meloenen-meisjequote:
Ook trustenquote:
Oh ok dan is het goedquote:
Je moet je aftrekken met een zakdoek om je lul, lul.quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef VicRattlehead het volgende:
Je moet je aftrekken met een zakdoek om je lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu niet meer zeurenIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
je bent niet bruinquote:
ik zal me wel even laten verven, goed?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent niet bruin
Misleiding....
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal me wel even laten verven, goed?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je ziet er inderdaad leuker uit, maar nog steeds goed herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu niet meer zeuren
Ja herkenbaar ook welquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad leuker uit, maar nog steeds goed herkenbaar.
heb je nog een foto van vroeger? Kunnen we het ff vergelijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja herkenbaar ook welmaar er is nogal een verschil tussen 90 of 70 kilo
Nee die heb ik meteen de kliko ingegooid, iets met schaamte enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
heb je nog een foto van vroeger? Kunnen we het ff vergelijken
Nou je ziet er gewoon goed uit hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee die heb ik meteen de kliko ingegooid, iets met schaamte enzo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je ziet er gewoon goed uit hoor
bedankt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja vind ik ook! Voor een fok-user
Wrm alleen maar voor een FOK!-user?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja vind ik ook! Voor een fok-user
Ik ken maar weinig emo users op FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou op fok verwacht ik alleen maar emo's eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je ziet er gewoon goed uit hoor
Nee hoorquote:
hzvvj wjnmk xoxoxooxoxoxoxoxoxoquote:
Het enige wat je krijgt, zijn de pics in mijn Fobo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nu moet eigenlijk iedereen een pic van zichzelf plaatsen
omg dimens je UIquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het enige wat je krijgt, zijn de pics in mijn Fobo.
TS begintquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nu moet eigenlijk iedereen een pic van zichzelf plaatsen
Is juist grappigquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef Zwitsalletje het volgende:
Pffff, straks herkent iemand in de buurt mij hier, en gaat al mijn topics lezen
Vast omdat je een viespeuk bentquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou sommige mensen mogen topics van mij echt niet zien
okequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Zwitsalletje het volgende:
Nou sommige bekenden mogen topics van mij echt niet zien
Gewoon batsen die hapquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Zwitsalletje het volgende:
Deze bijvoorbeeld Meid blijft slapen
Geen zin inquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Lees topic maar eens helemaal door, is wel leuk
LEUKquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, wat vind je van mijn nieuwe UI?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, wat vind je van mijn nieuwe UI?
goed he!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jouw UI__________________________________________________1
FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goed he!
ik ga de linkse lobby op fok infiltreren! niet verder vertellen he!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goed he!
ik ga de linkse lobby op fok infiltreren! niet verder vertellen he!
Meestal fap ik met rechts, maar af en toe met links fappen is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ben jij links? anders moet je goverdikkie je bek houwe!
Ik google altijd eerst iets alsquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meestal fap ik met rechts, maar af en toe met links fappen is ook wel lekker.
Meestal fap ik ook met rechts omdat ik rechts ben, maar je hebt wel gelijk! Met links dan lijkt het meer alsof een ander het doet, dan doe ik mijn ogen dicht en fantaseer ik daarover! Met rechts lukt dat niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meestal fap ik met rechts, maar af en toe met links fappen is ook wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Meestal fap ik ook met rechts omdat ik rechts ben, maar je hebt wel gelijk! Met links dan lijkt het meer alsof een ander het doet, dan doe ik mijn ogen dicht en fantaseer ik daarover! Met rechts lukt dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]
Meestal fap ik ook met rechts omdat ik rechts ben, maar je hebt wel gelijk! Met links dan lijkt het meer alsof een ander het doet, dan doe ik mijn ogen dicht en fantaseer ik daarover! Met rechts lukt dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
Meestal fap ik ook met rechts omdat ik rechts ben, maar je hebt wel gelijk! Met links dan lijkt het meer alsof een ander het doet, dan doe ik mijn ogen dicht en fantaseer ik daarover! Met rechts lukt dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem toch waarheid.
haha, daar plakt het net zo goed aan vast, en ik haat die onderbroeken, gatver. Doet me denken aan mijn vaderquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef BB-King het volgende:
Gewoon een ballenknijper aandoen ipv boxershort... lekker strak, komt geen druppel doorheen.
Stiekem fantaseer je over je vader.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
haha, daar plakt het net zo goed aan vast, en ik haat die onderbroeken, gatver. Doet me denken aan mijn vader
Ik rechts, maar ik fap gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ben linkshandig.
Je had gister nog gefapt zei je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik rechts, maar ik fap gewoon niet.
Ben een zhenmeester.
Ohja was het even vergetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Je had gister nog gefapt zei je!
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moetquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohja was het even vergeten
Dalijk nog maar ff rondje dan.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moet
ja ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moet
Ooh, bij mij gaat het wat intiemerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik heb precies hetzelfdeAl die geile DM's oook gewoon.
Ja ik heb geen vriendin hequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ooh, bij mij gaat het wat intiemer
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonderquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Nope, in december is dat uitgegaan, heb 3 jaar gehad. Ondertussen wel geneukt enzo, maarja..
agossiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonder
Ja ik een maand ofzo. Best wel erg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonder
echt nietquote:Op woensdag 7 september 2011 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
dit gaat toch geen reeks worden he
Tuurlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |