Geen idee, maar voor zover ik het heb begrepen is de NTU ('modem') een los kastje en is het huidige kastje (FTU) niets meer dan een passieve connector. Het schijnen wel Genexis modems te zijn; ik vermoed zoiets:quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef Milkmannetje het volgende:
En dat kastje word direct naar het GV-modem geplaatst?
als het er maar snel uit te slopen is lijkt me ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef Milkmannetje het volgende:
Ziet er tof uit! Mag dit ook trouwens, zo de boel inpakken?
Was er ooit een boiler aanwezig? Controleer eens of er ergens op zolder een lasdoos is te vinden die nu werkeloos is. Bij mijn digitale meter wordt er ook nog met de hand uitgelezen, maar de meters hebben wel een uitbreidmogelijkheid om op afstand uitgelezen te worden, maar dat hebben ze nog niet ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:03 schreef elcastel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er tot op heden niet achter gekomen waar de extra groep in mijn kast voor dient, aan of uit maakt nergens verschil.Vandaag kwam Liander de meterstand opnemen; ik vroeg waarom dat niet op afstand gebeurde met die slimme meter .... Blijkt dus dat dit gewoon een digitale meter is, weer wat geleerd.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef Milkmannetje het volgende:
Ziet er tof uit! Mag dit ook trouwens, zo de boel inpakken?
Daar zal ik eens naar speuren. Of via mijn kruipluik kijken waar die (buiten-)kabel heengaat, misschien ligt er een loze groep naar de keuken ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef ACT-F het volgende:
Was er ooit een boiler aanwezig? Controleer eens of er ergens op zolder een lasdoos is te vinden die nu werkeloos is. Bij mijn digitale meter wordt er ook nog met de hand uitgelezen, maar de meters hebben wel een uitbreidmogelijkheid om op afstand uitgelezen te worden, maar dat hebben ze nog niet ingevoerd.
Leuk zo'n foto. Maar wat is het? Een tussenmeter voor een of ander?quote:
mobile meterkastquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leuk zo'n foto. Maar wat is het? Een tussenmeter voor een of ander?
Dat kan een beetje simpeler en nauwkeuriger:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:22 schreef T42 het volgende:
mobile meterkastvoor op meetings die aan mijn aggegraat hangt
Is het niet éénvoudiger om een zwerfkastje te huren i.p.v. dit meterkastje iedere keer te gebruiken ?quote:
huren da kost geldquote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is het niet éénvoudiger om een zwerfkastje te huren i.p.v. dit meterkastje iedere keer te gebruiken ?
Ik zie ook dat je geen montageplaten onder de wandcontactdozen hebt zitten ?
die houd het nog geen uur volquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat kan een beetje simpeler en nauwkeuriger:
[ afbeelding ]
Als dat netsnoertje (gokje: 3 x 1,5mm2?) aan jouw tussenmeter het volhoudt, dan deze (16A) meter ook.quote:
meter is 10Aquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als dat netsnoertje (gokje: 3 x 1,5mm2?) aan jouw tussenmeter het volhoudt, dan deze (16A) meter ook.
En hoe vaak laat jij die plank met je tussenmeter vallen danquote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef T42 het volgende:
maar dat is het probleem niet. zulke metertjes kunnen niet tegen vocht en vallen
Ja, daar worden die tussenmeter van jou, je groepenkastje, en je op de plank geschroefde WCD's natuurlijk wel vrolijk van...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:51 schreef T42 het volgende:
Garage is wat anders dan in een weiland in de regen.
die word daar ook niet vrolijk van (de achterkant is al verrot) maar hij werkt nog wel en nogmaals het was meer voor de fun had hem toch liggen. maar hij doet dit nu al bijna 10 jaarquote:Op maandag 25 februari 2013 00:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, daar worden die tussenmeter van jou, je groepenkastje, en je op de plank geschroefde WCD's natuurlijk wel vrolijk van...![]()
Kom op hee... Zeg dan gewoon dat je reactie dat die meter het geen uur zou volhouden kant noch wal raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |