haha, daar plakt het net zo goed aan vast, en ik haat die onderbroeken, gatver. Doet me denken aan mijn vaderquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef BB-King het volgende:
Gewoon een ballenknijper aandoen ipv boxershort... lekker strak, komt geen druppel doorheen.
Stiekem fantaseer je over je vader.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
haha, daar plakt het net zo goed aan vast, en ik haat die onderbroeken, gatver. Doet me denken aan mijn vader
Ik rechts, maar ik fap gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ben linkshandig.
Je had gister nog gefapt zei je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik rechts, maar ik fap gewoon niet.
Ben een zhenmeester.
Ohja was het even vergetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Je had gister nog gefapt zei je!
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moetquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohja was het even vergeten
Dalijk nog maar ff rondje dan.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moet
ja ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Yup, hoewel het vandaag niet mijn officiële fapdag is, heeft CC me zo geil gemaakt dat ik wel moet
Ooh, bij mij gaat het wat intiemerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik heb precies hetzelfdeAl die geile DM's oook gewoon.
Ja ik heb geen vriendin hequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ooh, bij mij gaat het wat intiemer
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonderquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Nope, in december is dat uitgegaan, heb 3 jaar gehad. Ondertussen wel geneukt enzo, maarja..
agossiequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonder
Ja ik een maand ofzo. Best wel erg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ksit nou 2 maanden en 2 weken zonder
echt nietquote:Op woensdag 7 september 2011 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
dit gaat toch geen reeks worden he
Tuurlijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |