeven dus niet bang te zijn voor onzekerheden....
Als je zelf mee wilt draaien in een groep zijn onzekerheden goed, niet om je standpunt te verspreiden.![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Furdinand het volgende:
Het is mij de laatste tijd tot mijn grootste verontwaardiging opgevallen dat de ":')" door users veel te vaak te pas maar vooral te onpas gebruikt word. Ik weet niet waarom dit gebeurt maar ik vermoed dat het te maken heeft met de stijgende onzekerheid van de users. Dat ze niet meer serieus en trots achter hun posts durven staan en de kracht en essentie ervan te niet doen door dit gele hoofdje erachter te deponeren. Hierbij verliest huil lachje ook zijn diepere betekenis.
Ik verzoek iedereen dus te minderen in het gebruik van deze EMOticon.
Dank u voor uw geduld,
Furdinand![]()
____!
![]()
Hij wordt gebruikt omdat het een grappige smilie is.
Zo hard moeten lachen dat de tranen over mijn wang biggelden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: